Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Compoort juist ingesteld in winlirc?
Zeker ervan dat je signaal doorkomt ?
Alle toetsen al geprobeerd ?
Try raw modus een keer uit.
Misschien wat soldeerfoutjes, meet alles eens goed door.
Hier werkt ie met dezelfde ir receiver
Ik heb alle toetsen ingeduwd, een paar seconden vast gehouden en een paar seconden tussen de toetsen in gehouden.Op woensdag 03 april 2002 01:09 schreef Denhomer het volgende:
Compoort juist ingesteld in winlirc?
RAW modus ontvangt ook niets, soldeerfoutjes heb ik al op gechecked, maar niets kunnen vinden. Ik heb em op COM1 ingesteld, en verder ben ik aan geen enkele instelling geweest, standaard gelaten. Mijn OS is XP.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Iemand nog ideeen ?
hmmm ik heb hetzelfde probleem, ook zelfde handleiding gebruikt trouwens
alleen ik gebruik dat grinder progsel
ik weet wel heel zeker dat ik een signaal binnen krijg, maar is heel raar het signaal is nooit 2X het zelfde...
iemand missschien nog een idee?
ik weet wel heel zeker dat ik een signaal binnen krijg, maar is heel raar het signaal is nooit 2X het zelfde...
iemand missschien nog een idee?
dude... wait... what...
probeer dat andere onderdeeltje
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Ik heb dat ding ook gemaakt en hier werkt ie ook niet (win 2000) ik heb winlirc en irassistant geprobeerd, maar volgens mij komt er nix door
Is er geen simpele manier om te zien of er iets komt?
Is er geen simpele manier om te zien of er iets komt?
Verwijderd
Mag ik eens vragen wat alle onderdeeltjes bij elkaar kosten? Ik wil namelijk ook zo'n ding maken.
Een paar euro. Maximaal 7 ongeveer.Op woensdag 24 april 2002 13:55 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Mag ik eens vragen wat alle onderdeeltjes bij elkaar kosten? Ik wil namelijk ook zo'n ding maken.
Verwijderd
ik zou zeggen, kijk de print nog een keer helemaal goed na.
kijk of er geen kortsluiting is, of alle verbindingen goed zijn.
of het ir moduletje goed om is aangesloten (en de diode).
ik heb hem psies het zelfde gemaakt (ook met 37 ipv 38) en hij doet het onder win2k perfect.
had eerst ook problemen met aansturing, maar toen zat er een verbindingetje niet helemaal goed.
Wat zo'n ding kost.
laat ik het zo zeggen, de stekker met kapje kost meer dan de rest van de onderdelen.
kijk of er geen kortsluiting is, of alle verbindingen goed zijn.
of het ir moduletje goed om is aangesloten (en de diode).
ik heb hem psies het zelfde gemaakt (ook met 37 ipv 38) en hij doet het onder win2k perfect.
had eerst ook problemen met aansturing, maar toen zat er een verbindingetje niet helemaal goed.
Wat zo'n ding kost.
laat ik het zo zeggen, de stekker met kapje kost meer dan de rest van de onderdelen.
Beetje offtopic en beetje dubbelop, maar ik wil ook hier nog ff m'n verzoekje plaatsen:
Iemand zei dat hij nooit 2x hetzelfde signaal binnenkreeg.
Volgens mij klopt dat ook. Als je die voorgeprogrammeerde files ziet voor remotes van winlirc zie je bij elke knop een heleboel codes staan, die volgens mij de verschillende signalen die bij die knop voor kunnen komen weergeven...
offtopic:
Bij de electroboer in Apeldoorn (van Essen) hadden ze geen IR-ontvangers meer

Ik heb nu dus alles, behalve de ontvanger
Het ding is in bestelling maar dat ging volgens de eigenaar nog minstens een maand duren en zolang wil ik niet wachten!!
Is er iemand die voor mij snel aan zo'n ding kan komen en hem naar me wil opsturen? Ik betaal er uiteraard voor!
Plies... help!
Bij de electroboer in Apeldoorn (van Essen) hadden ze geen IR-ontvangers meer
Ik heb nu dus alles, behalve de ontvanger
Het ding is in bestelling maar dat ging volgens de eigenaar nog minstens een maand duren en zolang wil ik niet wachten!!
Is er iemand die voor mij snel aan zo'n ding kan komen en hem naar me wil opsturen? Ik betaal er uiteraard voor!
Plies... help!
Iemand zei dat hij nooit 2x hetzelfde signaal binnenkreeg.
Volgens mij klopt dat ook. Als je die voorgeprogrammeerde files ziet voor remotes van winlirc zie je bij elke knop een heleboel codes staan, die volgens mij de verschillende signalen die bij die knop voor kunnen komen weergeven...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Pagina: 1