30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]
Verwijderd
ik zeg dat je 'm verkloot.....mooie cooler en dan gate erinmake??? koop dan een waterblock van swiftech of dangerden. Ik heb zelf de dangerden maze 2:D
Ik heb niet zoveel geld als jou waarschijnlijk... Goedkope oplossing... Boren trouwens met Kolomboor op school... Ga wel voor safe
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]
Heeft totaal geen zin, je molt hem er alleen maar mee
Verwijderd
Ik denk dat het wel zin heeft, een deel van de warmte zal nog steeds naar de rest van de heatsink gaan, en een deel word in het begin al afgevoerd door het water. Of het veel helpt weet ik niet. Maar ik denk dat je er niet op achter uit gaat
Verwijderd
Ik vind het een beetje onzin. Als je toch zo bezig gaat, loop dan naar de loodgieter, en haal daar een paar stukjes koperplaat en wat pijp. Dan kun je Augustus z'n Cheap Ass Eend bouwen.
Pagina: 1