Toon posts:

Alpha op MSI KT3 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik vroeg me af of een Alpha 80 mm....(typ) wel op een MSI kt3 past, want volgens mij zag ik geen bevestigingsgaatjes op mb, dus daarom dat ik het ff vraag, met search heb ik iig niets gevonden

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Er zitten bij mijn KT3 Ultra iig wel 4 van die gaten rond het socket

Verwijderd

Kan ik je helaas niet mee helpen, 1 ik heb die alpha cooler nog nooit gezien, dus kan je niet vertellen of hij past. Toch denk ik dat ze bij MSI hun lesje wel geleerd hebben, en ze zullen er heus wel voor gezorgt hebben dat de meeste coolers wel passen.

Laat het ons even weten.

Verwijderd

Past gewoon. Er zitten gaten in het mobo, maar mijn advies: Neem de Gigabyte en niet de MSI, want het is beroerd.

Verwijderd

Topicstarter
hhmm, okee bedankt, er zitten idd gaten rond de socket maar die zitten volgens mij op een TE kleine afstand rond de socket

Verwijderd

Als er een Alpha op gaat, kan er vast ook wel een Zalman op?! Kan iemand dit even bevestigen, moederbord komt donderdag binnen... Moet dan alleen nog even een cooler erbij halen, dus gaat een zalmannetje?

edit:

Laat maar ik lag te slapen, de zalman waaiers gaan met een clip, de nieuwe toren heeft schroeven :) En ik wilde zo'n waaier hebben

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hij past. Heb deze combo namelijk in mijn bezit.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eisbar/transcend.jpg

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1