8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
No production networks were harmed during this posting
nee ze bedoelen dat het geen nut heeft een mulitplayer game op 1 comp faken wat wou je gaan doen mulitplayen tegen jezelf ?Op woensdag 03 april 2002 10:37 schreef pku20 het volgende:
dus jullie bedoelend dat jullie het gewoon niet weten
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wij bedoelen dat je een vreselijk onduidelijke vraag steltOp woensdag 03 april 2002 10:37 schreef pku20 het volgende:
dus jullie bedoelend dat jullie het gewoon niet weten
daarom zeg ik al, download wat bots voor t spel, en je kunt er toch leker op los raggen zonder netwerk
en anders instaleren je toch gewoon externe toegangs adapter,
8<------------------------------------------------------------------------------------
dan moet je wel eerst een netwerkkaart hebben...Op woensdag 03 april 2002 12:31 schreef _JGC_ het volgende:
Je hebt altijd een loopback device met IP 127.0.0.1, dus als je de gameserver start, kan je er gewoon mee connecten via 127.0.0.1
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
neehoor, alleen wel tcp/ip geinstaleerd hebbenOp woensdag 03 april 2002 12:35 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
dan moet je wel eerst een netwerkkaart hebben...
Op woensdag 03 april 2002 14:36 schreef leonardo1504 het volgende:
of probeer eens VMWare
Das lekker handigOp woensdag 03 april 2002 14:36 schreef leonardo1504 het volgende:
of probeer eens VMWare
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Hij reageerd ook totaal niet meer... Volgens mij snapt ie zelf ook niet helemaal wat hij nou eigenlijk bedoeld
Voor de topic starter zelf: Als je het niet met me eens bent en je bent van mening dat je het wel goed weet, laat dit dan alsjeblieft ook een beetje zien in je vraag-stelling.
Ik w8 in spanning af