Toon posts:

Voeding eruit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werd helemaal gek van de herry in mijn PC. Ten eerste zat mijn voeding boven de CPU dus die kon zijn warmte die kwijt. ik heb nu dus mijn voeding eruit gehaalt en met verlende kabel in een kaste gezet. die hoor ik niet meer. Fan op 5 v en gaan. nu alleen nog het probleem. mijn CPU.
Ik heb er een cooler masterje op zitten. maar die fan is denk een beetje aan het stuk gaan. ik he nu ruimte zat. wat is mij aan te raden. een heel nieuwe cool blok met alles erop. maar welke dan voor mijn AMD1200@1200 of een nieuwe fan of een fan verloop gelijk naar buiten de kast toe? en hoe?

Verwijderd

Als je lekker op 1200 blijft draaien kan ik je een zallman aanraden. (niet luistren wat andere mensen daarover zeggen, zalman is als je 'm goed gebruikt een wereld koeler, vooral als je van stilte houd!)

ZALMAN ROELS Imho :P

Verwijderd

NoiseControl Silverado, echt een super ding! Totaal geluidloos en koelt ook nog een goed! Wel aan de prijzige kant, maar hij is het zeker wel waard!

Een Duitse koeler, en je weet...Duitser zijn goed in dingen koud maken! (niet alleen computers...) >:)

edit:

Ik heb geen ervaring met die Zalman coolers, maar die zullen ook wel heel goed zijn, als ik iedereen zo hoor hier op Got! Maar mijn Silvy bevalt me zeer goed!