Deze firmware upgrade is hier te krijgen. Wat moet er verder gedaan worden om bv. de help en T9 functie weer te laten werken? Andere tips over en links naar leuke appletjes zijn ook zeer welkom
Verwijderd
MMC content downloaden zie dat dat ook op pagina staat.. en dan heb je alles weer origineel en dan moet het werken..
Hmmm, mja, die content downloaden lukt dus niet. Hmmmm, nu wel weer. Maar heeft iemand verder nog goeie sites met java aps of bepaalde aanraders?
Maar in die Java map in de originele content zitten alleen lege mappen. En wat is het verschil tussen de EMEA en de APAC content?
Ik kom steeds een stapje verder. Ik heb nu onder de map Java/jar/Games/arkanoid de 2 bestanden staan, JAR en JAD. Maar wat nu. Ik heb hetnet als provider ingesteld om via die ISP het internet op te gaan, maar als ik dan op reinstall druk, zegt ie download failed. Ik snap er echt niks van. Iemand wel?
Nu enkele midlets van Spruce gedownload. Staan enkele leuke tussen waaronder een Morse code midlet. De vraag is alleen nog waarom de Siemens midlets niet werken.
Pagina: 1