Wat moet ik hiermee doen?!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Zoals we hieronder kunnen zien heb ik nogal last van een kinderachtig jongetje. Zoals je kunt zien zie je wat voor een reply hij stuurt op mijn mailtje. Wat zouden jullie als reactie terugsturen.

Zelf ben ik niet zo'n agressief type behalve als men mij over de zeik haalt, maar dan heb ik een witte waas voor mijn ogen en sla ik door. Heb ik 1 keer meegemaakt en dat was niet prettig. Mijn vrienden willen deze 2 gasten graag een keer helpen. Lichamelijk wel te verstaan.

Wat zouden jullie doen?!!?!?

<quote>
Van: "Bram B" <xxxxxxxxxx@hotmail.com>

Onderwerp: Re: zielige lulhoer vriendinnentje
Datum: Sun, 31 Mar 2002 13:23:44 +0000

Ik weet niet wat je allemaal loopt te lullen, maar je moet gewoon je bek houden en zelf een eind op rotten.
Ik hoef die doos van jou niet eens meer te spreken want ze is de grootste lulhoer die ik ken.
Praat zelf maar eens goed met haar, want ze is nu net zoals vorig jaar alles voor zichzelf aan het verneuken.
Ze heeft dadelijk weer niemand meer over , want al haar vriendinnen verlaten haar omdat ze over iedereen lult, ze zal zelf wel heel lief en aadig en zielig tegen je doen, maar ik geef je 1 tip: praat een keer met haar ex-vriendinnen die zeggen je genoeg......... fleur of linda zijn al genoeg om even mee te praten. tel fleur: xxxxxxxxxxx

Ik wens je veel succes met haar.
groetjes bram.
Mail je gezellig terug, BIJ VOORBAAD DANK
bram

ps, heeft ze je ook verteld van alles met PETER?

Goedendag dhr. Van Buren,

Bij dezen zal ik mij eerst even voorstellen zodat het bij u ook bekend is met wie u te maken heeft. Mijn naam is Bas xxxxxxxx, de vriend van J. xxxxxxx. Ik heb u al eens eerder ontmoet tijdens een uitstapje samen met J. xxxxxxxxx. Nu heb ik een zeer goede verstandhouding met haar en heb alle recente gebeurtenissen een beetje gevolgd.

Nu wil ik u er graag op aan merken dat uw gedrag mij de laatste tijd niet zo goed dunkt. U hebt blijkbaar voor uw doen en uw geweten een goede band met J. xxxxxxxxx. Wat niet van 2 kanten komt voor zover ik heb begrepen. Er is al verschillende malen vervelend gedrag geuit tegenover haar, wat ik niet kan waarderen. Dit loopt uiteen van bedreigingen tot en met grote onzin SMS.

Verder heb ik vernomen dat u J. xxxxxxxx gisteren, 24 op 25 maart rond 3 uur s nachts, heeft gebeld. Nou moet u doen wat u dunkt en daar kan ik verder niks over zeggen. Maar als u nou een goed gesprek wil met iemand praat dan op een verstandige manier en misschien moet u de mening van een ander respecteren. En als deze persoon tegen u zegt dat u niet acceptabel gedrag vertoond, meestal, ik zeg meestal, verandert deze persoon zijn gedrag dan. Aangezien u dat niet snapt schrijf ik u deze E-mail.

Ik denk dat u begrijpt waar ik naartoe wil, ik wil u vriendelijk vragen op te houden met deze onzin. Ik wil u der namelijk even bij vertellen dat ik één van de enige ben die dit weet. Ik kan u ook vertellen dat ik u dit zo mee kan delen zonder verdere problemen. Ik ken mensen die dit namelijk niet zo discreet kunnen. Mejuffrouw xxxxxxxx is van deze E-mail compleet op de hoogte en staat volledig achter mij.

Kort samengevat: Houd op met die onzin en verdwijn gewoon uit het leven van mejuffrouw xxxxxxxxx en zorg ervoor dat u en uw vrienden, vriendinnen en kennissen ophouden met die onzin?. Dit is het enige wat ik u wilde meedelen.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben of het verder toegelicht willen hebben dan kunt u mij altijd E-mailen of bellen. Als u wilt bellen kunt u mij gewoon mailen dan zal ik u mijn nummer sturen.

Ik hoop zo duidelijk te zijn geweest en wil u daarom bij dezen bedanken voor uw medewerking.

Bij voorbaat dank,

Dhr. B. xxxxxxxxxx
</quote>

<quote>
Van: "Bram B" <xxxxxxxxxxxx@hotmail.com>

Onderwerp: ben ik weer
Datum: Sun, 31 Mar 2002 22:37:21 +0000

He bemoeierd,

Waarom mail je nu opeens niet meer terug.
Zeg maar ff tegen die lulhoer van je dat ze haar klep dicht moet houden zeker over mij en mijn vrienden,familie en kennissen!
Ze mag best doorgaan, maar dan heeft ze de kans dat ze dadelijk mijn vriendjes of nog leuker mijn vriendinnetjes tegenkomt en dan denk ik dat het minder leuk word...... voor HAAR dan!
En als jij je er ook nog vaker of langer mee gaat bemoeien idem dito.
Want jouw gelul ben ik ook zat.
En als je nog terugmailt , doe dat dan met normale termen want van al die bekakte schijtzooi word ik helemaal strontziek.

m.v.g. bram
</quote>

<quote>
Van: "tim de xxxxxxx" <sxxxxxxxxxx@hotmail.com>

Onderwerp: ik zal mezelf er ook eens mee gaan bemoeien.
Datum: Mon, 01 Apr 2002 00:30:02 +0200

geache heer B. xxxxxxxx

ik heb uw e-mail aan B. van Buren gelezen.
en wie bedoelt u met kennisen en vrienden.
want ik houd er niet zo van als u mensen zomaar gaat beschuldigen
en zeker geen familie van mij. u moet goed opletten wie u beschuldigd of
bedreigt.

bij voorbaat dank voor uw tijd en uw bemoeienis.

m.v.g. xxxxxx

MZZL
</quote>

Heeft der iemand een zinnige oplossing?!!? :?

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Btw wel erg triest :'( dat hij gaat dreigen tegen mijn vriendin en mij maar ja dat is ook maar grootspraak |:(

Verwijderd

***JUST*** ignore.

Dit is een typische situatie waar voor beide partijen geen lol aan te behalen is.

De enige voldoening die je zult voelen, is als je die gasten nog harder weet terug te pakken dan ze jou nu hebben gepakt.

Dat leidt onherroepelijk tot zeer onplezierige excessen,want dan zijn zij weer aan slag.

Verlaag je daar niet toe (en dat is ZOOOO moeilijk)

Als je niets zult doen, dan hebben zij er ook geen lol meer aan. Zoek gewoon de komende tijd veel vrienden op, zorgdat de band met je vriendin goed is, en doe leuke dingen.

Dat zal de snelste manier zijn om dit op te lossen, maar tegelijk ook de moeilijkste omdat jij ontzettend graag wilt terug slaan. Niet doen.

***JUST*** ignore

• BSeB
Op woensdag 03 april 2002 09:00 schreef olav het volgende:
***JUST*** ignore.
ja, dat snap ik, maar tja, hij blijft wel kutten. En daar heb ik geen zin in. Je hebt gelijk, maar ja als ik en mijn vriendin lastig gevallen blijven worden wat dan!!?! Want je hebt gelijk, vechten is niet de oplossing. En dat was ik ook niet van plan. want hij gedraagd zich als een kindje

>:)

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Verlaag je niet tot het niveau van hem.

Als je die reacties leest, dan zie je toch bij voorbaat dat reageren zinloos is?

Overigens: waarom heb je de mails niet even geanonimiseerd? Even de tel.nr.'s en mailadressen weghalen?

Verwijderd

Misschien moet je wat namen en zeker telnrs. editten in je post beetje jammer als straks iemand gebeld wordt door iemand die wil lope te zieken... K zeg maar wat maar t lijkt me wel verstandig k zou ook mijn nr. niet graag ergens tege komen op een forum ofzow...

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En haal dat telefoonnummer weg ;)

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:45 schreef Upperscore het volgende:
Misschien moet je wat namen en zeker telnrs. editten in je post
Zeg ik toch...

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-01 21:22

almightyarjen

When does the hurting stop?

Gewoon negeren die hap. Helemaal. Ik weet hoe je je voelt, je zou dat gastje het liefste een "super-saiya-jin-blast" ;) willen geven, maar dat zit er waarschijnlijk niet in. Gewoon negeren dus. Suc6 ermee.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Uh zotezien brobeert ie je iets duidelijk te maken, je weet niet precies hoe te situatie in elkaar zit .

Ik vind dat je ons te weinig info geefd over de situatie en daardoor hoop je reacties te krijgen van mensen die jou zielig vinden en jou helpen om allemaal tegen die eene te gaan zeiken.

Helaas werkt dit meestal wel zo, en volgen de mensen je als een kudde koeien die luisteren naar hun herder.

Maar de mensen die je hiermee over de streep trekt zijn de zelfde die met een andere wind de andere kant op waaien...

Lekker zinvol dus...

• BSeB
Effe wachten ik zla zo het verhaal schetsen 8-)

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 21:00
idd... zulke dingen moet je proberen te negeren, des te eerder hij er geen lol meer in heeft. Bang maken of e-mails sturen dat schiet allemaal niet op... Hij weet niet beter en dan zulke mails sturen ;(
en ff dat telefoon nummer weghalen, lijkt me wel sociaal voor die persoon :)

• BSeB
Zo, nou ik zal effe kort vertellen hoe het zo gelopen is. Mijn vriendin heeft een vriend gehad al een hele tijd geleden en die hefet haar gruwelijk gekwetst. En dan heb ik het echt over hard gekwetst. NU moet zij hem al heel lang niet meer en iedere keer als zij gewoon goed overweg kan met iemand zit hij ertussen.

Nu ben ik de beste maat van haar broer, en heel toevallig klikte het tussen haar en mij meteen. Ik weet dus alles van haar, gewoon zoals het hoort in een relatie. Maar je snapt nu wle dat hij dat niet zo goed kan hebben.

Ze is al door hem bedreigt en allemaal rare telefoontjes en ook veel rare sms. Ik houd hier niet zo van. Ik vind alles en iedereen ok, zolang men maar niet ana mijn vriendinnen zit of vrienden. Dan wordt ik really pissed. Overigens heb ik mijn beste maat, haar broer dus al moeten tegenhouden om die gast niet in elkaar te timmeren. Maar ja ik ga hem echt niet ontlopen, als men dat maar begrijpt want ik ben niet vies van hem. En als HIJ wil en HIJ de eerste slag geeft dan is hij de mijne maar dat snapt iedereen hier ook.

En ik ben hier niet om zielig te doen. Maar wil gewoon is weten hoe jullie erover denken omdat ik anders misschien der verkeerd over denk en daarom het hier is poste.

Nu weten jullie het een beetje.

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Verwijderd

;)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Wat heeft dit met W&L vandoen? Lees de policy eens, daar staat wat voor topics hier thuis horen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.