dit is NIET stabiel, maar ik haal er toch een kleine 2.1G mee door Super pi en PCmark. Nu nog unlocken dat ik 200 cas2 kan doen in combo met 2.1GHz. Zal wel een leuke Super Pi tijd opleveren
Woei ... lekker hoor ...
Dit is ook weer in de Vapochill ?
Hmmm ... zo'n kassie is toch wel de moeite waard dus
Vindt um alleen wat prijzig ... maarja ... wel
Dit is ook weer in de Vapochill ?
Hmmm ... zo'n kassie is toch wel de moeite waard dus
Vindt um alleen wat prijzig ... maarja ... wel
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Hij heeft Vapochill
Turn it off and on again.
He, een mede vapo user, heb jij ook zo'n hekel aan die koel bevestiging? Heb je nog tips om het makkelijker te maken? PS. Pics here : http://athome.no-ip.com/
Wooot lekker hoor.Op woensdag 03 april 2002 09:31 schreef DuronDude het volgende:
en we gaan nog niet naar huis...
[afbeelding]
Dit is ook niet stabiel neem ik aan? Maar toch een hele goede/mooie/bloedsnelle combinatie!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
die is idd niet erg praktisch en gevaarlijk om een core te crushen... al is het wel sneller om te monteren dan met 4 bouten natuurlijk. Ik monteer ongeveer om de 2 dagen wel eens een CPU, dus het systeem hangt me ook behoorlijk de keel uit...Op woensdag 03 april 2002 09:57 schreef Tadango het volgende:
He, een mede vapo user, heb jij ook zo'n hekel aan die koel bevestiging? Heb je nog tips om het makkelijker te maken? PS. Pics here : http://athome.no-ip.com/
Eej Durondude mag ik jou bios instelling hebben ....
Kan ik mijne misschien verder tweaken
Ga btw ook Samsung Pc 2700 halen .. ik neem aan dat jij Brand/Brand hebt .. ?
Turn it off and on again.
M'n ram is original samsung met samsung stickertjeOp woensdag 03 april 2002 13:31 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Eej Durondude mag ik jou bios instelling hebben ....
M'n BIOS settings zijn : fast decode, BY SPD, cas2 , 4-way interleave, 2-5-2(3), 1T command (de rest op default laten staan) queue depth 4(snelste), van de allerlaatste optie in de memory settings kan ik niet op de naam komen, iets met feedback dacht ik, en dat zet ik op 0 ps.
Offtopic
hoe zit het met die epox 8KHA+ van jouw,
Overklokt ie nou wel of nie lekker, ik haalde eerst lekkere snelheden, Ik draai meestal iets meer dan originele snelheid, en wil weer eens een benchmarkje draaien en wil niet meer booten, stuk lager zetten doet ie het weer, ps zit een Ati radeon 8500 in, en de 5v is ineens een stuk lager terwijl op mijn molex nog steeds dezelfde spanning staat
had jij deze problemen ook niet
hoe zit het met die epox 8KHA+ van jouw,
Overklokt ie nou wel of nie lekker, ik haalde eerst lekkere snelheden, Ik draai meestal iets meer dan originele snelheid, en wil weer eens een benchmarkje draaien en wil niet meer booten, stuk lager zetten doet ie het weer, ps zit een Ati radeon 8500 in, en de 5v is ineens een stuk lager terwijl op mijn molex nog steeds dezelfde spanning staat
Reality beats fiction by far!
super pi tijd op 198 x 10.5 MHz snelste memory timings (2092 MHz)

véél sneller kan het niet met een Athlon denk ik
véél sneller kan het niet met een Athlon denk ik
Wat is de reden daarvoor? Is de abit beter kwa overklokken? Of is de epox gesneuveld ofzo?Op woensdag 03 april 2002 23:10 schreef DuronDude het volgende:
epox heb ik buitengekieperd... terug met KR7A-RAID bezig...
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Abit overclockt beter. Toch zeker qua memory. én bovendien betere memory scores op dezelfde settings. 198 MHz fastest settings kan je wel vergeten op de EPoX hoor
Dat is mooi om te weten. Mijn volgende keus word denk ik abit. Als ze nou maar een goed KT400 mobotje bakken, dan vind ik alles best!!!Op donderdag 04 april 2002 12:18 schreef DuronDude het volgende:
Abit overclockt beter. Toch zeker qua memory. én bovendien betere memory scores op dezelfde settings. 198 MHz fastest settings kan je wel vergeten op de EPoX hoor
---=--=-====WOEI!!!
Da's pas lekker: 2,2 Ghz en zeker op een Athlon XP
Ben toch nog zeer tevreden met 1,6 GHz (1900+ non-oc), oc-en nog niet nodig. Maar na het zien van zo'n OC beginnen mijn handen toch al meer naar de soldeerbout te neigen!
Da's pas lekker: 2,2 Ghz en zeker op een Athlon XP
Ben toch nog zeer tevreden met 1,6 GHz (1900+ non-oc), oc-en nog niet nodig. Maar na het zien van zo'n OC beginnen mijn handen toch al meer naar de soldeerbout te neigen!
\_Specs_/
Pagina: 1