[RC5] ppstats problemo

Pagina: 1
Acties:

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 20:36

radial

Watch out

Topicstarter
Het volgende, sinds de klok een uur vooruit is gegaan blijft de statsrun hangen tussen 0.00 en 2.00

De foutmelding:

uninitialized value in lenght at ppstats-rc5-7.1.pl at line 6607
uninitialized value in concentration (.) or string at ppstats-rc5-7.1.pl at line 6609

Het gaat dus om het volgend stukje code (sub nice_gmtime)

for ($i = 0; $i < 5; $i++) {
while (length($gmt[$i]) < 2) {
$gmt[$i] = "0" . $gmt[$i];

iemand enig idee hoe dit mogelijk is, heb zelf het een en ander getest, zet ik de tijd op 2.00 uur is het goed loopt ie er mooi doorheen, zet ik de tijd op 1.59 blijft ie hangen.

20xSF170s - ozo

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:20
Uiteraard weet je zelf ook wel dat het waarschijnlijk door het tijdsverschil komt dat het weekend weer een uurtje meer is geworden. Misschien kun je (als je dit zelf hebt aangepast) even vervangen voor het originele en dan nog eens goed kijken waar het mis gaat. Ik heb zo niet echt een idee want ik laat de tijd gewoon op GMT staan in de stats :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 22:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik heb geen idee, mijn nice_gmtime ziet er zo uit, volledig standaard volgens mij, geeft nooit errors:
PHP:
1
<?sub nice_gmtime{    my @gmt = gmtime shift @_;    my $i;    $gmt[4]++;    $gmt[5] += 1900;    for ($i = 0; $i < 5; $i++) {        while (length($gmt[$i]) < 2) {            $gmt[$i] = "0" . $gmt[$i];        }    }    return ($gmt[5], $gmt[4], $gmt[3], $gmt[2], $gmt[1], $gmt[0], $gmt[6]);}?>

(effe php tags gebruikt .. ziet er wat overzichtelijker uit vind ik zelf .. die <? en ?> horen er dus niet bij)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Welke ppstats gebruik je? Van die "nieuwere" van _stappel of de "orginele" van de dnet site afgeplukt?

...

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 20:36

radial

Watch out

Topicstarter
Ik gebruik de nieuwere van -stappel wel met een paar aanpassingen gedaan, maar heb nog een ongewijzigde versie om te testen en daar is exact hetzelfde probleem.

Ben nu weer uurtje aan het proberen geweest om te kijken de oorzaak te achterhalen, maar zonder resultaat tot nu toe.

Het gaat dus alleen mis tussen 0.00 en 2.00 daarna lijkt alles weer goed te gaan.

20xSF170s - ozo