Toon posts:

welke koeler ???

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een "Daytona riva tnt 2 m64" videokaart mare nou was ik van plan om deze te gaan overklokken en om dat de kaart al zeer heet wordt zonder koeler, wil ik er zo'n slot koeler onder gaan hangen mare ik zou alleen nie weten welke koeler of welk merk, het geluid maakt opzich nie zoveel uit als die maar goed koelt.

en ik heb ook nog een vragie over mijn processor als ik gewoon in windows zit zonder dat ik een spelletje speel is mijn processor 52 graden het is een AMD athlon 1200@1200, en waar lig de kritieke grens kwa warmte en is het normaal datie zo warm is. en hoe goed werkt koelpasta???

ik heb al gezocht bij de search op dit forum maar werdt er nie zoveel wijzer van of ik heb verkeerd gezocht |:(

ik woon trouwens vlak bij rotterdam als iemand nog een zaak weet voor die slotkoeler graag.

alvast bedankt

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
[topic=378757/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
mmm het gaat me meer om de videokaart gedeelte, ik heb de topic geprongeluk in de verkeerde gedeelte geplaatst |:(

mare eigelijk komt er op neer datie te warm is me processor??? de koeler is een coolermaster ep5-6i11 en draait 4900 rpm

Verwijderd

Te warm, te warm. Wat is te warm.
Mijn 1 ghz @ 1.05 draait op 57 graden.
Dat is ook niet echt koud maar het werkt. En ik ben al wel bezig met veranderingen maar dat duurt nog effe.
Koelpasta werkt zeker. Het maakt wel uit of je Artic Silver 3 erop smeert of die standaar strip die ze erbij leveren.
So my advise is:
Artic silver op smeren.
Misschien betere airflow ontwikkelen in je kast met Casefans.
En voor je video kaart, je kan toch gewoon een cooler van een oude voeding erboven hangen?! Heel goedkoop en het werkt prima. :P

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:44 schreef de_hunter het volgende:
mmm het gaat me meer om de videokaart gedeelte, ik heb de topic geprongeluk in de verkeerde gedeelte geplaatst |:(

mare eigelijk komt er op neer datie te warm is me processor??? de koeler is een coolermaster ep5-6i11 en draait 4900 rpm
dat is wazig, bij mij deed ie et perfect...

nou nog beter met DELTA (zie sig)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lijkt me duidelijk! -> [topic=378757/1/100] :).

Prachtige faq, en het antwoord op je vraag kun je er terug vinden :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.