Toon posts:

Viper II ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op verschillende sites lees ik dat bij de introductie van de viper II de drivers flink prut waren, met name in Direct3D.
Is dat inmiddels al verbeterd, of is het nog steeds slecht?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:42

4POX

Everybody is wired

Ik gebruik hem alleen om UT te spelen en door metal is het de beste UT kaart... Voor DVD is 'ie ook super goed en de TV-out rulezzzz.... Ik heb op mijn budget monitor een vet scherp beeld....

ik draai hem 150/175 inplaats van 125/143 en doe onder 3dmark met een duron 800 3400 punten..........

Ik hoef eerst niets anders want voor die prijs heb je best een leuke kaart... Wel met een onofficiele getweakte driver gaan draaien en s3tweak voor de extra fijn afstelling.... Ik draai agp 4x

AKA Rinkel weblog

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
4POX: waar vind je die drivers dan? ken ze nergens vinden behalve de officele s3 drivers die dus behoorlijk bagger zijn :(

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:13
Hey das mooi, zou zeker graag wilen weten waar die onofficiele drivers voor de ViperII te vinden zijn.

Heb via me werk die kaart ff en ben benieuwd hoe die presteerd tegenover een TNT2ultra.

Verwijderd

http://home.wanadoo.nl/jankees/Files.html
heeft wat links naar de gelekte drivers.
Ik verwacht dat de TNT2-U de Vip2 verslaat in Direct3D.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Met de huidige prijs van de Viper2 zou ik em bijna alleen al voor UT willen kopen, waare het niet dat nu via een openGL-patch ook de S3TC textures gespeeld kunnen worden, met een GeForce of Radeon.

Niet op voorraad.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 18:55
prijs is goedkoop en q2 en UT zijn perfect

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• 4POX

4POX

Everybody is wired

[img]http://members1.
JAJA, Die getweakte dingen stonden geloof ik op http://www.m3dzone.com

En dat doen we dus niet...

AKA Rinkel weblog

• 4POX

4POX

Everybody is wired

VivaAtloni, Konijnen liefde ofzo

AKA Rinkel weblog

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 18:55
beetje proberen met de plaatjes

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• remsie
ZO ik heb dus UT gespeelt met die viperII en de extra mooie textures op de extra cd...NOU dat zag er dus echt even fantastisch uit...nu weet ik het zeker dat ik me TNT2u ruil tegen een viperII

Verwijderd

LOL, sommige Viper II bezitters deden het precies andersom ;) . Misschien is er wel iemand die een ruil wil maken ?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
VIPER 2 RULEEZZZZ

alleen kan ik de via agp drivers niet in TURBO isntallen, dan naait alles vast, maar in NORMAL doen ze het wel...

owja, UT-EXTRA+VIPER2 METAL RULEERT ZWAAR !!! dat ziet er echt veel beter uit dan een G-FORCE of wat dan ook, en het draait net zo soepel als dat je zonder UT EXTRA heb,

dus geen performance verlies!!

• remsie
Das waar ja, als je tegen een murr aan staat, is het geen vlek, maar echt helemaal gedetaileerd..

Jammer dat er geen nieuwe drivres meer voor worden gemaakt...Waarom zou S3 eigenlijk geen reference drivers maken?..

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Maar daarom verschijnen tegnwoordig getweakte drivers..

Als we nu afspreken dat als iemand weer een getweakte driver vind deze opgeeft bij t.net in drivers upgrade. Dan heeft iedereen er wat aan

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

tegenwoordig kan de GeForce ook de S3TC textures gebruiken van UT. Zonder "officiële" driver updates valt er weinig te mixen voor de "tweakers" (lees: debuggers)
Pagina: 1