(bijna) elke camera >500 euro heeft een accu...
gewoon ff reviews nalezen welke geschikt is voor jou...
gewoon ff reviews nalezen welke geschikt is voor jou...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Bedoel je een digicam met een aparte accu van de fabrikant zelf?
Want voor de digicams met AA batterijen kun je natuurlijk altijd oplaadbare batterijen aanschaffen.
Want voor de digicams met AA batterijen kun je natuurlijk altijd oplaadbare batterijen aanschaffen.
Alle sony hebben een (mogelijkheid tot) infolithium accu, laat precies zien hoeveel minuten je nog hebt voordat jij leeg is. Erg handig.
Ik smap trouwens niet waaro miemand een accu zou willen. Ze zijn duur en na enige tijd heel moeilijk te krijgen. Ook als je bijvoorbeeld in het buitenland bent kun je hem niet zomaar opladen. Ik heb mijn digicam JUIST gekocht omdat hij AA batterijen slikt, overal en altijd voor weinig geld te krijgen.
Ik smap trouwens niet waaro miemand een accu zou willen. Ze zijn duur en na enige tijd heel moeilijk te krijgen. Ook als je bijvoorbeeld in het buitenland bent kun je hem niet zomaar opladen. Ik heb mijn digicam JUIST gekocht omdat hij AA batterijen slikt, overal en altijd voor weinig geld te krijgen.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik heb een Olympus C-700UZ (600 euro) met vier kleine accu's: 4 AA NiMH cellen. (oftewel gewone oplaadbare batterijen!)
Met 4 x 1500 mAh neem ik ruim 300 foto's (vaak met display aan) voor ze leeg zijn.
er zijn al 1800 mAh Ni-MH AA cellen. Die kunnen er ook in.
Met 4 x 1500 mAh neem ik ruim 300 foto's (vaak met display aan) voor ze leeg zijn.
er zijn al 1800 mAh Ni-MH AA cellen. Die kunnen er ook in.
Verwijderd
Waarvoor wil je de camera gebruiken?Op dinsdag 02 april 2002 22:30 schreef Gerke2002 het volgende:
Wat is een goede digitale camera met accu. Die rond de 500 á 600 euro zit.
Iemand een idee.
Zoom nodig?
Handmatige instellingen?
Hoe belangrijk is de kwaliteit van de lens?
Moet de camera zuinig zijn?
Voorkeur voor type geheugen kaart?
Moet er een microdrive in kunnen?
etc.etc.
Wat is het voordeel van een accu? (meestal relatief lage mah terwijl je bij AA zelf kan kiezen wat voor een batterij je wilt (650-1400-1600-1800 bijvoorbeeld))Want accu's van het merk van de camera zijn meestal schreeuwend duur om aan te schaffen (reserve capaciteit is ook wel prettig)
Verwijderd
Mijn G2 heeft een 7,4V 1100mAh (li-ion) en das wel boven je budget maar echt een goede camera, ik doe er zo een dag mee (en dan staat ie echt een paar uur aan)
Pagina: 1