Toon posts:

Elixir Memory

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb 2 x 256 MB PC2100 Elixir Ram in mijn pc steken.
Kan iemand mij zeggen of dit een goed merk is want ik zou graag overclocken en weten of ik da op cas 2 kan zetten.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geen idee of het een goed merk is.. maar waarom probeer je het net gewoon? Het enige dat er kan gebeuren is dat je pc vastloopt, maar er gaat echt niets kapot ofzo :)

Verwijderd

Als je niet weet of het een goed merk is, waarom heb je het dan gekocht?

anyway: gewoon proberen, zo gaat dat met alles!

Verwijderd

Topicstarter
Wist nog niet veel over Ram en al de verschillende merken op moment van aankoop.Daarom Elixir :)

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13

dlmh

Lo-Fi

Laat me raden ? Vobis? ;)

Anyway.. het is zeer redelijk geheugen... Verwacht echter niet dat je er goed mee kan overclocken zoals met Kingston/Crucial.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niet Vobis.
Zelf bij de groothandelaar samengesteld maar stond geen merk bij het geheugen :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb ondertussen al een Corsair 512 mb PC2100 plaatje bestelt.
Schijnt dat die goed overclockbaar is.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13

dlmh

Lo-Fi

Ik heb zelf Crucial DDR en die zijn zéér goed overclockbaar... heb het draaiende gehad @ 160MHz @ CL2.
Corsair is meen ik wat duurder. Het maakt eigenlijk helemaal niet zoveel uit; het gaat erom dat het goed geheugen is EN dat je levenslange garantie hebt !

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Elixir had ik ooit eens gekocht bij Actebis in Nieuwegein dat is een van de grootste groothandel ketens in Europa. Maar ze zeiden tegen mij dat Elixir een fabricaat was van Twinmos. Dus zal wel, ik heb nu toch lekker 256 mb Samsung PC2700 :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Weet wel dat elixer memory niet werkt op de ecs k7s5a , maargoed dat moederbord is heel kieskeurig qua ddr geheugen , corsair geheugen is natuurlijk beter en duurder.

Verwijderd

Ik heb ook elixir, en heb het stabiel lopen op cas-2-2-2 en 150 mhz maar verder kom ik niet.....
Pagina: 1