Registreren met TMF-Web Emailadres

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 12:16
Ik ben ooit es geregistreerd met mn TMF-Web emailadres. Maar anderen kunnen het nu niet.. Is daar een verklaring voor??? (Met Hotmail, myweb, 12move schijnt het ook niet te willen)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

<--- Lieve adjes.

Je mag inderdaad niet registreren met een gratis mailadres, dit om clonen moeilijker te maken.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar is een verklaring voor: vanwege misbruik door personen die in het verleden registreerden via gratis email accounts zijn deze geblokkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 14-10 12:16
Dus je zou dus eerst een Provider moeten kiezen die NIET gratis is om op GoT te mogen posten... Mooi balen voor die ander personen... >:)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige gratis providers pakt ie echter wel GOT-mail bijvoorbeeld :D

Of had ik dit niet mogen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23

Basszje

Reisvaap!]

Op woensdag 03 april 2002 10:44 schreef Flipke het volgende:
Nee :+

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Er zijn er natuurlijk vrijveel die hij wel pakt. Elke provider die geblokt moet worden gaat er handmatig in. Meestal pas na geconstateerd misbruik overigens.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor :)
Aleen na misbruik worden deze pas op de blokkadelijst gegooid (die al errug lang is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik vind het een beetje vreemde regel, want een persoon met een eigen mailserver (zoals ik) Kunnen ook tig kloontjes aanmaken (NEE, heb ik niet gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:17

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 03 april 2002 11:25 schreef CV_SmileY het volgende:
Ik vind het een beetje vreemde regel, want een persoon met een eigen mailserver (zoals ik) Kunnen ook tig kloontjes aanmaken (NEE, heb ik niet gedaan)
Je kunt natuurlijk ook niet alles afvangen. Je kunt het echter wel proberen het zoveel mogelijk te doen.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik vind het een beetje vreemde regel, want een persoon met een eigen mailserver (zoals ik) Kunnen ook tig kloontjes aanmaken
Waarna de eigen mailserver ook op die lijst verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er wel eens zulke mailservers geblokkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Klein probleempje,

ik ben dus toendertijd registreerd op mijn vader zijn e-mail, omdat ik geen apart e-mail adres heb/had van de provider. Maar als ik nu een waarschuwing krijg hier, dan ziet mijn vader dat ook. Ik kwam hier achter omdat jullie een mailtje stuurde dat mijn icon te groot was. Is hier een oplossing voor? (Niet dat ik veel waarschuwingsmailtjes krijg, want ik ben natuurlijk een voorbeeldige user O-) :D )

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 11:45 schreef Tom S. het volgende:
Klein probleempje,

ik ben dus toendertijd registreerd op mijn vader zijn e-mail, omdat ik geen apart e-mail adres heb/had van de provider. Maar als ik nu een waarschuwing krijg hier, dan ziet mijn vader dat ook. Ik kwam hier achter omdat jullie een mailtje stuurde dat mijn icon te groot was. Is hier een oplossing voor? (Niet dat ik veel waarschuwingsmailtjes krijg, want ik ben natuurlijk een voorbeeldige user O-) :D )
Je e-mail adres wijzigen bij je profile? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 11:45 schreef Tom S. het volgende:
Klein probleempje,

Nee, is geen oplossing voor >:)
Wij vinden dat niet erg als je vader meekijkt. Gedraag je je tenminste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, eerlijk gezegd vinden we dat zelfs een leuke bijkomstigheid.

We krijgen soms zelfs mails van die ouder die dan eens naar flamerig postgedrag kijken en dan ook nog eens IRL straf geven!

Niets leuker dan dat constateren natuurlijk >:).

Enneh, we vangen gewoon het gros af, dat alleen maar komt klieren. Die gaan niet een eigen mailserver starten... Bij TMFweb kon je per acount al tig aliasses nemen volgens mij, dat schoot dus niet op.`

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 12:01 schreef dev het volgende:

[..]

Je e-mail adres wijzigen bij je profile? :D
Er wordt altijd een mail gestuurd naar 2 e-mail adressen je huidige (in het profiel) en het e-mail adres waarmee je bent aangemeld.
Op woensdag 03 april 2002 12:02 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Nee, is geen oplossing voor >:)
Wij vinden dat niet erg als je vader meekijkt. Gedraag je je tenminste :+
Nou leuk hoor :)
Op woensdag 03 april 2002 12:03 schreef JvS het volgende:
Nee, eerlijk gezegd vinden we dat zelfs een leuke bijkomstigheid.

We krijgen soms zelfs mails van die ouder die dan eens naar flamerig postgedrag kijken en dan ook nog eens IRL straf geven!

Niets leuker dan dat constateren natuurlijk >:).
Dan zal ik mij voortaan gedragen... Helaas, het is niet anders... :{ :P

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 10:04 schreef RamShackle het volgende:
Ik ben ooit es geregistreerd met mn TMF-Web emailadres. Maar anderen kunnen het nu niet.. Is daar een verklaring voor??? (Met Hotmail, myweb, 12move schijnt het ook niet te willen)
het rare is dat ik me gewoon met een 12move adres geregistreerd heb(04 november 2001), en ik heb dat adres nog steeds :?
Ik ga er trouwens vanuit dat op 04 november 2001 12move al wel geblockt is, of is dat daarna pas gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:17

GaMeOvEr

Is een hork.

We hebben het over een registratieblock he, niet over een gebruiksblok. :)

Dus dat betekent dat je er niet mee kunt reggen, maar het wel kunt gebruiken. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:45

The Legend

*Plop*

Op woensdag 03 april 2002 16:16 schreef SH007 het volgende:

[..]

het rare is dat ik me gewoon met een 12move adres geregistreerd heb(04 november 2001), en ik heb dat adres nog steeds :?
Ik ga er trouwens vanuit dat op 04 november 2001 12move al wel geblockt is, of is dat daarna pas gebeurd?
Zal wel van niet dan :) 2 jaar geleden mocht Hotmail ook nog, daar heb ik me nog mee aangemeld :7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik ben met zonnet geregistreerd... Dat kan nu ook niet meer helaas. (ook klote voor de zonnet adsl gebruikers, maar er werd veel misbruik van gemaakt en zonnet maakt geen onderscheid tussen die adressen)...

Als je ergens mee geregd bent en dat kan nu niet meer dan is dat domein in de tussentijd op de lijst komen te staan (like: duh ;)). Je kan dan nog wel gebruik maken van dat acount (zou wat wezen als niet!!) je kan alleen niet meer registreren met dat adres :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Met mijn emailadres ( ...@behangt.nl) kan nu ook niet meer geregd worden als ik het goed heb. Maar kan ik dan wel mijn emailadres wijzigen, om hem daarna weer terug te veranderen in mijn originele adres? :?

Niet dat ik dat wil hoor... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja, alleen niet meer registreren. Da's ook het enige wat we niet willen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Ik ben speciaal! Ik heb me nog geregged met 12move adres! :D *D

:P

Maar ik ben ook een voorbeeldige user! (met 3 ow's, dat wel :P ) Maar toen was ik nog dom.... Met mijn ban heb ik veel geleerd *D

Nu graag geen permban :P

Maar TMF adres is ook wel gratis toch? En idd, je kan daar echt 20 aliassen aanmaken... :7 Leuk voor de gebannede users :P Alleen 120 dagen de HK dus niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:14 schreef Plague het volgende:
Maar TMF adres is ook wel gratis toch? En idd, je kan daar echt 20 aliassen aanmaken... :7 Leuk voor de gebannede users :P Alleen 120 dagen de HK dus niet in :P
Hij zegt toch ook dat het nu niet meer kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:25 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook dat het nu niet meer kan?
Hmm... Lezen is ook een vak :P :D

|:(
Pagina: 1