Ik heb hier twee macs staan, een kan de email ophalen, en de ander niet.
Ik heb zelf geen ervaring met macs, maar ik heb me laten vertellen dat op allebij os 9.2.2 draait, en outlook express 5.2
Imap krijg ik bij allebei aan de praat, maar de eis is dat het allemaal over het pop3 protocol gaat.
Bij de mac die niet werkt, krijg ik de melding 'bad login', en in mijn logs staat:
Ik heb zelf geen ervaring met macs, maar ik heb me laten vertellen dat op allebij os 9.2.2 draait, en outlook express 5.2
Imap krijg ik bij allebei aan de praat, maar de eis is dat het allemaal over het pop3 protocol gaat.
Bij de mac die niet werkt, krijg ik de melding 'bad login', en in mijn logs staat:
Wat kan in vredesnaam de oorzaak zijn van dit probleem, of beter gezegd, wat is de oplossing?Apr 3 10:49:37 mailhost-new pop(pam_unix)[29498]: authentication failure; logname= uid=0 euid=0 tty= ruser= rhost= user=gebruikersnaam
Apr 3 10:49:40 mailhost-new ipop3d[29498]: Login failure user=gebruikersnaam host=mijn dns [mijn ip]
Apr 3 10:49:43 mailhost-new ipop3d[29498]: Connection reset by peer while reading line user=gebruikersnaam host=mijn dns [mijn ip]
Localhost, sweet localhost