Je hebt een druk leven, je bent de hele dag in touw ..
Verwijderd
Ik neem aan dat je bedoelt Voodoo5 5500? In dat geval moet je ff de drivers updaten; http://x3dfx.da.ru voor opengl spellen raad ik aan wickedGL drivers te gebruiken (moet je van tevoren installeren, kan gewoon naast je standaard drivers dan draaien de spellen in de lijst onder wicked GL. Perfect for quake en halflife gebaseerde spellen).
Ik denk eigenlijk dat hij de Diamond Viper V550 Riva TNT(1) bedoelt
Ik neem aan dat dit de Viper V550 is.
Heb je al geprobeerd om wat oudere detonators erin te zetten?
Heb je al geprobeerd om wat oudere detonators erin te zetten?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ben al tijden met me bak aan het stoeien namelijk. Me ms6156 pIII-slot1 bordje ging het steeds minder goed doen, nu dus nieuw bordje, en heb alles nieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers. heb de oudere echter nog niet geprobeerd omdat ik hoorde dat de nieuwste DET-drivers van nVidia het gewoon goed deden. het is dus op zich een optie! Vanavond weer fijn verder spelen..:r Maar vind het knap irritant. heb het gevoel dat het dieper gaat dan alleen drivers. En dan istnietzotoV...
Enneh, ik bedoel inderdaad de Diamond Viper V550 TNT (1) Staat ook in me specs
Enneh, ik bedoel inderdaad de Diamond Viper V550 TNT (1) Staat ook in me specs
Ik heb zelf ook nogal wat problemen gehad met mijn V550, en bij oudere drivers deed-ie het beter dan met de nieuwste (soms wilde mijn PC niet eens opstarten).
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Die problemen bennik al voorbij; heb laatst moederbordje vervangen (opstarten werd een feestloop: tenminste 8x POST doorlopen) en een snelle omgooi gegeven aan win98SE & win2000. Heb nog wel meer problemen, hoopte de boel snel te kunnen hebben draaien. Weer mooi projectje: complete refit voor windows..-+* Pagtie! *+-..
Pagina: 1