Het is off-topic, maar gezien het feit dat ik een waarschuwing heb ontvangen voor het feit dat ik kennelijk voor de moderator op stuitende wijze mijn mening omtrent het conflict tussen de Israeli en de palestijnen heb getracht weer te geven door een voor meerdere uitleg vatbare vergelijking met de handelingen van Adolf Hitler en zijn handelwijze te vergelijken met hetgeen de joden nu ten aanzien van de palestijnen naar mening doen, wil ik daarvoor mijn excuses aanbieden.
Mijn mening die inhoud dat ik grote vrees heb voor de gevolgen van de houding van Israel ten opzichte van de Palestijnse natie, is niet anders dan voorheen, echter de wijze waarop ik daar de tweede wereldoorlog in heb betrokken en dus met name de naam Adolf Hitler heb genoemd had subtieler gekund en heeft wellicht aanleiding gegeven tot ergernis, welke absoluut niet door mij is bedoeld, maar door een betere woordkeuze vermeden had kunnen worden.
Voor het laatste mijn oprechte excuses/
m.vr.gr.R.Vrolijk
Mijn mening die inhoud dat ik grote vrees heb voor de gevolgen van de houding van Israel ten opzichte van de Palestijnse natie, is niet anders dan voorheen, echter de wijze waarop ik daar de tweede wereldoorlog in heb betrokken en dus met name de naam Adolf Hitler heb genoemd had subtieler gekund en heeft wellicht aanleiding gegeven tot ergernis, welke absoluut niet door mij is bedoeld, maar door een betere woordkeuze vermeden had kunnen worden.
Voor het laatste mijn oprechte excuses/
m.vr.gr.R.Vrolijk