-
dat gaat waarschijnlijk niet werken omdat de printer er automatisch uit EENTJE kiest, kan dus alleen als er telkens maar 1 comp aanstaat (correct me if I'm wrong)
To be determined...
Het gaat mij erom. zou het kwaad kunnen?
naja ik probeer het zometeen maar ff
naja ik probeer het zometeen maar ff
-
volgens mij kan het wel, zolang je maar niet gelijktijdig gaat printen
/dev/null
Wij hebben hier een netwerk printer ook met een parallele kabel aangesloten, werkt prima.
No production networks were harmed during this posting
Dat hoeft niet te betekenen dat het op USB en LPT wel werkt. Netwerk lijkt me wat geavenceerder met printopdr8en vasthouden en mee w88 (buffer enzo). Maar ik denk dat het wel kan, het ligt eraan wat de printer ervan vindt.Op woensdag 03 april 2002 11:45 schreef paella het volgende:
Wij hebben hier een netwerk printer ook met een parallele kabel aangesloten, werkt prima.
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Ik heb mijn Epson een keertje voor de gein op USB & LPT aangesloten, hij vond ze beide alleen tijdens het printen staat de andere printer volgens Windows "Niet aangesloten/Niet aan", dus je kan ze niet gelijktijdig gebruiken.
juist. hoef ik niet zo'n switchbox te kopenOp woensdag 03 april 2002 11:47 schreef raoul het volgende:
resultaat? kun je vanaf beide pc printen??
-
ff geprobeerd.
op de ene pc Waar die via usb is aangesloten werkt het perfecto, maar de andere pc waar die via de printer poort is aangesloten werkt het niet. problemen met de lpt poort en blabla dit en bla bla dat. es zien of dat nog op te lossen valt
op de ene pc Waar die via usb is aangesloten werkt het perfecto, maar de andere pc waar die via de printer poort is aangesloten werkt het niet. problemen met de lpt poort en blabla dit en bla bla dat. es zien of dat nog op te lossen valt
-
denk dan dat het niet gaat lukken.Op woensdag 03 april 2002 21:22 schreef xonide het volgende:
ff geprobeerd.
• switchbox
• twee netwerkkaartjes en een kabeltje kopen, en dat share je hem.
• af als je het verveld vind dat 1 pc dan aan moet staan, dan moet je er nog een printservertje en hub/switch bijkopen, wel wat meer poen, maar dat netwerkje kan je ook voor andere zaken gebruiken uiteraard
/dev/null
Verwijderd
Kan je misschien beter een cross USB kabel kopen en een vorm van netwerkje aanleggen tussen de PC, (beter is gewoon een netwerkkaart) en de printer op 1 installeren en delen.
Ik heb het ook geprobeerd met mij HP 840C, maar lekker werkt het zeker NIET.
Ik heb het ook geprobeerd met mij HP 840C, maar lekker werkt het zeker NIET.
netwerk staat er al , maar gaat erom dat ik de printerpoort van 1 pc ergens anders voor nodig heb. dus daar hangt ie nu aan de usb poort. dus als ik vanaf de andere pc zou willen printen hoefde ik niet beide pc's aan te doen. maar zo te zien gaat het niet lukken
-
Pagina: 1