github.com/Error323
De eerste is té langgerekt, de tweede niet langgerekt genoeg. De derde en de vierde verschillen nauwelijks van elkaar en de vijfde is alleen anders dan de vierde in kleur. Ik zou dus gaan voor één van de laatste drie en welke kleur het wordt ligt aan wat je ermee wilt. Wat voor sfeer wil je? Die vijfde is een beetje onder-water-achtig, vind ik.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
okay dan.. nu nog ff op high quality renderen... duurt maar 12 uur ofzo
=)
github.com/Error323
12 Uur voor de hele film? Ik hoop dat het dan een hele lange film is, want anders zou ik toch maar eens nadenken over of je wel Brazil wilt gebruiken...
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
12uur voor 1 plaatje...Op dinsdag 02 april 2002 20:58 schreef Oogst het volgende:
12 Uur voor de hele film? Ik hoop dat het dan een hele lange film is, want anders zou ik toch maar eens nadenken over of je wel Brazil wilt gebruiken...
github.com/Error323
Ja, maar 12 uur voor zo'n eenvoudige scene?
Dan kan ik je een leuk feit vertellen: vanaf een bepaald maximum voegt het toevoegen van renderkwaliteit niets meer toe aan de kwaliteit van de plaat.
Dan kan ik je een leuk feit vertellen: vanaf een bepaald maximum voegt het toevoegen van renderkwaliteit niets meer toe aan de kwaliteit van de plaat.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
huh, multipass motion blur in brazil? werkt dat? je bedoelt de camera multipass motion blur? ik kan geen plaatjes zien..
ik heb nu de rate op 18
bounces op 1
sampless op 1 min 2 max
en shade rate -4 min -3 max
en nog duurt het vet lang... en ik zie weldegelijk al verschil in render. Brazil is gewoon TrAAAAAAAAAAG
maarja.. fuck it... als het resultaat maar goed is.
bounces op 1
sampless op 1 min 2 max
en shade rate -4 min -3 max
en nog duurt het vet lang... en ik zie weldegelijk al verschil in render. Brazil is gewoon TrAAAAAAAAAAG
maarja.. fuck it... als het resultaat maar goed is.
github.com/Error323
misschien moet je dan ff de link kopieren plakken naar je browser ofzo. ik zie het wel iig en die anderen ook.Op dinsdag 02 april 2002 21:33 schreef gladiool het volgende:
huh, multipass motion blur in brazil? werkt dat? je bedoelt de camera multipass motion blur? ik kan geen plaatjes zien..
en jah tis multipass van de camera weetjewel pass 1/12
github.com/Error323
Ja, das heel grappig aan Brazil: multi-pass-motion-blur doet ie wel, maar multi-pass depth-of-field blur doet ie niet. Dan draait ie de camera niet en rendert tien keer dezelfde frame. En de DoF-blur-functie in Brazil zelf werkt nog niet goed in de public-beta's.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ach ja... phuck it..
dit is hem geworden...

misschien moettie nog iets lichter maar dat verschilt echt per monitor want op deze philips is ie precies goed (vind ik dan). Kijk naar de kabels linksboven naast de lampen.
Thx all voor de replies,
:: Error323

misschien moettie nog iets lichter maar dat verschilt echt per monitor want op deze philips is ie precies goed (vind ik dan). Kijk naar de kabels linksboven naast de lampen.
Thx all voor de replies,
:: Error323
github.com/Error323
Pagina: 1