Toon posts:

excuses

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is off-topic, maar gezien het feit dat ik een waarschuwing heb ontvangen voor het feit dat ik kennelijk voor de moderator op stuitende wijze mijn mening omtrent het conflict tussen de Israeli en de palestijnen heb getracht weer te geven door een voor meerdere uitleg vatbare vergelijking met de handelingen van Adolf Hitler en zijn handelwijze te vergelijken met hetgeen de joden nu ten aanzien van de palestijnen naar mening doen, wil ik daarvoor mijn excuses aanbieden.

Mijn mening die inhoud dat ik grote vrees heb voor de gevolgen van de houding van Israel ten opzichte van de Palestijnse natie, is niet anders dan voorheen, echter de wijze waarop ik daar de tweede wereldoorlog in heb betrokken en dus met name de naam Adolf Hitler heb genoemd had subtieler gekund en heeft wellicht aanleiding gegeven tot ergernis, welke absoluut niet door mij is bedoeld, maar door een betere woordkeuze vermeden had kunnen worden.
Voor het laatste mijn oprechte excuses/

m.vr.gr.R.Vrolijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Move W&L --> LA

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 22:08 schreef rudivrol het volgende:
m.vr.gr.R.Vrolijk
[topic=309815/1/25] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

Exirion

Gadgetfetisjist

Waarom heb je er spijt van. Omdat je vindt dat je het niet had mogen zeggen, of omdat je een waarschuwing kreeg?
Het is schandalig dat wij dit regime ondersteunen en ik ben van mening dat de gaskamers voor dit soort mensen te snel zijn dichtgegaan sorry!
Als je zoiets zegt, dan kan ik me niet voorstellen dat je die woorden later weer intrekt omdat je het niet zo bedoelde. Wat je zegt is overduidelijk, en dat soort dingen zeg je gewoon niet tenzij je het meent.

Ik heb m'n twijfels over je excuus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:09

GaMeOvEr

Is een hork.

De user kan tijdelijk niet reageren, omdat ik hem net een weekban heb gegeven wegens het aanmaken van twee clones.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 02 april 2002 22:45 schreef BreadFan het volgende:

[..]

[topic=309815/1/25] :P
Je kunt ook overdrijven natuurlijk?

rudivrol: Was ik_kom_altijd_terug een kloontje van jou of iemand anders?

edit:
En net op dat moment geeft GameOver het antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:09

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 02 april 2002 22:47 schreef Compubiter het volgende:

edit:
En net op dat moment geeft GameOver het antwoord :P
Ikke lekker sneller. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen niet even snel een inzammelings actie houden voor deze persoon die vol berouw nu een week te veel tijd over heeft ?

Ik zeg maar wat... maar wat dachten jullie van:
Help Rudi aan geschiedenis boeken,zodat hij beter vergelijkingen kan maken ?

Ook ik heb dus mijn twijfels over het gene wat hem aanzette tot het excuse aan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 02 april 2002 23:45 schreef RutgerB het volgende:
Kunnen niet even snel een inzammelings actie houden voor deze persoon die vol berouw nu een week te veel tijd over heeft ?

Ik zeg maar wat... maar wat dachten jullie van:
Help Rudi aan geschiedenis boeken,zodat hij beter vergelijkingen kan maken ?

Ook ik heb dus mijn twijfels over het gene wat hem aanzette tot het excuse aan bieden.
Ik was al eerder met hem in discussie gegaan, dus hield ik deze keer maar m'n mond: [topic=457152]

En ik moest het tegen hem en z'n kloontje opnemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 02-10 12:38
Wow!
Superbrief, complimenten (serieus).
Wij leren met "Leren Communiceren" ook brieven in dergelijke taal te schrijven.
Voorbeeld ter reactie op je brief:

Geachte heer Rudivrol,

Uw brief omtrend het feit dat u bij bepaalde gebruikers ergenis teweeg hebt gebracht bij omstreden taalgebruik, en uw excuses daarover, vind ik de duidelijke verklaring van uw beweegredenen omtrend hetgeen u naar voren, oftewel in uw geval behypothetiseerde, acceptabel.

Inzake dit feit accepteer ik dan ook uw excuses, en acht het dientengevolge dan ook consequentieel dat ik zand over deze, naar mijn mening, onachtzaamheid en ongenuanceerdheid gooi.

Ik hoop dat we deze de zaak tot een goed einde hebben kunnen brengen, en dat u in de toekomst uzelf genuanceerder zal uitdrukken jegens uw medetweakers.

Met vriendelijke groet,
Gerson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 22:46 schreef Exirion het volgende:
Waarom heb je er spijt van. Omdat je vindt dat je het niet had mogen zeggen, of omdat je een waarschuwing kreeg?
[..]

Als je zoiets zegt, dan kan ik me niet voorstellen dat je die woorden later weer intrekt omdat je het niet zo bedoelde. Wat je zegt is overduidelijk, en dat soort dingen zeg je gewoon niet tenzij je het meent.

Ik heb m'n twijfels over je excuus.
Helemaal mee eens, dit is niet iets wat er uit flapt maar een zeer ernstige en grove uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op woensdag 03 april 2002 01:43 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dit is niet iets wat er uit flapt maar een zeer ernstige en grove uitspraak.
De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
blabla...
:7 8-) (8> :Z :z *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 03 april 2002 01:48 schreef Mastermind het volgende:
blabla...
:7 8-) (8> :Z :z *D
Op woensdag 03 april 2002 01:49 schreef Mastermind het volgende:
:?
Op woensdag 03 april 2002 01:49 schreef Mastermind het volgende:
Ok.
Reply's zoals deze mag in het vervolg wel achterwege laten.. :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op woensdag 03 april 2002 01:50 schreef Merely het volgende:

[..]

[..]

[..]

Reply's zoals deze mag in het vervolg wel achterwege laten.. :{
Ok. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een mafkees was dat met zijn uitspraken
snap alleen niet wat hij hier op got doe?

ik vind het goed van de motjes hier dat ze hem een ban hebben gegeven zodat hij goed over na kan denken wat hij\zij heeft gezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruxelles|IA
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-02-2007
Op woensdag 03 april 2002 01:43 schreef Mastermind het volgende:
Wow!
Superbrief, complimenten (serieus).
Wij leren met "Leren Communiceren" ook brieven in dergelijke taal te schrijven.
Gelukkig leer je en studeer je niet.
Anders zou het een schande zijn dat veel van je uitingen haaks staan op de Nederlandse conventies over correct gebruik van spelling, stijl en grammatica binnen de schrijftaal.

AthlonXP 2800 Barton, Asus A7N8X-E Deluxe, 2x 512mb pc3200 Crucial Ballistix, Sapphire x1950pro AGP, Samsung Syncmaster 959NF, SB Audigy 2ZS, Maxtor Diamondmax10, WD Caviar 800JB, IBM DTLA305030, Aopen DVD, LiteOn CDRW, Antec Sonata, Enermax Liberty 620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op woensdag 03 april 2002 02:58 schreef Bruxelles het volgende:

[..]

Gelukkig leer je en studeer je niet.
Anders zou het een schande zijn dat veel van je uitingen haaks staan op de Nederlandse conventies over correct gebruik van spelling, stijl en grammatica binnen de schrijftaal.
schrijftaal is iets anders dan moeilijkdoen taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruxelles|IA
Ik begrijp je punt niet?
Wat wilde je met je brief bereiken?
Wat wilde je ons laten zien?

AthlonXP 2800 Barton, Asus A7N8X-E Deluxe, 2x 512mb pc3200 Crucial Ballistix, Sapphire x1950pro AGP, Samsung Syncmaster 959NF, SB Audigy 2ZS, Maxtor Diamondmax10, WD Caviar 800JB, IBM DTLA305030, Aopen DVD, LiteOn CDRW, Antec Sonata, Enermax Liberty 620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op woensdag 03 april 2002 03:03 schreef Bruxelles het volgende:
Ik begrijp je punt niet?
Wat wilde je met je brief bereiken?
Wat wilde je ons laten zien?
Ik schreef in niet conventionale taal om zijn taalgebruik te imiteren.
Dergelijk taalgebruik heeft wel als gevolg dat men je hoger inschat dan je daadwerkelijk bent - mits er geen taalfouten instaan uiteraard -.

Op dergelijk sollicitatiebrieven-tentamens en klachtenbrieven-tentamens scoorde ik dientengevolge dan ook erg hoog (serieus).

In bovenstaande brief staan geen grammaticale fouten, behalve dan dat "omtrend" met een t geschreven dient te worden, maar dit is een consequentie van het feit dat ik zojuist teveel bier in de bar genuttigd heb.

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruxelles|IA
Vanwege het feit dat jij denkt dat er geen taalfouten meer in staan, wil niet zeggen dat er daadwerkelijk geen taalfouten meer in staan.
Laten we er verder niet over doorzeuren, teneinde 'on topic' te kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op woensdag 03 april 2002 03:16 schreef Bruxelles het volgende:
Vanwege het feit dat jij denkt dat er geen taalfouten meer in staan, wil niet zeggen dat er daadwerkelijk geen taalfouten meer in staan.
Laten we er verder niet over doorzeuren, teneinde 'on topic' te kunnen blijven.
Daar kan ik het mee eens zijn.
Welterusten en vriendelijke groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruxelles|IA
Da's mooi.
Weltrusten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op dinsdag 02 april 2002 22:46 schreef Exirion het volgende:
Volgens mij toch vanwege de waarschuwing. Ook in het andere Israeltopic liet rudivrol zich niet onbetuigd:
Nee we zouden weer een man als Adolf Hitler moeten hebben, die wist tenminste raad met het virus Israel!
Een enkel missertje kan nog, twee keer zo'n vergissing geloof ik niet echt. En ondertussen zijn wel beide topics dicht. Jammer, het is best een interessant onderwerp, maar kennelijk kunnen sommige mensen het niet laten te gaan flamen, waardoor een fatsoenlijke discussie onmogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 22:47 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven natuurlijk?
Mja, misschien heb je wel gelijk.

Maar mijn opmerking was vooral wat cynisch bedoeld, omdat ik het gedrag van rudivrol (met name een tijdje geleden) niet zo kan waarderen. Meneer was toen nogal bezig met een actie die niet echt in goede aarde viel. Dat is blijven hangen.

Toen ik dit topic zag dacht ik dan ook: Ohnee, niet hij weer... :{ En ik ben kennelijk niet de enige die hem niet meer serieus neemt.

Mocht hij zijn (GoT-)leven gebeterd hebben, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Blij dat die fascist opgedoekt is.

[edit]
[topic=457424/1/256]

Naar aanleiding van betreffend topic volgend commentaar:

User post dingen met de strekking dat de gaskamer linea recta geopend kan worden voor israelisch. Zo'n beetje alles waar Hitler in WOII voor stond wat verwerpelijk is, wordt aangehaald als 'toepassing' voor de joodse staat. Hoe fout Israel ook is, om fouten uit het verleden nu als alternatief te suggereren is gewoon grof tegenover de beschaving, de nabestaanden van toen, de mensen in Israel (die nu ook niet lekker slapen) en voor de users op GoT. In betreffende topics heb ik user reeds uitgemaakt voor nazi en hier dus als fascist, een uitspraak die meer recht doet aan betreffende user. Ik heb naamlijk geenszins enig respect voor users die zo grof lopen te blaten en topics/fora om zeep helpen met obgelooflijk goddeloos gescheld. Ik zou daar netjes afstand van kunnen nemen maar zulke grove beledigingen, daar begin ik niet aan. Betreffend user behandel ik om die reden met het respect waar user om vraagt.
De enige reden dat er geen mail richting Centraal Meldpunt Dsicriminatie gaat is de reden dat ik er geen belang bij heb GoT in de problemen te helpen.

Kort samengevat: |:(

PS, uiteraard draai ik op voor de consequenties indien mijn mening niet te rechtvaardigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Dit gaat verder als flamen, dit is oproepen tot haat.

IMO is dit een voorbeeld wat mij betreft aan justitie mag worden doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op woensdag 03 april 2002 01:43 schreef Mastermind het volgende:
wordt er een woordenboek bijgeleverd :? :D

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets om over na te denken:
Het is schandalig dat wij dit regime ondersteunen en ik ben van mening dat de gaskamers voor dit soort mensen te snel zijn dichtgegaan sorry!
Is een zeer grove racistische haatdragende belediging maar levert slechts een waarschuwing op.
De user kan tijdelijk niet reageren, omdat ik hem net een weekban heb gegeven wegens het aanmaken van twee clones.
Echter, een regelt van GoT overtreden levert een weekban op...

Ik had het toch echt liever andersom gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 06-10 19:38
Het is wel een aardig idee als in de openingspost wat punten en kommas neergezet worden. Kom je bij het einde van de zin ben je het begin al weer vergeten :? Zijn totale bericht bestaat uit 2 zinnen.

edit: 3 zinnen ;)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:14
Ik weet niet of ik de enige was die het in SM gemeld had, maar dit kunnen we gewoon niet door de vingers zien. Ik heb net zoals veel anderen mijn twijfels aan je excuus. Uitingen zoals hierboven genoemd, laat je niet even zien omdat je het leuk vind.

Denk eens na, er zijn zoveel mensen omgekomen in WO2, die willen daar niet nog eens mee geconfronteerd worden door een van jouw zinloze uitingen.
Pagina: 1