Toetsenbord werkt slecht in spelletjes

Pagina: 1
Acties:

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Topicstarter
In sommige spelletjes doen sommige toetsen van mijn ps2 toetsenbord het niet. Sommige toetsen krijg ik niet gedefineerd, als ik ze aanklik pakt hij ze gewoon niet.
Bij default config werken sommige wel en andere weer niet.

ik heb bijvoorbeeld in een spel geen pijltje naar rechts, maar in windows wel. Aaan de spellen ligt het niet, want op andere pc werken alle toetsen wel.

Is spontaan begonnen voorheen werkte het wel goed.

K7T266 pro2a - 1800+ - 512DRR - logitech wingman - ms sidewinder forcefeedback wheel -

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• Force

Force

Topicstarter
Ik heb dus blijkbaar weer een probleem dat nog nooit eerder voorgekomen is. Waarom heb ik dat nou toch altijd.|:(

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

-ET-

Phone Home

Heb je al geprobeerd om er een ander toetsenboard er aan te hangen?? kijk of je het dan ook heb zo niet is je keyboard kapot. suc6

Verwijderd

eerst even een ander toetsenbord proberen :P weet je ook 100% zeker dat alle ps2 stekkertjes goed zitten en in de goede gaatje dus niet die van de muis :? (Ik zeg ook maar wat hoor je kan het ff proberen.......)

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 13:58

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Ik heb ook een keer zoiets gehad. Wat bleek nu, het sps/2 stekkertje makkte niet goed contact met het moederbord. Met een beetje tape heb ik het stekkertje op de juiste positie aan de achterkant van de kast vastgeplakt en het probleem was opgelost :)

• Force

Force

Topicstarter
Ander toetsenbord heb ik geprobeerd. Ook directx 8.1 opnieuw geinstalleerd (heb het alleen in games, dus...)

Zoals ik al zei het is alleen in sommige games, dus niet in windows.

Toetsen die het niet doen verschillen ook per game, zo heb ik een game waar de oa. esc knop het niet doet, en in een ander spel zoals ik al zei het pijltje naar rechts ( daar werkt esc weer wel).

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:35 schreef Force het volgende:
Ander toetsenbord heb ik geprobeerd. Ook directx 8.1 opnieuw geinstalleerd (heb het alleen in games, dus...)

Zoals ik al zei het is alleen in sommige games, dus niet in windows.
Heeel vaag toch geen windows ME he?

• Force

Force

Topicstarter
Nee win 98se. Het enige vreemde wat ik nog wel zie is dat er in apparaatbeheer 2 toestsenborden staan.
Een HID toetsenbord en een 101 toetsenbord. Als ik ze beide verwijder en opnieuw opstart vind hij ze allebei opnieuw.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 10:40 schreef Force het volgende:
Nee win 98se. Het enige vreemde wat ik nog wel zie is dat er in apparaatbeheer 2 toestsenborden staan.
Een HID toetsenbord en een 101 toetsenbord. Als ik ze beide verwijder en opnieuw opstart vind hij ze allebei opnieuw.
dat is ook vaag ja, uu alle toetsenborden weggooien (bij hardware) en dan met een totaal ander toetsenbord opstarten. wil dat ook niet werken, drivers van je toetsenbord installen....

• Force

Force

Topicstarter
driver voor mijn toetsenbord ??

Het is een oud standaard 101 toetsenbord. Welke driver, anders dan die van windows zou ik daarvoor moeten nemen?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

-ET-

Phone Home

Zo'n HID duidt op een USB apparaat, heb je geen conflicten met je usb toevallig?

• Force

Force

Topicstarter
Heb geen zichtbare conflicten(apparaatbeheer), maar zal mijn stuur eens uit de usb poort trekken.

• Force

Force

Topicstarter
Alles los gegooit stuur en joystick. HID toetsenbord is nu verdwenen, maar het werkt nog steeds niet.

Pagina: 1