Toon posts:

Password Alcatel ADSL modem/router vergeten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het wachtwoord voor mijn Alcatel ADSL modem/router niet, ik zal deze denk ik gewijzigt hebben in het verleden en nu kan ik dat lel dus niet configureren, is er een mogenlijkheid om dit te kraken of hierop via een soort van root truc op in te loggen...zonder het de hele config te resetten?

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 03 april 2002 10:20 schreef skunkah het volgende:
Ik weet het wachtwoord voor mijn Alcatel ADSL modem/router niet, ik zal deze denk ik gewijzigt hebben in het verleden en nu kan ik dat lel dus niet configureren, is er een mogenlijkheid om dit te kraken of hierop via een soort van root truc op in te loggen...zonder het de hele config te resetten?
geef je weinig kans hiervoor maar je zou ff kunnen kijken of de ADSL tweak niet wat duidelijkheid verschaft over inzage in telnet root enz enz misschien kan je inloggen via telnet EXPERT mode of zo iets

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
je kan hem ook proberen helemaal te resetten.

dus knopje onderop (of achterop ofzow) een goede minuut indrukken.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jep zou moeten werken.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb hetzelfde probleem met mijn farallon router. ik kan 'm wel resetten, maar vorige keer(meteen ook de eerste) was ik 4 uur bezig voordat ik de hele boel werkend had en ik heb geen zin om dat nog een keer te doen
op dat ding log je in door via internet explorer naar http://192.168.0.1 te gaan en dan kan je daar in een menutje komen.
maar dan moet je wel even het juiste wachtwoord invoeren en dat ben ik na 2 jaar toch best wel vergeten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 10:31 schreef [Airwolf] het volgende:
je kan hem ook proberen helemaal te resetten.

dus knopje onderop (of achterop ofzow) een goede minuut indrukken.
Ja en dat wil ik dus juist niet!!!!

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem.

Weet mijn wachtwoord niet, dus kan geen poorten mappen

Verwijderd

gewoon brute force attack doen op je router en hopen dat je wachtwoord niet langer is dan 3 karakters en geen speciale tekens nog hoofdletters bevat :+ :+ *D

Verwijderd

Naar de defaults terug brengen is de enige mogelijkheid denk ik :?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon op expert mode inloggen ? Lijkt mij iig geen probleem
Pagina: 1