blocking van toetsenboard tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik heb een redelijk vaag probleem.
tijdens een FPS game druk je natuurlijk veel toetsen achter elkaar in. lopen, springen, bukken enz.

nou soms als ik aan het spelen dan blockt m'n keyboard en komt er een tik uit me pc speaker.\

Zelfde geluid als je computer vastloopt en je drukt een toets in. Het is dus gewoon een droge tik uit de pc speaker.
Ik moet dan eerst alle toetsen loslaten en dan weer verder spelen anders kan ik gewoon niet verder bewegen.

Hoe ik kan ik dit verhelpen :? met 1 of andere instelling :?
heb al gekeken in m'n config bij keyboard en daar staan de snelheden op max, maar andere mensen hebben deze instelling ook en die hebben er geen last van.

relevante specs:
Logitech Keyboard
Logitech optical mouse
Windows 98
spel: Tactical Ops

in de search heb ik niks kunnen vinden :{

Verwijderd

dat had ik ook altijd vooral met tombraider toen der tijd. ik heb nooit geweten waar het aan lag... ik denk dat het normaal is

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Ik heb er ook 'last' van, heel af en toe (als ik weer eens sta te dansen op m'n keyboard)

Ik kan je helaas geen antwoord geven, ik ben echter wel benieuwd naar wat het is.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 17:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

tis geloof ik een sortement van blockeerbeveiliging zodat je als je perongelijk een boek op je tbord legt je niet gelijk heel je word document naar de maan helpt...

kheb het zelf ook bij een goedkoop tbord bij 6 toetsen tegelijk.. maar bij me natural lag dat aantal veel hoger...

denk dat het dus kbord gevoelig is

blup

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 24-05 07:42
Zelfde probleem hier...
Alles op max zetten, zal ik eens kijken of dat bij mij iets scheelt. Voor de rest zou ik ook nix kunnen bedenken. (Behalve dan extreme dingen, zoals een Bios, waarvan de keyboard-buffor vol is of zo)

Happy Blessings <3

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Keyboard stack overflow..

• Len
  • Laatst online: 13-08 20:21

Len

Leeg

Dat heb ik ook. Dan druk je meer dan 2 key's in. Sommige keyboards kunnen dat niet aan. (of misschien allemaal niet?)

Free Tibet

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

thaMini

Tool !!

uhmmmz, had dat niet te maken met typematic rate setting in je bios? :?

Be small, act BIG.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

buffer van je toetsenbord is vol....gaattie bliepen :)

af en toe kan t irri zijn, heb een MS Natural kb Pro, niet zo gek veel last van eigenlijk

• Rody
andere toetsenboard had ik niet
maar zat ook wel op een andere computer.

erg vervelend

• BlaTieBla
  • Laatst online: 10:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Is een keyboard probleem. Bij mun vorige keyboard had ik dat ook (een OEM achtig ding). Kheb nu een compaq toetsenbord en die doet het niet.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Had ik ook last van met m'n Microsoft Natural Keyboard & MSI K7T Turbo combinatie, ik heb 't opgelost door hem op USB te laten lopen. Zowiezo reageert mijn toetsenbord sneller op USB als op PS/2 dus voor mij was het no problemos :).

• Rody
ja usb zou kunnen

maar als je computer een keer niet goed afsluit en je krijgt scandisk met een paar meldingen loop je weer te kloten met je toetsenbord :) want die werkt dan niet onder dos, althans, bij mij niet

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:25

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op woensdag 03 april 2002 22:43 schreef vinkie het volgende:
ja usb zou kunnen

maar als je computer een keer niet goed afsluit en je krijgt scandisk .....
Er zijn een aantal simpele oplossingen:
1-sluit computer goed af (een open deur )
2-gebruik "tweakui" om in te stellen dat scandisk niet gedraaid wordt (kan nog altijd vanuit windows.)
3-gebruik een echt OS. (windows 2000/XP komt in me op)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1