als je op ctrl + T drukt, krijg je de transform options bovenin beeld, linksbovenin zie je de locatie van je hart. als je op het driehoekje daartussenin klikt, worden het relatieve waarden.Op woensdag 03 april 2002 13:15 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
hm, da's een goeie, en kan zo'n action dan ook nog relatief aan de vorige positie het dingetje verplaatsen?
yep, alleen dat lettertype van "Flower Power" vind ik niet echt bij de rechte streep passen. misschien een iets sierlijker, of juist een strakker lettertype proberen?Op woensdag 03 april 2002 13:19 schreef |HunterPro| het volgende:
kijk, dat begint er al heel anders uit te zien:
[afbeelding]
* HunterPro gaat ff fontjes graven op het internetOp woensdag 03 april 2002 13:21 schreef RRX het volgende:
[..]
yep, alleen dat lettertype van "Flower Power" vind ik niet echt bij de rechte streep passen. misschien een iets sierlijker, of juist een strakker lettertype proberen?
Nieuwe fonts, lijnen aangepast, kleuren bijgewerkt. Een 'ideaal' font heb ik nog niet gevonden helaas, het is of een vet font zoals ik nu gebruikt heb, óf het wordt een heel luxieus (lucidia handwriting?) scripterig font. Wat ik wel merk is dat een hoop dingen nu een heel stuk sneller gaan om te maken, het begint nu ook echt wat te worden wat ik zélf ook erg mooi vind
* HunterPro is tevreden, blij, en gaat zo maar een biertje opentrekken om zichzelf te belonen
[edit]
ik vind dat 'love & friendship' toch voor geen meter staan, die gaat er dus vanaf en even kijken of ik een leuk hartje met bumpmapding in 3dsmax kan maken
Do ya mind als ik ook wat in elkaar soep met die bloem...en dan hier post? Ik krijg zoveel inspiratie van die images van jou
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
van mij mag je hoorOp woensdag 03 april 2002 18:49 schreef Dark Blue het volgende:
Leuk leuk leuk leuk! Ik vind hem zo al een stuk mooier!
Do ya mind als ik ook wat in elkaar soep met die bloem...en dan hier post? Ik krijg zoveel inspiratie van die images van jou
voor de rest vind ik het prima
hehe, ik ook (nog) niet, maar ik ga binnenkort weer verder sleutelen, kom net uit het zwembad en heb nog niet echt veel inspiratie voor een verbetering/wijziging...Op woensdag 03 april 2002 19:00 schreef Flaman het volgende:
Ik vind die hartjes niet zo mooi eigelijk
voor de rest vind ik het prima
3
Of heb je net nog PowerPuff Girls gekeken.Op woensdag 03 april 2002 13:52 schreef |HunterPro| het volgende:
Okee, update numerrrrrrr 3:
[afbeelding]
Verder vond ik nummer 2 beter dan deze, maar ja wie ben ik om daar over te oordelen.
Ik zal zeggen druk hem af op een poster ga naar bloem groothandels
ik vat dit niet op als een flame, eerder als een opmerking hoe ik het kan verbeteren, maar kun je ook onderbouwen hoe je tot bovenstaande conclusies bent gekomen?Op woensdag 03 april 2002 19:31 schreef PowerCow het volgende:
[..]
Of heb je net nog PowerPuff Girls gekeken.
Verder vond ik nummer 2 beter dan deze, maar ja wie ben ik om daar over te oordelen.
Ik zal zeggen druk hem af op een poster ga naar bloem groothandels
Ik denk door het gebruikte lettertype (powerpuff achtig) en de rood/groen/blauwe strepen.Op woensdag 03 april 2002 19:35 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
ik vat dit niet op als een flame, eerder als een opmerking hoe ik het kan verbeteren, maar kun je ook onderbouwen hoe je tot bovenstaande conclusies bent gekomen?
Gokje hoor
Op woensdag 03 april 2002 20:35 schreef primusz het volgende:
[..]
Ik denk door het gebruikte lettertype (powerpuff achtig) en de rood/groen/blauwe strepen.
Gokje hoor
bedacht ik me ook net eigenlijk
Verwijderd
ga maar es ff proberen de flowerpower hipphy tijd om te zetten in eem mooi fotosoep achtig iets
Het is Photoshop en niet soep of fotosoep of iets in die geest... *zucht*Diggie:
Hee je brengt me op ideeen
ga maar es ff proberen de flowerpower hipphy tijd om te zetten in eem mooi fotosoep achtig iets
Het begint langzamerhand vervelend te worden, het leuke is er vanaf hoor...
< /offtopic >
Ik heb mezelf voorgenomen dit te copy-pasten onder elke reply waarin dat vuile woord word genoemd. Net zolang totdat heel got het goed doet. Wat ik me wel afvroeg, of althans, wat me opviel is dat Cheatah's ondertitel "pro software communisme" dit wel aardig omarmt.
het wordt alleen een beetje errug... roze... daarmee vind ik wel weer dat ik het meisjes-met-photoshop stereotype nastreef... Barbieplaatjes...
maar goed! jullie krijgen het vanavond nog te zien!!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ik verheug me nu alOp woensdag 03 april 2002 21:29 schreef Dark Blue het volgende:
Ik ben ook nog bezig
het wordt alleen een beetje errug... roze... daarmee vind ik wel weer dat ik het meisjes-met-photoshop stereotype nastreef... Barbieplaatjes...
maar goed! jullie krijgen het vanavond nog te zien!!

5 Minuten werk dus het is een beetje
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
http://62.108.27.230/junt/MGS2.jpg
en
http://62.108.27.230/junt/feelskate.jpg
scanline-freakOp woensdag 03 april 2002 21:58 schreef Junt het volgende:
ik ben ook net met photosjop begonnen en kunnen jullie ff zeggen wat jullie ervan vinden:
en
Verwijderd
Op woensdag 03 april 2002 22:07 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
scanline-freak
maar wat vind je ervan?
nice, very nice indeedOp woensdag 03 april 2002 22:09 schreef Junt het volgende:
[..]
maar wat vind je ervan?
Verwijderd
deze (feelskate.jpg) vind ik mooi, die andere een beetje ik weet niet te kaal misschien?Op woensdag 03 april 2002 21:58 schreef Junt het volgende:
ik ben ook net met photosjop begonnen en kunnen jullie ff zeggen wat jullie ervan vinden:
en
*LET OP! HOOG ZOETHEIDSGEHALTE!*

Ik heb er 2 andere foto's in verwerkt en hem flink roze gemaakt... kwam gewoon zo uit..ik hou meer van blauw (donker blauw!) maar dat is zo niet-romantisch
Edit: Dit is in Paint Shop Pro gemaakt, en ik ben geen newbie... ik Photoshop en PSP al wat langer dan dit! Pas na submitten zag ik dat de topic veranderd was
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
gitaarwerk:
ik mag aangezien de regels niet meedoen(alleen nieuwbees)
Verwijderd
Verwijderd
/me vindt de lettertjes iets te ver uit mekaar staan...Op woensdag 03 april 2002 22:40 schreef Dark Blue het volgende:
Goed, daar is hij dan...
[afbeelding]
Ik heb er 2 andere foto's in verwerkt en hem flink roze gemaakt... kwam gewoon zo uit..ik hou meer van blauw (donker blauw!) maar dat is zo niet-romantisch
Edit: Dit is in Paint Shop Pro gemaakt, en ik ben geen newbie... ik Photoshop en PSP al wat langer dan dit! Pas na submitten zag ik dat de topic veranderd was
dan zou je ze OF moeten 'verbinden' op de een of andere manier (grotere letters, streepjes, allemaal zelfde kenmerkje geven), OF gewoon wat dichter bij mekaar moeten zetten
verder wel mooi gedaan, met die 'uitloop' van die bloem zo, die strepen
j00 r00l \/\/0m4n
Verwijderd
die zien er namelijk goed uit!
Je hebt in ieder geval gevoel voor stijl! Het font vind ik iets minder mooi, te opvallend..
Doed dit topic is niet bedoelt voor mensen die al langer bezig zijn. Dit is bedoelt voor mensen die net bezig zijn en denken, goh ik wilw at feedback hebben of ik denk ik ben goed en wil graag feedback.Op woensdag 03 april 2002 22:49 schreef Ceyene het volgende:
BLAAT!!!!!!!!!
* Yellow|A ff ot gemeen
Jij zegt dat je al langer bezig bent en met de arrogantie van ff in een paar minuutjes in elkaar geflanst denken wow ik game ... als ik met deze eerder genoemde kennis je plaatje zou moeten beoordelen zou ik het volledig met de grond gelijk maken... anyhoet .. voor de zogeheten ervaren photoshoppers zijn er genoeg sequence en PS battles bezig .. dus als je 'spect wil genereren, meld je daar dan ff aan
|{ brrr }] |
Verwijderd
Duidelijk dat je geen newbie bent. Erg mooie pic!!Op woensdag 03 april 2002 22:40 schreef Dark Blue het volgende:
Goed, daar is hij dan...
[afbeelding]
Het enige is dat het gezicht links iets te veel geposteriorized is. (Dat heb je niet gedaan, maar iets meer faden en de kleuren iets zachter zou mooier zijn.)
Verwijderd
die figuren komen uit dit artwork van de game "Airblade":Op woensdag 03 april 2002 23:13 schreef Noodles het volgende:
Junt, waar heb je die skate-figuren vandaan?
Je hebt in ieder geval gevoel voor stijl! Het font vind ik iets minder mooi, te opvallend..
http://62.108.27.230/junt/airblade01.jpg
(was lekker simpel extracten
hoe lang moet je eigenlijk met photosjop bezig zijn voordat je geen newbie meer bent?
Verder is het wel een ontzettende verbetering zo, stukken beter, toppie
Dankje!Op donderdag 04 april 2002 00:27 schreef olav het volgende:
[..]
Duidelijk dat je geen newbie bent. Erg mooie pic!!
Het enige is dat het gezicht links iets te veel geposteriorized is. (Dat heb je niet gedaan, maar iets meer faden en de kleuren iets zachter zou mooier zijn.)
Je wilt niet weten welke foto het eigenlijk was..

Ik wilde haar tot een jongen verbouwen door de wimpers weg te halen en haar mond te verstoppen, maar dat mislukte. Zie het nu maar als het gezicht van de vrouw aan het strand. Daarmee verandert eigenlijk mijn hele plaatje, maar whatever.
Ceyene:
Beetje rustig jongen... door wat je zegt laat je jezelf veel teveel kennen. Je moet hier op GoT tegen een flinke windvlaag aan kritiek kunnen. Soms moet je het met een korreltje zout nemen, soms moet je je inhouden om niet meteen terug te schelden. Probeer het een beetje te relativeren. Het is jouw werk, jouw beoordeling. Tuurlijk moet je nuttige tips wel opvolgen, maar het is en blijft jouw werk, laat je stijl nooit beinvloeden door iemand die je graag na wilt doen. Wat je er neerzet, daar sta je voor. En als jij het mooi vindt, laat die mening dan nog niet met een sloophamer omver te krijgen zijn!
Kritiek hier kan _alleen_ maar als opbouwend gezien worden, en zo werkt kritiek ook, er uit halen wat er in zit.
Het is erg lastig uit te leggen.
Plaatje van |HunterPro| is er wel op vooruit gegaan, maar ik vind hem nogsteeds erg 'flat' en straight.
Mijn eigen aller-eerste Photoshop 'projectje' waar ook echt iets uitkwam was hier, uit het thema 'New generation design':Op woensdag 03 april 2002 09:11 schreef |HunterPro| het volgende:
1) alleen eerste (newbie) projecten. Geen opsomtopic van 'kijk ik kan dit'.

Klik hier voor een bredere versie.
Achteraf ben ik nooit echt tevreden met wat ik gemaakt heb, maar deze vind ik nogsteeds wel iets hebben, voornamelijk omdat hij puur en alleen opgebouwt is uit eigen materiaal.
Verwijderd
Sorry, had gisteravond een klotebui, en die opmerking schoot me een beetje in ut verkeerde keelgat... vandaar denk ik die (onterechte?) reactie...Op donderdag 04 april 2002 09:30 schreef Dark Blue het volgende:
Ceyene:
Beetje rustig jongen... door wat je zegt laat je jezelf veel teveel kennen. Je moet hier op GoT tegen een flinke windvlaag aan kritiek kunnen. Soms moet je het met een korreltje zout nemen, soms moet je je inhouden om niet meteen terug te schelden. Probeer het een beetje te relativeren. Het is jouw werk, jouw beoordeling. Tuurlijk moet je nuttige tips wel opvolgen, maar het is en blijft jouw werk, laat je stijl nooit beinvloeden door iemand die je graag na wilt doen. Wat je er neerzet, daar sta je voor. En als jij het mooi vindt, laat die mening dan nog niet met een sloophamer omver te krijgen zijn!
zoals ik zei: de afbeelding vond ik zelf ook niet mooi, dus als ie m daadwerkelijk met de grond gelijk had gemaakt en gewoon had gezegd wat ie van de afbeelding vond, dan had ik dat ook helemaal niet erg gevonden.
Een beetje kritiek kan ook geen kwaad. Ik ben meerdere keren pro1fessioneel bezig geweest, en heb ook sites gebouwd voor meerdere klanten (en die waren errug veeleisend). Bij een van de bedrijven heb ik de site zo ongeveer 7 keer opnieuw moeten maken voordat ze tevreden waren. En dat moet ook kunnen, het is hun site...
Verwijderd
nou dank je wel, vrind, maar kun je dat ook onderbouwen, zoals in de regels aangegevenOp donderdag 04 april 2002 10:26 schreef kingofhill het volgende:
wil je mijn mening c1000,
het is ZWAAR kut
Verwijderd

sorry dat ie zo groot is, ik heb geen zin om te resizen
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Op woensdag 03 april 2002 23:13 schreef Noodles het volgende:
Junt, waar heb je die skate-figuren vandaan?

zo iets beter?
* Dark BlueOp donderdag 04 april 2002 12:11 schreef Ceyene het volgende:
...Bij een van de bedrijven heb ik de site zo ongeveer 7 keer opnieuw moeten maken voordat ze tevreden waren. En dat moet ook kunnen, het is hun site...
Ik sta ingeschreven via iemand anders. Ik ben 'in samenwerking met' en daardoor heb ik dus zelf geen KvK, maar die man waarmee ik samenwerk wel. Wanneer ik zelf een regelmatig inkomen heb/er geld genoeg voor heb splitsen we en dan moeten we regelen dat ik een eigen nummer krijg.Op donderdag 04 april 2002 12:38 schreef Ceyene het volgende:
Na wat geinformeerd te hebben bleek uiteindelijk dat ik me moest inschrijven bij de kamer van koophandel... heb jij je daar ook ingeschreven?!
maar als het dan toch mag hier staat de mijnes (niet oudste maar nieuwste):
http://www.gfxartist.com/community/member_gallery/1440
hihi

Fashionably sensitive, but too COOL to care
Verwijderd
monsters inc en shrek roelen!
We don't care.
Gaarne niet meer zulke nutteloze replies posten.
Hmm, als ik eerlijk mag zijn: Het gradient-fade-tijdperk zijn we IMHO wel voorbij, doe eens wat anders met die auto's of onderdelen, laat ze eens op een andere manier met elkaar in verband staan in plaats van een snelle quick-mask actie.[STG]Negotiator:
voor een auto forum.. wat vinden we ervan?
of is deze beter?
Wèl in het juiste topic nu, da's +1
Verwijderd
Deneb wil zijn -1 weer op 0 zetten
Verwijderd
Verwijderd
Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil tussen je beide plaatjes. Heb je linksboven ook nog tekst staan? Deze valt in ieder geval niet op en is niet te lezen!Op dinsdag 09 april 2002 00:48 schreef [STG]Negotiator het volgende:
[afbeelding]
voor een auto forum.. wat vinden we ervan?
of is deze beter?
[afbeelding]
Niet naar die uitlaat gekeken rechts ??Op dinsdag 09 april 2002 11:53 schreef Iguana het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil tussen je beide plaatjes. Heb je linksboven ook nog tekst staan? Deze valt in ieder geval niet op en is niet te lezen!
Maar idd de tekst valt niet echt op nee
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Jawel maar ik zeg dat ik niet HEEL VEEL verschil zie.Op dinsdag 09 april 2002 11:57 schreef Muppet het volgende:
[..]
Niet naar die uitlaat gekeken rechts ??
Verwijderd
www.flitspalen.com ? Dat was toch zo'n site waarop allerlei flitskasten stonden? dr zal best wel een goede kwaliteit foto bij zittenOp dinsdag 09 april 2002 08:20 schreef [STG]Negotiator het volgende:
kan iemand me helpen aan een duidelijk plaatje van een flitskast... en het liefst eentje die net aan het flitsen is
...stick44, ik neem aan dat het een oog is. Ik vind het zo nog best leuk lijken, afgezien van de bijzondere kleur.
Ff een tip: licht komt van boven, en aangezien dit een soort bol is, zie je dus bovenop een lichte plek. Je kunt het terugzien op tutorialsites voor iMac glass buttons (k weet het, érg uit...)
Succes ermee
Verwijderd
Vanaf versie 2.0 LEOp donderdag 04 april 2002 07:37 schreef Junt het volgende:
[..]
hoe lang moet je eigenlijk met photosjop bezig zijn voordat je geen newbie meer bent?
ff voor de topicstarter:
Let op dat je hier niet door de newbies gen**id word (om het ff plat te zegge). Ik doel op de o zo mooie actions die op geheel internet worden aangeboden (scanlines, leuke gloed dingetjes etc.) Plaatje --> action --> Retestrak "NEWby plaatje!!
En voor degene met dat oogding hierboven..... probeer je skin over een bol te leggen, lichtje laten schijnen en je hebt een echt mooi oog!
Verwijderd
Hey hoe maak je 'm dan helemaal roze (of ander kleur)Op woensdag 03 april 2002 22:40 schreef Dark Blue het volgende:
Goed, daar is hij dan...
[afbeelding]
In Paint Shop Pro doe ik dat met [Colors][Adjust][Red, Green, Blue...]. Het kan ook met [Colorize] maar dan krijg je alles in dezelfde tint, dat is niet zo mooi.Op dinsdag 09 april 2002 15:07 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
Hey hoe maak je 'm dan helemaal roze (of ander kleur)
In Photoshop kan het volgens mij ook met 'Adjust RGB' ofzo... of met [Adjust][Variations...] maar dat is ook weer zo eentonig.
Verwijderd
Als je dit soort dingen doet, kijk dan even of de belichting een beetje klopt. Een snelle blik leert dat in alle 3 de plaatjes de belichting meer van rechts dan van links komt, en je Oscar is zwaaaar van links belicht...Op vrijdag 05 april 2002 01:39 schreef JoeCool het volgende:
Dit waren mijn éérste projecten/probeersels met PaintShop 7
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar idd, als je de .psp nog hebt, zou ik tenminste bij die 2e even de oscar gewoon een zwieper geven zodat hij gespiegeld staat
...en vergeet de schaduwen niet... extra layer toevoegen, ff met de [retouch] heel licht op Burn of Darken RGB en dan smeren maar...
Done it

f*ck! wie ziet de fout!?
schaduw oscar de verkeerde kant op
nu vind ik werken met foto's leuker ^^
Helaas pindakaas, de iris van het oog valt naar binnen als een ")" dus als licht van boven valt diend het onderste deel lichter te zijn.Op dinsdag 09 april 2002 14:58 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
www.flitspalen.com ? Dat was toch zo'n site waarop allerlei flitskasten stonden? dr zal best wel een goede kwaliteit foto bij zitten
...stick44, ik neem aan dat het een oog is. Ik vind het zo nog best leuk lijken, afgezien van de bijzondere kleur.
Ff een tip: licht komt van boven, en aangezien dit een soort bol is, zie je dus bovenop een lichte plek. Je kunt het terugzien op tutorialsites voor iMac glass buttons (k weet het, érg uit...)
Succes ermee
Meer zoals dit dus:
effe kijken... eerst tekenen, dan een emboss oid, een glow, en dan nog een texturefilter. Misschien nog iets, maar ik kan zo 123 niet zien wat het is... ja wel... er zit een kleiachtige textuur in je emboss.Op dinsdag 09 april 2002 16:36 schreef Blaise het volgende:
Mijn eerste plaatje ooit met Photoshop 6.
Tel de filters
[afbeelding]
Hmm, idd daar had ik helemaal nog niet bij stil gestaan, maar nu je het zegt valt dat wel op jaOp dinsdag 09 april 2002 15:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen doet, kijk dan even of de belichting een beetje klopt. Een snelle blik leert dat in alle 3 de plaatjes de belichting meer van rechts dan van links komt, en je Oscar is zwaaaar van links belicht...
Fashionably sensitive, but too COOL to care
schaduw oscar de verkeerde kant op
[/quote]
misschien staat er een boom voor ofzo... weet je toch niet ?? Zo'n schaduw wordt echt niet zomaar fout gerenderd hoor
github.com/Error323
There is no art to find the minds construction in the face
Op woensdag 10 april 2002 16:58 schreef Error323 het volgende:
Zo'n schaduw wordt echt niet zomaar fout gerenderd hoorof er is met de pic gekloot
het hele topic doorlezen is voor sommigen nog steeds moeilijk
Verwijderd
maar het is wel mooi geworden vind ikOp woensdag 10 april 2002 18:33 schreef Muppet het volgende:
Ha ha dat is zeker zoiets van beginnen met clouds en dan filter => klik, filter => klik, filter => klik, filter => klik, filter => klik, filter => klik, mwwwaaawww dat ziet er wel leuk uit, filter => klik, filter => klik, Ja das beter.
Verwijderd
Wow! Deze vind ik er heel erg mooi uitzien! Kan je me wat meer vertellen over hoe je dit gemaakt hebt?Op woensdag 10 april 2002 17:52 schreef Junt het volgende:
[afbeelding]
Dit is iets dat ik 2 dagen geleden gemaakt heb... Tel deze filters eens
Verwijderd
Je kan men wallpapers en designs zien op http://siltrince.deviantart.com/gallery want kweet ni hoe dak hier een ontwerp van mij kan posten.
1
| [img]url[/img] |
Staat allemaal in de faq
|{ brrr }] |
Verwijderd
eerst de vortex makenOp woensdag 10 april 2002 19:51 schreef Iguana het volgende:
[..]
Wow! Deze vind ik er heel erg mooi uitzien! Kan je me wat meer vertellen over hoe je dit gemaakt hebt?
hier heb ik een action voor gemaakt maar ik zal het even opscrijven
1. maak een witte vlek in het midden op een zwarte achtergrond
2. filter->disort->ripple, 2 keer helemaal vol
3. filter->blur->radial blur met een amount van 100, quality: good, type: zoom
herhaal de filter
4. filter->disort->twirl
helemaal vol en eventueel nog een keer
dan het opvullingkje
1. druk op "d" om de kleuren te resetten. filter->render->clouds
2. filter-> pixelate->mosaic met iets van 10-15 size.
filter->blur->radial blur met iets van 20, spin en best quality
filter->stilyze->emboss met angle 135, height 5 en amount helemaal vol
filter->stilyze->find edges
3. ctrl+i (invert colors)
add dan een layer mask
selecteer met de magic wand met tolerance 32 het witte gedeelte van de vortex die je gemaakt heb. paste deze in de layer mask
voila!
later heb ik nog een rondje met stralen eromheen in het midden geplakt en een radial blur er overheen gegooid
Verwijderd
Ik heb nog even wat vraagjes aan je, want ik ben aan het proberen wat je me allemaal uitgelegd hebt, maar mijn resultaat komt helaas lang niet in de buurt van jouw creatieOp woensdag 10 april 2002 20:37 schreef Junt het volgende:
[..]
Hier schreef Junt een complete tutorial
- hoeveel layers heb je gebruikt? Ik heb er op dit moment 2, klopt dat of heb ik er een paar over het hoofd gezien?
- Hoe heb je die mooie blauwe kleur erin gekregen? Op welk moment voeg je die toe? En hoe?
ik hoop dat met het antwoord hierop het wel beter wilt lukken
Verwijderd
die kleur doe je gewoon met hue/saturation, op het laatst
of met een adjustment layer of je layers flattenen en dan ctrl+u
ik zal morgen wel een duidelijkere tuto voor je schrijven, maar nu ff niet, kga pitten, morgen weer vroeg op

als antwoord op die zoete love you dingetjes
edit: url van plaatje
Verwijderd
Gsus... jij bent goedOp woensdag 10 april 2002 20:21 schreef Siltrince het volgende:
Ben wel redelijk goe met photoshop (6) , als er iemand hulp nodig heeft ...
Je kan men wallpapers en designs zien op http://siltrince.deviantart.com/gallery want kweet ni hoe dak hier een ontwerp van mij kan posten.
Verwijderd
eerst de vortex maken
hier heb ik een action voor gemaakt maar ik zal het even opscrijven
1. maak een witte vlek zoals op een koe in het midden op een zwarte achtergrond, hij moet redelijk groot zijn:

1.5. doe filter->blur->gaussian blu met een amount van ongeveer 12
2. filter->disort->ripple, 2 keer helemaal vol
3. filter->blur->radial blur met een amount van 100, quality: good, type: zoom
herhaal de filter
3.5. Doe filter->disort->polar coordinates en kies rectangular to polar ofzo
4. filter->disort->twirl
helemaal vol en eventueel nog een keer
dan het opvullingkje
1. druk op "d" om de kleuren te resetten. filter->render->clouds
1.5. image->adjust->auto contrast
2. filter-> pixelate->mosaic met iets van 10-15 size.
filter->blur->radial blur met iets van 20, spin en best quality
filter->stilyze->emboss met angle 135, height 5 en amount helemaal vol
filter->stilyze->find edges
3. ctrl+i (invert colors)
4. filter->blur->radial blur met 20, zoom en best
add dan een layer mask
cut je vortex en paste hem in de layer mask
voila!
later heb ik nog een rondje met stralen eromheen in het midden geplakt
[edit]ik weet niet meer precies hoe ik die opvulling heb gemaakt, maar dit lijkt er erg op
hier is wat ik kreeg:
als je het tegen mij hebt, neu daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor. Ik heb net de magie ontdekt van extraherenOp donderdag 11 april 2002 07:46 schreef Junt het volgende:
ziet er goed uit die plaat... is ie voor de sequence/resequence?
ja, zo kun je 'm natuurlijk ook schoppenOp zondag 14 april 2002 13:15 schreef Ceyene het volgende:
laat maar..]
(bij deze dan
... artistiekJunt:
mijn eerste artistieke probeerseltje:
... kleurigOp donderdag 18 april 2002 15:46 schreef willem169 het volgende:
[..]
... artistiek
Verwijderd
... probeerseltjeOp donderdag 18 april 2002 15:49 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
... kleurig
Verwijderd
.....erg apart ja.Op donderdag 18 april 2002 15:49 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
... kleurig
Verwijderd
....CreatiefOp donderdag 18 april 2002 15:55 schreef B-Top het volgende:
[..]
.....erg apart ja.
...roept reacties opOp donderdag 18 april 2002 16:56 schreef Iguana het volgende:
[..]
....Creatief
iddOp donderdag 18 april 2002 17:01 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
...roept reacties op
ik zeg ook maar wat, hij ziet er * HunterPro * leuk uit
Verwijderd
LOLOp donderdag 18 april 2002 17:07 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
idd
ik zeg ook maar wat, hij ziet er /me * leuk uit![]()
![]()
het is ook maar een 5 mins probeerseltje
Verwijderd
als dit een van de eerste dingen is die je er mee doet, dan HEEL netjes dudeOp woensdag 10 april 2002 23:12 schreef Liquid het volgende:
nou ja, ps staat al een tijdje op mijn hd en heb er tot nu toe nog niet echt iets mee gedaan:
[afbeelding]
als antwoord op die zoete love you dingetjes
edit: url van plaatje
keep up the good work
laat maar... hier stond een plaatje, maar daar was commentaar op;