It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Ziet er beetje vreemd uit... Kijk eens in /var/log/syslog of je iets kunt vinden. En loop even je crontabs na: /etc/cron* .
Verwijderd
crontab -l als root kan je zien wat er elk uur draait
hij kan een commando niet vinden
dus paths nalopen en command zoeken.
heel goed dat je eem email krijgt
hij kan een commando niet vinden
dus paths nalopen en command zoeken.
heel goed dat je eem email krijgt
Met crontab -e kun je je cron aanpassen.
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
yup maar ik nam aan dat hij iets verplaatst had want cron zegt plots command not found dus hij wil iets exec maar vindt die niet.
dan kan je het wel uit zetten maar dat is nou niet echt een oplossing als dit command je log files schoont dan loopt je hd vol bijvoorbeeld
Nood oplossingen zijn leuk alleen als het er te veel worden moet ik komen om de zooi te ruimen
zoals nu
100den script geen docu en alles met nood aan elkaar geknoopt krijg je lekkere domino effecten van crashed het ene dan gaat de rest ook
plus dat er een paar schijven er snel mee gaan kappen
rammelende scsi schijven is nu niet echt iets wat je wilt.
maar ja komt goed
dan kan je het wel uit zetten maar dat is nou niet echt een oplossing als dit command je log files schoont dan loopt je hd vol bijvoorbeeld
Nood oplossingen zijn leuk alleen als het er te veel worden moet ik komen om de zooi te ruimen
zoals nu
100den script geen docu en alles met nood aan elkaar geknoopt krijg je lekkere domino effecten van crashed het ene dan gaat de rest ook
plus dat er een paar schijven er snel mee gaan kappen
rammelende scsi schijven is nu niet echt iets wat je wilt.
maar ja komt goed
Als je /etc/cron.hourly al niet bestaat, kan je die regel uit /etc/crontab wel wegslopen... (dit is een andere crontab dan die je met 'crontab -e' kan editen)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Draai je anacron? root is namelijk de user waaronder de contrab uitgevoerd wordt. Alleen anacron ondersteund die syntax afaik.
Pagina: 1