Ik heb net me ccfl met travo aangesloten op 12 volt. Bij het aansluiten hoorde ik een zachte tik en hij doet het gewoon niet
. Hoe ik de draadjes ook op me externe 12 V aansluit...niks werkt. Betekend dit echt het einde van mijn ccfl??
euuhmOp dinsdag 02 april 2002 21:17 schreef Tranze het volgende:
Ik heb net me ccfl met travo aangesloten op 12 volt. Bij het aansluiten hoorde ik een zachte tik en hij doet het gewoon niet. Hoe ik de draadjes ook op me externe 12 V aansluit...niks werkt. Betekend dit echt het einde van mijn ccfl??
plus en min omdraaien = einde voor je convertor
daar zijn die dingen niet zo goed in
dus.. probeer het ff met een andere trafo
Ik had ook de plus en de min van mijn convertor omgedraaid, maar die werkt nog wel
dus het hoeft niet altijd het einde te betekenen. En ik zou idd even een andere invertor proberen, lijkt me wel dat het daar aan ligt...
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Jah, convertor, hoe dat ding ook heet
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
het is INVERTER (voor zover ik overal heb kunnen vinden) en e kan er eentje kopen bij www.stuutenbruin.com je moet ze alleen even mailen erover ben ik bang 
sales@stuutenbruin.com
succes
sales@stuutenbruin.com
succes
Verwijderd
plus en min omdraaien, lijkt mij een beetje dom, aangezien er een rode en zwarte draad met stekker erbij wordt geleverd. rood plus zwart min. en de stekkertjes gaan er maar op een manier op. mocht hij toch kapot zijn, dan heb ik eventueel wel een nieuw setje voor je tegen dezelfde prijs als die inkoop aktie hier op got, ik weet niet of het mag wat ik nu zeg, zo niet dan heb je dit maar niet gelezen, of moet een vriendelijke mod dit maar even weghalen.Op dinsdag 02 april 2002 21:30 schreef Tranze het volgende:
heb ik niet :(:(
hmz...kheb um net nieuw, de garantie zit er dus nog op!
, morgen ga ik wel ff langs...ehm ja, Hij doet ut niet
ik heb nu nieuwe gekocht, voor maar 14 euro, heb geloof ik nog nooit zo goedkloop gezien toch?
als je nog garantie hebt zou ik zkr terug gaan, gewoon van ja, 1e keer aan en hij nokt ermee
als je nog garantie hebt zou ik zkr terug gaan, gewoon van ja, 1e keer aan en hij nokt ermee
Pagina: 1