[OC]Watergekoelde DO3?

Pagina: 1
Acties:

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1680913707

Nou, kijk, dit is mn idee *D

Gat(en) in het koperen blok van mn dragon orb boren en dan op de een of andere manier slangetjes erop aansluiten, en dan een klein pompje.. Reservoirtje.. Voila :)

Zal ik dit gaan doen of zeggen jullie van "Je verpest je DO3"?

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

Verwijderd

ik zeg dat je 'm verkloot.....mooie cooler en dan gate erinmake??? koop dan een waterblock van swiftech of dangerden. Ik heb zelf de dangerden maze 2:D

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik heb niet zoveel geld als jou waarschijnlijk... Goedkope oplossing... Boren trouwens met Kolomboor op school... Ga wel voor safe :D

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 14:38

Corn

Raar jongetje

Heeft totaal geen zin, je molt hem er alleen maar mee

Verwijderd

Ik denk dat het wel zin heeft, een deel van de warmte zal nog steeds naar de rest van de heatsink gaan, en een deel word in het begin al afgevoerd door het water. Of het veel helpt weet ik niet. Maar ik denk dat je er niet op achter uit gaat ;)

Verwijderd

Ik vind het een beetje onzin. Als je toch zo bezig gaat, loop dan naar de loodgieter, en haal daar een paar stukjes koperplaat en wat pijp. Dan kun je Augustus z'n Cheap Ass Eend bouwen.
Pagina: 1