Toon posts:

inbelverbinding verbreken op bep tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een programmaatje dat ervoor zorgt dat mijn inbelverbinding OP een bepaalde tijd wordt verbroken; dus niet NA een bepaalde tijd.

Situatie: 1 van de meest rampzalige kabelproviders van nederland (rendo) heeft nu datalimiet vrijgesteld tussen 1.00 uur en 17 uur. Punt is dat data niet wordt geteld wanneer je verbruikt, maar wanneer je uitlogt. Vandaar dat ik automatisch verbinding wil verbreken om kwart voor 5, anders worden mijn mb's wel geteld.

Iemand hier misschien een tip voor een programaatje?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Misschien een vreemd idee.. maar een programmaatje waarmee ouders hun kinderen kunnen controleren op wanneer en hoe lang ze online zijn, is dat niets? Meestal kun je daarmee wel de verbinding op een specifieke tijd verbreken.

Ook de Windows Taakplanner kan misschien zoiets wel :?. Ik zou een beetje op Tucows en Download.com rondneuzen, je komt vast wel iets tegen.

Verwijderd

Topicstarter
needus: niets te vinden. Alleen maar na x minuten. Niet om een bepaalde tijd... :(

Verwijderd

Rendo gebruikt toch een externe modem via een serial port? *dachtik :?* .. in dat geval zou je (jaja, ik weet het > slechte oplossing) een tijdschakelaar op die modem kunnen gooien, waardoor de verbinding om kwart voor 5 wordt verbroken aangezien de modem dan geen voeding meer heeft.

Verwijderd

Topicstarter
>:) idd wel een beetje vreemde manier; maar zeker wel effectief!!!! dank je!! :)

Verwijderd

sjees man originele nick....
Pagina: 1