Toon posts:

Tweakers staat boven de Nederlandse Wetgeving?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Je mag hier zonder een enkel probleem een topic starten dat klinkt als "doodstraf een oplossing"???? klinkt voor sommigen best grof denk ik, maar dat topic loopt door.

Jammer dat er hier een censuur wordt gehanteerd, welke kennelijk boven de Nederlandse Wetgeving staat.

Ikm krijg een waarschuwing en mag daarop reageren, en doe dat ook, maar krijg geen antwoord meer.

Jammer

Dit zal ook wel geen lang leven beschoren zijn?????? maar ik zeg wat ik wil, geen mens legt mij het zwijgen op hoor

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> LA

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er hier mensen worden gekwetst door uitspraken van anderen. Vandaar dat sommige posts ge-edit/verwijderd worden.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 21:07 schreef Compubiter het volgende:
-> LA

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er hier mensen worden gekwetst door uitspraken van anderen. Vandaar dat sommige posts ge-edit/verwijderd worden.
Als je je mening geeft ontkom je er soms niet aan anderen te kwetsen, de vraag is waar ligt de grens en wordt die bepaald door de Wet of door een moderatortje van tweakers????

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 21:07 schreef Compubiter het volgende:
-> LA

In nederland kwets je altijd wel iemand??? wellicht moeten we onszelf nog eens afvragen of inderdaad vrijheid van meningsuiting moet en mag worden opgeofferd aan vrijheid van meningsuiting????

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zolang je een goed onderbouwde mening hebt is dat prima, als je maar kunt aangeven waarom je iets zegt. Maar je moet niet zomaar uitspraken doen als: "Kankerhomo's" want dat kan dus niet door de beugel.

edit:
Weet je trouwens dat kloontjes verboden zijn ;)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 21:31 schreef Compubiter het volgende:
Zolang je een goed onderbouwde mening hebt is dat prima, als je maar kunt aangeven waarom je iets zegt. Maar je moet niet zomaar uitspraken doen als: "Kankerhomo's" want dat kan dus niet door de beugel.
De censuur gaat hier zo ver dat ik niet eens meer mag posten.

Maar al moet ik duizen emailadressen aanvragen, ik zal blijven zeggen wat ik denk

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 22:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik gok dat ik het makkelijker bij hou dan jij. En nou naar bed toe aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.