Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Verwijderd
Mijn digitale camera kost gloof ik iets van €5,-- p/m
Moet het ook de bank zijn waar je zelf een rekening hebt ?
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
verlenging geld tot 5 jaar voor een kleine bij betaling.
de minidiscs zijn in dit moment in de aanbieding, zijn ietjes duurder dan bij sommige andere zaken, maar je hebt wel mogelijkheid dus voor je extra garantie. V&D heeft ook een verzekerings afdeling(inboedel/auto/bromfiets etc etc)
waar je moet zijn voor de minidisk's is bij "electric city"
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Zoek anders op i-net een paar telefoonnummers op van die zaken en bel ze, weet je meteen waar ie het goedkoopst is.
Succes is een keuze
Ik zal wel is kijken voor een doorlopende reisverzekering ofzo
Wel een goede keuze die MZ-N1. Heb hem bij Sony zien staan een maand geleden zag er lekker uit hoor.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Eigelijk net zo'n verzekering bij m'n telefoon, in een minder helder moment (zaterdag avond
Verwijderd
Verwijderd
prima site, vrij goedkoop heb ik mijn MZ-R 900 ook gekocht
krijg je een brief met verzekeringsopties bij. Niet echt duur...ben hem wel kwijt was dacht ik iets van 50 piek ofzow...kan me vergissen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!