maar niet altijd..Op woensdag 03 april 2002 02:58 schreef HlpDsK het volgende:
Enermax fans hebben transparante bladen meestal.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Toch wel , behalve die in hun PSU's dan .Op woensdag 03 april 2002 03:01 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
maar niet altijd..
So-TrickComputers heeft trouwens veel mooie dingen,
zoals bijvoorbeeld deze 120 mm chrome systeemfan met bracket.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
mooi alleen 41dBA, veel te veel voor mij.Op woensdag 03 april 2002 03:04 schreef Epitome het volgende:
Klopt, maar deze zijn helemaal transparant!
So-TrickComputers heeft trouwens veel mooie dingen,
zoals bijvoorbeeld deze 120 mm chrome systeemfan met bracket.
[afbeelding]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
In mijn mijn enermax psu zit 1 enermax fan met transparante bladen en 1 met zwarte !!Op woensdag 03 april 2002 03:02 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Toch wel , behalve die in hun PSU's dan .
Nu is iedereen blij
7 volt doet wonderenOp woensdag 03 april 2002 09:27 schreef Oxigun het volgende:
[..]
mooi alleen 41dBA, veel te veel voor mij.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Meestal toch alleen mat transparant, niet glad transparant, als je begrijp wat ik bedoelOp woensdag 03 april 2002 02:58 schreef HlpDsK het volgende:
Enermax fans hebben transparante bladen meestal.
They made me do it.
Zijn die dingen niet in Nederland te verkrijgen?
Die zijn echt gaaf die chrome fans, leuk als je een blowhole in je front hebt (ga ik maken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
ook transparant !Op woensdag 03 april 2002 13:16 schreef Vimana het volgende:
Als er een inkoopaktie van die chrome fans komt... count me in!!!
Verwijderd
ik niet, heb geen geld om het op poten te zetten, maar count me zeker maar alvast in
Die transparante boeit me niet zo... Die chrome zijn vet!!! Vooral dan midden voor in je kast als intake (wel op 7v)Op woensdag 03 april 2002 13:18 schreef dahaaz het volgende:
[..]
ook transparant !
maar die moeten wel 92mm zijn, ik ben ze nog niet ergens tegen gekomen, weet iemand waar ik die kan krijgen.
Ze mogen chroom zijn of transperant.

Je kan alleen met Paypal betalen (buiten Amerika) en deze veel te hoge verzendkosten maken een inkoopactie bij dit bedrijf wel heel onaantrekkelijk.
Verwijderd
maar 61 dollar is wel fokking veel