Toon posts:

playstation 2 & Logitech Z-560 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik nou wel of niet een dvd speler & aanverwante boxen set (home cinema verhaal)zou aanschaffen.

Toen kwam ik op het lumineuze idee dat een psII ook als dvd speler zou kunnen dienen. Hoewel de psII een mindere dvd speler heeft kan ik dan wel lekker gamen, dus daar lig ik niet echt wakker van. Hier zou dan echter nog wel een boxen setje bij moeten komen. Na hier en daar wat reviews te hebben gelezen bleek de Logitech Z-560 voor een hele redelijke prijs prima kwaliteit te leveren.
Zouden deze twee samen werken? ik heb overal gezoch maar kon hier helaas niets over vinden. Misschien dat iemand er hier meer van weet?

(zou het dan ook mogelijk zijn dit boxen setje zowel aan mijn pc als psII te hangen?)

Verwijderd

Als deze over een optische digitale ingang (TOSLINK) beschikt dan zou dat moeten werken ja.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

heeft optische uitgang.. en koop er een remotecontroller bij dan doet ie echt niet onder voor een 'normale' dvd speler!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[HA] dit hoort imo in [forum=9] :).

Verwijderd

Topicstarter
thnx guys :)

(sorry, zal voortaan in goeie forum posten)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34

JT

VETAK y0

Je hebt dan geen surround, want zowel de speakers als de PSII hebben beide geen surround decoders.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Voor jouw een lijstje met wat te kopen:
-PS2
-Orginele sony remote control (incl. nieuwe dvd drivers)
-Scart Kabel (blaze, of sony als je geld hebt)
-region x (zorgt voor regio vrij en rgb beeld bij dvd's
-creative playworks dtt3500 digital (voor dolby digital geluid, helaas geen dts... maarja) of iets dergelijks.

En hiermee heb je een qua beeld hele goede, en qua geluid prima.

Dan nog een memory card, extra controller, gt3 gta3 :P

Vandaag is het feest en morgen ook.

Pagina: 1