Ik wil op de achterkant van mijn voodoo3 2000 een heatsink zetten (schijnt erg effectief te bij het overklokken). Maar het probleem is dat er allemaal vertinde contactjes bloot liggen op de achterkant van de PCB. Ik wil er zo'n zwarte alumium heatsink op zetten mbv Zalman 2 componenten lijm. Kan ik dit zo op de blote PCB plakken, of moet ik eerst die contactjes isoleren? (of met andere woorden geleid zo'n zwarte alu heatsink met een laagje 2 componenten Zalman lijm stroom?)
Haha ik ZOU hem even isoleren.... had eerst ook een fanguard op mijn vidkaart liggen... bzzzzjjt gefried!!!!!
yeps, isoleren en dan heatsink erop. Ik was dat ook bijna van plan met een v3 3k van iemand anders maar dat bleek al te laat 
R.I.P.
en idd, dat zal enorm schelen. zelfs met fannetje op bestaande heatsink werd de achterkant nog erg heet, wat hem dus de das om deed.
suc6
R.I.P.
en idd, dat zal enorm schelen. zelfs met fannetje op bestaande heatsink werd de achterkant nog erg heet, wat hem dus de das om deed.
suc6
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik krijg hem nu tot de 163Mhz, zou ik met dat heatsinkje op de achterkant 166 kunnen halen? (ik wil er graag een 3000 van maket ipv een 2000)
Ik heb het volgende idee om toch een heatsinkje achterop te krijgen:
PS, kan deze ff gemoved worden naar OC/CM ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ||||||||||||||||| |
heatsink: ||||||||||||||||| |
================= |
koelpasta: %%%%% %%%%% | op elkaar drukken
vloeitje: ----- ----- |
koelpasta: %%%%% %%% %%%%% |
secondelijm: OO OO V
voodoo3: #########################
A
(hier ziten geen ___|
contactjes) |
PS, kan deze ff gemoved worden naar OC/CM ?