Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Kun je hem niet ergens testen? Of heb je nog een proc liggen? AMD processors zijn nou eenmaal iets fragiel (niet dat ik er ooit problemen mee gehad heb, maar toch)
Haal je cpu er eens uit en stop hem erna weer eens in.
Money for nothin' and your chicks for free
Ben nu op m'n werk. Ga het vanavond nog met een andere voeding proberen...
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Verwijderd
Verwijderd
Probeer eerst de processor ergens uit. Dat lijkt me een meer logische oplossing
Verwijderd
Ik begrijp hier uit dat je hem terwijl hij aanstond iets hebt verschoven? 1 ding -->Op woensdag 03 april 2002 09:54 schreef Sentinel78 het volgende:
dus verschoof ik hem iets. Toen ik weer op m'n monitor keek, had ik een zwart beeld.
Nadat ik m'n computer uit en weer aan had gezet, deed ie niks meer.
Check je koor eens op crack (of LSD whatever).
Ik ga morgen m'n proc testen, dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt...
Niet perongeluk eruit geperst met die manouvre, ASII geleidt namelijk perfect elektriciteit.Op woensdag 03 april 2002 17:26 schreef Sentinel78 het volgende:
artic silver 2
en als je 'em dan moet verplaatsten zet dan de pc uit haal de cooler eraf en zet 'em er opnieuw (goed) op.
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
kan niet kapot zijn dusOp woensdag 03 april 2002 17:17 schreef Sentinel78 het volgende:
Heb ik naar gekeken, maar ik kon niets zien...
Ik ga morgen m'n proc testen, dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt...
Dat wordt een nieuwe proc bestellen...
Heb ik er in ieder geval een mooie sleutelhanger erbij...
Verwijderd
Wel vreemt want:
Ik had gister een PC op mijn pijnbank in de winkel die die ook waarschijnlijk een kapotte processor heeft. We hadden het moederbord namelijk al vervangen en hij deed nog niets.
Een seagate HD zat er aan. Die draaide niet. Vreemt dacht ik dus ik heb er een Maxtor (40 gb) aan gedaan. Die WEL draaide.
Die Seagate schijf zal toch ook wel niet kapot zijn want dat is wel heel toevallig dat je HD en je processor ineens tezamen kapot gaan.
Maar evenals het probleem bovenaan en mij probleem. In both cases zal de CPU wel dead zijn.
Verwijderd
Verwijderd
hijs beetje blond? Zij ik een aantal reply's terug ook al.Op donderdag 04 april 2002 11:18 schreef PaCKo het volgende:
MAAK JE CPU GOED SCHOON met wasbenzine zoals al 10x gezegd is. Er kan best kortsluiting door de koelpasta zijn.
Straks zijn alle componenten vern**kt.
Ik baal hiervan... *zucht*
Verwijderd
maaruh, wat voor koeler heb je erop zitten
Want of jij doet iets heel erg fout of er is iets anders niet ok aan je sysje