Dit vroeg ik me af, omdat we (hiermee bedoel ik dus de medetweakers die Wanadon't 80 hebben) dus van gister maar 80 uur per maand mogen internette stelletje uitzuigers...
Verwijderd
ja godver en dan 30 euro 
smeerlappe da ze zijn.
is wel een grote verandering: onbeperkt(dal uren) --> 80uur
smeerlappe da ze zijn.
Verwijderd
super kut!!!
nu heb je weer de heletijd een vader en moeden achter je nek hijgen of je niet alle tijd in je eentje opmaakt!!!
ook is downloaden nu zo goed als taboe...
ff iets anders, kun je trouwens op wanadoo.nl ook zien hoeveel uren je al hebt geinternet???
nu heb je weer de heletijd een vader en moeden achter je nek hijgen of je niet alle tijd in je eentje opmaakt!!!
ook is downloaden nu zo goed als taboe...
ff iets anders, kun je trouwens op wanadoo.nl ook zien hoeveel uren je al hebt geinternet???
Verwijderd
jaff iets anders, kun je trouwens op wanadoo.nl ook zien hoeveel uren je al hebt geinternet???
is het geen optie voor jullie om een andere flatfree te nemen die dus niet een urenlimiet heeft ?
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Niet flamerig bedoeld, maar er is verrekte weinig (geen echte)keuze, anders waren we allang overgestapt natuurlijk!Op dinsdag 02 april 2002 23:14 schreef Mr.CeeJay het volgende:
is het geen optie voor jullie om een andere flatfree te nemen die dus niet een urenlimiet heeft ?
De meeste alternatieven zijn 24/7 ISDN, maar dat gaat dus over meer dan 100E per maand. Je moet er maar net het geld voor over hebben / verslaafd genoeg zijn
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
dan zeg je toch op? ik bedoel, ze uitmaken voor smeerlappen is ook een beetje overdrevenOp dinsdag 02 april 2002 22:22 schreef Future Trunks het volgende:
ja godver en dan 30 euro
smeerlappe da ze zijn.
Inderdaad, dat snap ik nu dus ook nooit... wel zitten zaniken, maar ondertussen wel abonnee blijven, beetje hyprocriet.Op woensdag 03 april 2002 10:52 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
dan zeg je toch op? ik bedoel, ze uitmaken voor smeerlappen is ook een beetje overdrevenze willen winst
Ben dan ook de man door, als je toch wil zaniken, ook je abbo op te zeggen, en naar een gewone provider over te stappen.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Err.. het is nog steeds goedkoper, die 30 euro per maand voor 80 uur is nog altijd minder geld dan dat ik direct aan KPN moet betalen.
Verder heb ik het idee dat ik de maand April eens gedwongen wordt af te kicken van IRC/MSN. Met het oog op de schoolexamens is dat niet eens zo heel gek, maar met het vooruitzicht dat ik na m'n examen nog steeds geen kabel/adsl heb en nog steeds geen flatfee... Als er een politieke partij zou zijn die per direct ervoor zou zorgen dat flatfee internet tegen redelijke prijs wel mogelijk werd in HEEL Nederland, dan zou ik daar op stemmen
Verder heb ik het idee dat ik de maand April eens gedwongen wordt af te kicken van IRC/MSN. Met het oog op de schoolexamens is dat niet eens zo heel gek, maar met het vooruitzicht dat ik na m'n examen nog steeds geen kabel/adsl heb en nog steeds geen flatfee... Als er een politieke partij zou zijn die per direct ervoor zou zorgen dat flatfee internet tegen redelijke prijs wel mogelijk werd in HEEL Nederland, dan zou ik daar op stemmen
Ja, 80 uur per maand is best weinig, eigenlijk... 2,5 uur per dag ofzo... En dan is het ook alleen nog maar zonder tel kosten in de avond. Kan je nog beter Wish Click and Dial hebben, want daar kan het wel overdag.
Ook heb ik (vooral rond 10 uur s'avonds) en veel hogere ping (ca. 150 - 200(!) in cs), waar ik eerst geen last van had.
Gelukkig (hoop ik) heb ik nu @work ISDN, dus ga ik Hometime binnenkort maar opzeggen...
Ook heb ik (vooral rond 10 uur s'avonds) en veel hogere ping (ca. 150 - 200(!) in cs), waar ik eerst geen last van had.
Gelukkig (hoop ik) heb ik nu @work ISDN, dus ga ik Hometime binnenkort maar opzeggen...
Eat my shorts !
Verwijderd
Stoere praat altijd met dat "als et je niet bevalt dan stop je er toch mee!"Inderdaad, dat snap ik nu dus ook nooit... wel zitten zaniken, maar ondertussen wel abonnee blijven, beetje hyprocriet.
Ben dan ook de man door, als je toch wil zaniken, ook je abbo op te zeggen, en naar een gewone provider over te stappen.
je hebt zeker zelfs adsl/snelle kabelboer?
Ooit al eens stilgestaan bij et feit dat mensen gewoon hun hobby/verslaving uit willen oefenen als ze dat willen? Dit is gewoon voor hen het meest gangbare, hoewel uitermate verotte, alternatief.
Ze hebben dat abbo zodat ze iig nog een beetje kunnen internetten, dus moeten ze er maar blij mee zijn dat ze zo belazerd worden?
Ik zit vast aan het afschuwelijke wanadoo basic, denk je dat dat leuk is? beetje internetten met < 1 kb/s?
en daar betaal je dan 30 euro per maand voor.
Weet je wat et gewoon is, in die gebieden waar nog geen adsl/normale kabel is word je of Afgezet, of gewoon iets minder afgezet. Maar het blijft afzetterij, en daar hoef je heus niet altijd mee in te stemmen.
Nope, zit maar met ISDN (kan geen kabel en geen ADSL krijgen)Op woensdag 03 april 2002 13:53 schreef Irons het volgende:
[..]
Stoere praat altijd met dat "als et je niet bevalt dan stop je er toch mee!"
je hebt zeker zelfs adsl/snelle kabelboer?
Dan ga je dus gewoon naar een gewone provider kan ook. En als het een verslaving is, dan word het denk ik toch eens tijd dat je een leven gaat opbouwen...Ooit al eens stilgestaan bij et feit dat mensen gewoon hun hobby/verslaving uit willen oefenen als ze dat willen? Dit is gewoon voor hen het meest gangbare, hoewel uitermate verotte, alternatief.
Ze worden niet belazerd. Als ze het er niet mee eens zijn staat het ze VOLLEDIG vrij om te vertrekken. Dus als ze blijven is dat vrije keus.Ze hebben dat abbo zodat ze iig nog een beetje kunnen internetten, dus moeten ze er maar blij mee zijn dat ze zo belazerd worden?
Ik zei al: stap dan over naar een andere provider.Ik zit vast aan het afschuwelijke wanadoo basic, denk je dat dat leuk is? beetje internetten met < 1 kb/s?
en daar betaal je dan 30 euro per maand voor.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Denk je niet dat als er gewoon een normaal dienstenpakket aangeboden zou worden er helemaal geen reden tot klagen of overstappen zou zijn?
De schuld ligt wat dit betreft dus wel degelijk bij de provider.
Iedereen heeft wat mij betreft gewoon recht om normaal te kunnen internetten en ik vind et dan ook schandalig dat in een land als dit een dergelijk produkt niet voor iedereen op een normale betaalbare manier beschikbaar is
Iedereen heeft wat mij betreft gewoon recht om normaal te kunnen internetten en ik vind et dan ook schandalig dat in een land als dit een dergelijk produkt niet voor iedereen op een normale betaalbare manier beschikbaar is
Verwijderd
Ben ik blij dat ik toch maar ben overgestapt naar CabelBasic. Ik dacht altijd baggertraag en dat je blij moest zijn met 3kb/s. Ik haal snelheden die ik met isdn nog niet haalden
Maarja ik ben de 2e in de wijk van 4 huizen 
Ik zit nu op 105 uur in 8 dagen
das wat anders dan 80 uur in +/- 30 dagen
Ik zit nu op 105 uur in 8 dagen
Verwijderd
Drukte van je wijk maakt idd een ongelofelijk verschil bij Basic, bij mij isset echt rampzalig
Verwijderd
die 80 uur voor €30 is, nadat we "eveningflatfee" gewend waren idd kl*te.
Maar ja 80 uur met teltikken bij KPN is duurder dan €30 en vergeet de starttik niet!
Ik kijk het voorlopig ff aan en als het helemaal bagger wordt of er zich een andere ISP aanbiedt stappen we weer over.
Ooit,Ooit komt er Flatfee/cable/ADSL en hoop doet leven nietwaar?
Maar wachten duurt lang.....
Maar ja 80 uur met teltikken bij KPN is duurder dan €30 en vergeet de starttik niet!
Ik kijk het voorlopig ff aan en als het helemaal bagger wordt of er zich een andere ISP aanbiedt stappen we weer over.
Was er niet een ISP die 2 dorpen aansloot omdat er genoeg mensen waren die een ADSL lijntje wilde?
Want zeg nu zelf: Vaak hebben ze maar een paar honderd aansluitingen nodig om het rendabel te maken, maar moet je er zelf achteraan gaan.
Ik ga het iig proberen
Want zeg nu zelf: Vaak hebben ze maar een paar honderd aansluitingen nodig om het rendabel te maken, maar moet je er zelf achteraan gaan.
Ik ga het iig proberen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Maar wel heeeeeel lang...Op woensdag 03 april 2002 16:00 schreef pinolief het volgende:
-De dichtstbijzijnde kabel aansluiting is 2 km van hier.
-ADSL zit er voorlopig ook niet in. (Niet rendabel en KPN bijna faliet)
-2 wegs Satelliet is niet te betalen
-Wanadoo Hometime zijn terug naar 80 uur
-ISDN verbindingen een beetje duur
-en als klap op de vuurpijl zie T.net 04-04-2002: Politici voelen weinig voor breedband via overheid
Weinig hoop
Verwijderd
Jammer die 80 uur in de maand, helaas bij ons nog geen breedband internet.
Heb nu een progje om de internet uren bij te houden genaamd Internet Usage Monitor v7.7 hiermee kun je in ieder geval je 80 uren in de gaten houden.
Heb nu een progje om de internet uren bij te houden genaamd Internet Usage Monitor v7.7 hiermee kun je in ieder geval je 80 uren in de gaten houden.
Wanadon't 80?? ik zie alleen maar 15 en 30 op de pagina staan? heeft iemand een linkje naar de 80 variant?
30 uur is natuurlijk niet genoeg kun je wel begrijpen
* _Stryker_ baalt enorm dat click&dial dood is
30 uur is natuurlijk niet genoeg kun je wel begrijpen
* _Stryker_ baalt enorm dat click&dial dood is
kop op zeg!Op woensdag 03 april 2002 14:14 schreef Irons het volgende:
Denk je niet dat als er gewoon een normaal dienstenpakket aangeboden zou worden er helemaal geen reden tot klagen of overstappen zou zijn?
dit kan je toch niet menen! die providers moeten zich maar aanpassen omdat JIJ dat wil?????? HAHAHAHA
HEt is beschikbaar. Jij kan een 24/7 isdn lijn krijgen voor onder de 300 per maand. Heb je dat er niet voor over??? nou stop dan met zeuren!
providers moeten dus een verliesgevende dienst aanbieden omdat jij niet kan internetten, jeez wat zielig
Verwijderd
http://forum.wanadoo.nl/viewtopic.php?topic=5038&forum=17&1
Bij mij klopt het aantal uren wel.
Kijken jullie naar je uren en zijn er mensen bij wie het ook afwijkt ?
Bij mij klopt het aantal uren wel.
[topic=456176/1/50]Op donderdag 04 april 2002 21:11 schreef =Salix= het volgende:
http://forum.wanadoo.nl/viewtopic.php?topic=5038&forum=17&1
Bij mij klopt het aantal uren wel.Kijken jullie naar je uren en zijn er mensen bij wie het ook afwijkt ?
Verwijderd
Ik woon hier in een dorp met 12.000 inwoners en meer dan genoeg aansluitingen (kijken naar de wan-prestaties van mijn verbinding). Ook voor een duurdere dienst zou dus genoeg animo zijn. maar wat zegt casema??kop op zeg!
dit kan je toch niet menen! die providers moeten zich maar aanpassen omdat JIJ dat wil?????? HAHAHAHA
HEt is beschikbaar. Jij kan een 24/7 isdn lijn krijgen voor onder de 300 per maand. Heb je dat er niet voor over??? nou stop dan met zeuren!
providers moeten dus een verliesgevende dienst aanbieden omdat jij niet kan internetten, jeez wat zielig
"Wij bieden pas premium aan als KPN mxstream aan gaat bieden in jullie dorp"
Das toch om van te
en jah sure, gooi dingen zoals inspelen op wat de CONSUMENT wil maar over boord, die zijn er toch maar om een slaatje uit te slaan.
en snap je zelf wel wat je zegt? 300 piek voor een isdn lijntje terwijl ze elders in et land voor 1/3 van de prijs 10 keer zo snel gaan? beetje krom vind je ook niet?
Je doet het voorkomen alsof ik aan het zeuren ben om niets. maar er zijn wel degelijk gronden voor mijn kritiek.
Ik woon in een dorp met 30.000 inwoners en ik heb geeneesn kabel. Isdn dus. Tuurlijk zijn er gronden voor je kritiek. Maar dit zijn commerciele bedrijven die winst willen maken. In dit geval kunnen ze niet genoeg verdienen. Simpel.Op donderdag 04 april 2002 22:42 schreef Irons het volgende:
[..]
Ik woon hier in een dorp met 12.000 inwoners en meer dan genoeg aansluitingen (kijken naar de wan-prestaties van mijn verbinding). Ook voor een duurdere dienst zou dus genoeg animo zijn. maar wat zegt casema??
"Wij bieden pas premium aan als KPN mxstream aan gaat bieden in jullie dorp"
Das toch om van te
en jah sure, gooi dingen zoals inspelen op wat de CONSUMENT wil maar over boord, die zijn er toch maar om een slaatje uit te slaan.
en snap je zelf wel wat je zegt? 300 piek voor een isdn lijntje terwijl ze elders in et land voor 1/3 van de prijs 10 keer zo snel gaan? beetje krom vind je ook niet?
Je doet het voorkomen alsof ik aan het zeuren ben om niets. maar er zijn wel degelijk gronden voor mijn kritiek.
De regering wil verdere privatisering. Dit hebben we ervoor gekregen. Niet de bedrijven de schuld geven, maar de regering.
Stem sp zou ik zeggen
Welke politieke partij is voor ADSL/kabel internet in heel het land?
Probeer eens andere ISPs! Gewoon rondbellen en zeggen hoeveel aansluitingen in je dorp rendabel genoeg voor ze is!
Ik ben dan ook al van plan, want Tiel en Nijmegen heeft ADSl, Nijmegen ook nog Chello..en na Ewijk is het...niksniks en nog eens niks.
Niet rendabel? I guess, maar ik ga niet zitten w88
Ik ben dan ook al van plan, want Tiel en Nijmegen heeft ADSl, Nijmegen ook nog Chello..en na Ewijk is het...niksniks en nog eens niks.
Niet rendabel? I guess, maar ik ga niet zitten w88
Verwijderd
ThnxOp donderdag 04 april 2002 21:42 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
[topic=456176/1/50]
Verwijderd
NLflatf€€ heeft onafhankelijk van politieke partij, de volgende standpunten van de partijen mbt internet, ICT ,aansluitingen en te volgen koers, verzameld.Op donderdag 04 april 2002 23:37 schreef Aerox.2000 het volgende:
Welke politieke partij is voor ADSL/kabel internet in heel het land?
De tekst is gehaald uit de verkiezingsprogrammas.
Zie: Site van NL Flatfee voor de standpunten van de verschillende partijen
Als er geen geld te verdienen valt dan komt er dus geen breedband internet, en ik denk dat de overheid belangrijkere dingen met het belastinggeld kan doen dan breedband internet aanleggen. Wonen in een stad kost ook veel extra geld, dan heb je op het platteland dat dure flatfee abbo snel terugverdient.
Verwijderd
Ik kan niet anders dan je daar wel gelijk ingeven maar toch is het fusterend dat het niet mogelijk is.Op vrijdag 05 april 2002 19:29 schreef Pc123 het volgende:
Als er geen geld te verdienen valt dan komt er dus geen breedband internet, en ik denk dat de overheid belangrijkere dingen met het belastinggeld kan doen dan breedband internet aanleggen. Wonen in een stad kost ook veel extra geld, dan heb je op het platteland dat dure flatfee abbo snel terugverdient.
Ik had liever gehad dat Wanadoo een extra abbo in had gezet die duurder kost maar het oude Hometime systeem handhaafde.
Maar het lijkt er gewoon op dat ze langzaam Hometime willen afstoten.
ik zit nu al op de 40 uur (vandaag)
.....tja...
Verwijderd
Dit is ook zo; Wanadoo sluit ook al geen abbonees meer aan !Op zaterdag 06 april 2002 17:55 schreef pinolief het volgende:
Maar het lijkt er gewoon op dat ze langzaam Hometime willen afstoten.
Verwijderd
hehe LOL de dag voor dat ze het 80 uur limiet gingen doen had ik me net voor friaco aangemeld, maar die 80 uur leek me echt niets waardOp dinsdag 02 april 2002 23:50 schreef Future Trunks het volgende:
ik wil kabel\adsl gvd kutzooi
ik wil ook cabel/adsl
Flatfee lijkt mij alleen mogelijk als je begint met een duur abbo, tussen de 60-80 euro per maand en een duidelijke fair use policy vanaf het begin van bijvoorbeeld 4 a 5 uur per dag. Xs4all gaat het waarschijnlijk op deze manier proberen.
Verwijderd
Flatfree bestaat niet,Op dinsdag 02 april 2002 23:14 schreef Mr.CeeJay het volgende:
FlatFEE wel...
Verwijderd
LADOT ? 
vanaf 119 euro ofzo iets
k heb me der nie in verdiept.
k was zo gelukkig dat hier kabel lag voor wanadoo op 80 uurtjes ging
lekker hoor
en overal in nl Breedband? HELEMAAL MEE EENS!
ach
luitjes strax heb je nog internet uit het stopcontact
wie weet is dat wat
vanaf 119 euro ofzo iets
lekker hoor
ach
luitjes strax heb je nog internet uit het stopcontact
Verwijderd
internet via het stopcontact, dat testen ze in Oostenrijk al 3 jaar, en het is daar nog niet door, dus zal het hier ook nog enkele jaren duren.Op zondag 07 april 2002 21:33 schreef Dannyke het volgende:
LADOT ?
vanaf 119 euro ofzo iets
lekker hoor
ach
luitjes strax heb je nog internet uit het stopcontactwie weet is dat wat
(In die tijd zullen er nog heel wat FLATFEE aanbieders komen en gaan)
NUON probeert dat binnen 2 jaar te realiseren ja. Enige geluk: Ik heb wel NUON..aan UPC heb ik nog niks gehadOp zondag 07 april 2002 21:33 schreef Dannyke het volgende:
luitjes strax heb je nog internet uit het stopcontactwie weet is dat wat
Maar goed, ik huppel wel heen en weer tussen de flatfee ISP's
updateOp zaterdag 06 april 2002 19:33 schreef ThaHandy het volgende:
ik zit nu al op de 40 uur (vandaag).....tja...
Uw huidig verbruik is 56 uren en 53 minuten
Extra verbruik : € 0.00
who caresOp maandag 08 april 2002 01:41 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
update
Uw huidig verbruik is 56 uren en 53 minuten
Extra verbruik : € 0.00
[off-topix]Op zondag 07 april 2002 18:36 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Flatfree bestaat niet,
FlatFEE wel...
ja sorry tiepvaut, de f en de r zitten kort bij elkaar