In afwachting van m'n kast heb ik weer een caseless pc in elkaar gezet. hier en daar is wat verandert, maar pc is grotendeels het zelfde. (brakke pics, sorry)
Van pomp in de radiator door naar het koelblokje.

idem

Mobo van de grond op wc rollen. geleid niet, en antistatisch. alleen wat labiel.

hier zin de wc rollen wat duidelijker te zien

oude gf3 van andere tweaker.

harddisk gewoon op elkaar op een stuk karton.

Radiator, van alu maar toch.

idem

Zijkant van het geheel

En een stukje cv hervul slang. niet zo practisch als siliconen slang, maar wel 6 euro per 4 meter. pracht slang, wint alles qua prijs kwaliteit.

UPDATE
Temps waren vandaag 40 graden. dat was semi idle met een omgevings temp van 20 a 25 graden. ik heb nog niets optimized. die radiator fans lekken veel lucht opzij zodat het koelwater aan de warme kant is. 40 is niet slecht, wordt nog beter zodra ik netjes alles ingebouwt in een kast en de fans wat harder kan laten draaien.
Van pomp in de radiator door naar het koelblokje.
idem
Mobo van de grond op wc rollen. geleid niet, en antistatisch. alleen wat labiel.
hier zin de wc rollen wat duidelijker te zien
oude gf3 van andere tweaker.
harddisk gewoon op elkaar op een stuk karton.
Radiator, van alu maar toch.
idem
Zijkant van het geheel
En een stukje cv hervul slang. niet zo practisch als siliconen slang, maar wel 6 euro per 4 meter. pracht slang, wint alles qua prijs kwaliteit.
UPDATE
Temps waren vandaag 40 graden. dat was semi idle met een omgevings temp van 20 a 25 graden. ik heb nog niets optimized. die radiator fans lekken veel lucht opzij zodat het koelwater aan de warme kant is. 40 is niet slecht, wordt nog beter zodra ik netjes alles ingebouwt in een kast en de fans wat harder kan laten draaien.