minidisc kopen, waar/hoe verzekeren?

Pagina: 1
Acties:

• muis|IA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Ik ben van plan een minidisc aan te schaffen. Nu vind ik het voor die prijs wel fijn als dat ding verzekert is.
De winkel waar ik 'm wil halen biedt er geen verzekering bij. Is er misschien een manier hoe ik dees toch kan verzekering? Ik hoorde iets als een doorlopende reisverzekering erop ?

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Verwijderd

Ga naar de bank, daar verzekeren ze alles.

Mijn digitale camera kost gloof ik iets van €5,-- p/m

• muis|IA
maakt het nog uit welke bank?
Moet het ook de bank zijn waar je zelf een rekening hebt ?

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

v&d = verlengde garantie,..maar niet verzekerd tegen vallen / raampje kapot / vocht / water / diefstal en hard handig gebruik.
verlenging geld tot 5 jaar voor een kleine bij betaling.

de minidiscs zijn in dit moment in de aanbieding, zijn ietjes duurder dan bij sommige andere zaken, maar je hebt wel mogelijkheid dus voor je extra garantie. V&D heeft ook een verzekerings afdeling(inboedel/auto/bromfiets etc etc)

waar je moet zijn voor de minidisk's is bij "electric city"

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Bij de "normale" electrostores (block, megapool etc.) kan je altijd alles verzekeren voor een scheet en drie knikkers. Kost echt heel weinig. Sommige zaken hebben wel een minimale prijs (het apparaat dat je wilt verzekeren moet duurder zijn dan....), maar die prijs ligt ver onder de prijs van een minidisc speler!
Zoek anders op i-net een paar telefoonnummers op van die zaken en bel ze, weet je meteen waar ie het goedkoopst is.

Succes is een keuze

• muis|IA
het gaat om die MZ-N1 minidisc van sony. Ik kwam 'm bij een of andere tent op internet tegen waar die volgens mij het goedkoopst is, maar helaas bieden die dus geen verzekering erbij.
Ik zal wel is kijken voor een doorlopende reisverzekering ofzo

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:40

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik zou hem gewoon onder een diefstal enzo verzekering laten vallen. De elektro-speciaalzaken geven heel misschien extra garantie (meestal niet want is draagbaar en snel kapot te maken). Denk wel dat de meeste verzekeringen kleine letters hebben dus lees die goed voordat je iets afsluit.
Wel een goede keuze die MZ-N1. Heb hem bij Sony zien staan een maand geleden zag er lekker uit hoor. :9~

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• muis|IA
ja met diefstal er ook maar bij ja als het kan. Maar de vraag is waar doe ik dat? Als ik bv een brommertje wil laten verzekeren ga ik naar unive ofzoiets maar hoe doe ik dat met zoiets dan?
Eigelijk net zo'n verzekering bij m'n telefoon, in een minder helder moment (zaterdag avond :) )was ie er gesneuveld, voor 50 piek was alles gefixt.

Verwijderd

Ik zou eens naar Unive bellen, zij hebben mijn digitale videocamera verzekerd voor wenag met alle garantie!! (geloof wel dat het een uitbreiding op mijn inboedelverzekering was maar toch..)

• muis|IA
ik ben is ff langs de rabo geweest maar daar doen ze dat niet. En bij unive doen ze het ook niet, tenminste niet als je dat ding ook meeneemt :'(

Verwijderd

www.minidiscworld.nl
prima site, vrij goedkoop heb ik mijn MZ-R 900 ook gekocht
krijg je een brief met verzekeringsopties bij. Niet echt duur...ben hem wel kwijt was dacht ik iets van 50 piek ofzow...kan me vergissen

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33

steveman

Comfortabel ten onder

Tja, mijn md is alweer wat ouder. Tegen wat voor zaken beschermt zo'n verzekering je?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• muis|IA
ik had idd ook gekeken bij www.minidiscworld.nl. Daar stond ie op voor €439 ofzo. Maar ik zag 'm bij www.videopartner.nl voor €399. Dat scheelt toch wel ff, maar bij die videopartner bieden ze dus geen verzekering

Pagina: 1