[ADSL] KPN weer door de bocht.

Pagina: 1
Acties:

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-06 22:42
Heb ik net afgelopen week mijn basic abo omgezet in een fast... Deed het al na 24 uur (ja ik was best verbaasd!)Maar ja, KPN zou KPN niet zijn als er niet TOCH iets fout zou gaan. Nu ze iedereen met basic van 64 > 128kbit upstream hebben gebracht vinden ze het nodig om mij ook maar terug te zetten van 256 > 128... sjonge wat kan het toch ook moeilijk zijn :) Nou gaan we natuurlijk weer de moeilijke weg in... OMG why ow why

Verwijderd

en je downstream is nog steeds op fast?

Verwijderd

Documenteren is ook een vak uh >:)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:19

Nitai

Live the life you love.

Op woensdag 03 april 2002 02:49 schreef isdnsux het volgende:
nee die is dus verlaagd....van 256 naar 128, snappie? :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:00 schreef Nitai het volgende:

[..]

dus de downstream van je fast abonnement is gelijk aan de upstream van 'n basic abonnement ? :?

Verwijderd

Nee het zal wel zijn dat zijn downstream gelijk is gebleven, en zijn upstream verlaagd is |:(

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:44

TrailBlazer

Karnemelk FTW

jemig wat kan jij zeuren zeg. Het is nog geen verhaal van uren bellen in de wacht staan niet teruggebeld worden enzo. Ja ze maken een fout jij bent zeker onfeilbaar. Zucht. Tuurlijk is het vervelend maar niet de mooite waard om een topic te openen

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:40 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:

[..]

dus de downstream van je fast abonnement is gelijk aan de upstream van 'n basic abonnement ? :?
NEEN
Fast abo: 1024kbits down / 256kbits up

De topicstarter heeft ook Fast maar KPN heeft het verkeerd ingesteld:

1024 kbits down / 128kbits up

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-06 22:42
pcies. Downstream is gelijk gebleven (1024), maar de up hebben ze maar ff gehalveerd... zoals iemand al opmerkte, documenteren is ook een vak.

En trouwens... dat uren bellen is allang begonnen hoor. Helaas heb ik al teveel ervaring met die mensen. XS4ALL zegt > MXstream, MxStream zegt > XS4ALL. Nou ze zoeken het maar lekker uit. Dat kastje-muurverhaal moest maar 's ophouden

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:00 schreef Nitai het volgende:

Op woensdag 03 april 2002 02:49 schreef isdnsux het volgende:

ah ok.. dacht dat de topicstarter dit schreef... maar nitai was dus in de war :D
Pagina: 1