Zomaar een vraag over tv's

Pagina: 1
Acties:

• Rickysaint
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 07:02
Ik heb dus sinds een poosje een philips 100hz tv en deze heb ik aangesloten op m'n pc tv-out gf2. De kwaliteit hiervan is nou niet echt geweldig. echter mijn beeldscherm vertoont
twee vertikale lijnen welke vooral met een donkere achtergrond zichtbaar zijn. ik dacht dat dit een manco aan mijn tv was, echter bij een maat van mij met een jvc 100hz breedbeeld merkte ik dezelfde twee balken op, welke trouwens niet symmetrisch zijn. Hoort dit bij een 100hz tv ofzo? Het is in iedergeval lelijker dan de kwaliteit van mijn tv-out, want vooral met dvd's irriteren die balken me?
??? :r :r :r

every man is wise, until he speaks

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:39

MaNdM

1000-dingen-doekje

de beeldopbouw is bij tv's zoiezo totaal anders dan bij een monitor en het zou best wel eens kunnen dat die 100 Hz de zaak alleen maar negatief beinvloed, hoewel ik het niet verwacht, weet je zeker dat je aansluitkabels in orde zijn?

To be determined...

• Rickysaint
Ik gebruik de supervhs aansluiting dus dat zou goed moeten zijn!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
als je vidkaart maar bv 60hz produceerd en je tv speelt het op 100hz af dan krijg je dit soort dingen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Maar om computerbeeld op een TV af te spelen, is 50Hz het beste Of in ieder geval de refresh die er het dichst bij zit :?

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Op woensdag 03 april 2002 00:12 schreef Rickysaint het volgende:
Ik heb dus sinds een poosje een philips 100hz tv en deze heb ik aangesloten op m'n pc tv-out gf2. De kwaliteit hiervan is nou niet echt geweldig. echter mijn beeldscherm vertoont
twee vertikale lijnen welke vooral met een donkere achtergrond zichtbaar zijn. ik dacht dat dit een manco aan mijn tv was, echter bij een maat van mij met een jvc 100hz breedbeeld merkte ik dezelfde twee balken op, welke trouwens niet symmetrisch zijn. Hoort dit bij een 100hz tv ofzo? Het is in iedergeval lelijker dan de kwaliteit van mijn tv-out, want vooral met dvd's irriteren die balken me?
??? :r :r :r
Klim in de Rembrandt-toren en laat het de wereld weten! Maar doe het beter dan die andere dude ! >:)

\_Specs_/

• Rickysaint
Ik dacht eigenlijk aan de euromast

Pagina: 1