Toon posts:

maker van MGS naar Gamecube: Eclipse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
damn als dit niet ff vet nieuws is; de maker van de Metal Gear Solid, gaat voor Konami en exclusief voor Gamecube een nieuw spel ontwikkelen.
iemand die screens heeft ofzo?

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
metal gear solid 2 is toch een boutspel?

ik weet iig dat we niet te vroeg moeten juichen en vooral alles niet teveel moeten hypen totdat we het zelf spelen.

ik dacht van eternal darkness ook dat het geweldig zou worden, maar op de gamecube tryout party vond ik het toch wel bedroevend kut.

geef mij maar crazy taxi :Y) arcade style, muthafucka!! *D

Verwijderd

Topicstarter
ja iedereen denkt dat Eternal Darkness kut is, maar wacht maar af tot je het volledige spel speelt...
wacht gewoon de eerste reviews maar af. mij leek het ook niet zo ultiem, maar het is niet het hack&slash gedeelte wat dit spel zo geweldig maakt...

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 15:50
Ze gaan dus weer terug naar Nintendo?
Ze hadden Metal Gear en Metal Gear 2 voor de NES gemaakt. Metal Gear 2 heb ik gespeeld was vet :)

Ook wel leuke 'bugjes', zoals rations/ammo e.d. die steeds terug op hun plek lagen nadat je ze gepakt had en een schermpje verder was gegaan :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Topicstarter
tja konami gaat voor nintendo ontwikkelen en de "vader" van de metal gear series gaat dus een exclusief spel maken voor gamecube.
geen metal gear solid ofzo, maar iets compleet nieuws. en hij heeft duidelijk benadrukt dat het ZEKER GEEN KIDDY imago zou krijgen

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Was dit geen 1 April grap? Volgens mij wel.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-01 22:05
Op woensdag 03 april 2002 08:49 schreef daFubar het volgende:
metal gear solid 2 is toch een boutspel?
Als MGS2 een bout spel is dan kan je net zo goed geen games meer spellen, want dan wil ik niet weten wat de rest van de games voor een troep is.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
Op woensdag 03 april 2002 13:07 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Als MGS2 een bout spel is dan kan je net zo goed geen games meer spellen, want dan wil ik niet weten wat de rest van de games voor een troep is.
Tja smaken verschillen he :)

Ben benieuwd.

Verwijderd

Topicstarter
hmmph 1 april grappenmakers moeten ze heel langzaam laten sterven...

sorry dan voor dit topic
k*t 1 april

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Dit was een 1 april grap van dojo...Konami is met IETS bezig (father&son project), maar dat heeft hier verder niks mee te maken.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op woensdag 03 april 2002 13:07 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

MGS 2 mag zich zeker meten met andere grootheden als Zelda o.i.d.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Pagina: 1