Wat is PCI delay???

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:08

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Heb in me bios een optie: PCI delay enabled/disabled, kan er echt niet achter komen wat dit nu inhoud, iemand die dit weet??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Was dat niet dat ie dan bij het posten ff wacht met pci kaarten detecten?! (correct me is i'm wrong)

Verwijderd

Lees dit maar even door, dan zal het wel duidelijk zijn ;)

Was trouwens érg simpel te vinden met google.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:41

MaNdM

1000-dingen-doekje

ik heb in me BIOS een PCI latency timer, zelfde ding misschien?? kan em wel instellen op vanalles, van 1 tot 99 :?
staat nix over namelijk, alleen enabled en disabled

To be determined...

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 23:29 schreef MaNdM het volgende:
ik heb in me BIOS een PCI latency timer, zelfde ding misschien?? kan em wel instellen op vanalles, van 1 tot 99 :?
staat nix over namelijk, alleen enabled en disabled
Als ik jou was zou ik eerst eens even het een en ander over bios-instellingen gaan lezen.
Lijkt me niet verstandig om met je PCI latency te gaan rommelen als je niet eens weet wat het is |:(

Dat lezen kun je op die link in mijn vorige post ook doen.

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:41

MaNdM

1000-dingen-doekje

nogmaals, daar staat nix over mijn instellingen, alleen aan of uitzetten niet over een waarde instellen, en natuurlijk moet je dat soort dingen veranderen |:( we laten de instellingen toch nooit braaf zoals ze waren :? maar goed hij staat default op 32 en aangezien het niets uitmaakt wat je waarde is staat hij dus bij mij op de default waarde :z

To be determined...

Verwijderd

Volgens mij is PCI delay zoals ik het ergens heb gelezen (ik weet niet meer waar :( ) als iets moet schrijven naar de PCI bus moet wachten tot alles uit de buffer ook is weg geschreven (Disabled) of meteen mag door gaan met ander werk als de data in de buffer staat (Enabled)

PCI lagency timer is volgens mij de maximum tijd dat een PCI kaart de PCI bus voor zich zelf mag houden alvorens hij het aan een andere kaart moet geven

Corrigeer me als ik het verkeert heb
Pagina: 1