Plan van aanpak - Casemod

Pagina: 1
Acties:

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:02
Hi all,

Ik wil het volgende figuur op mijn case mikken. Kast zelf wordt verder zwart.

Afbeeldingslocatie: http://www.superflames.com/3087cac0.jpg

Na wat resizen, scherper maken heb ik hem nu op A4-formaat, dus ik kan in principe netjes de lijntjes op mijn case neer zetten.

Maar heb een aantal opties. De ogen worden iig gaten, want daar gaat de toekomstige blacklight doorheen schijnen. ik kan wel aardig tekenen. Maar wat geeft het beste resultaat? Heb in verschillende gallery's de resultaten gezien van echte airbrush artiesten. Aangezien ik mezelf daar niet toe reken. Zijn er alternatieven?

Dat witte gebeuren achter marvin zou ook heel gaaf zijn als dat doorzichtig was. Nu zit ik te denken. marvin gedeelde uitzagen in metaal en "verven" Compleete omlijning uitzagen/dremelen. Perspex raam erachter. Schaduw part opruwen. Marvin terug plakken. Haalbaar?

Heb ook het idee om er een sticker van te maken. Maar is er een beste optie om dit te doen. Ben benieuwd naar jullie visie en nieuwe invallen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Als je er "heel mooi" een sticker van kan laten maken, dan is dat toch echt wel de mooiste optie lijkt me. Dan kan het effect met en plex raam heel mooi zijn!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:03 schreef Flipke het volgende:
Als je er "heel mooi" een sticker van kan laten maken, dan is dat toch echt wel de mooiste optie lijkt me. Dan kan het effect met en plex raam heel mooi zijn!
Je hebt ook een soort stickerachtige dingen, waarbij je de boel op een plasticje laat drukken, waarna je het met oplosmiddel aan je metaal kunt laten hechten (merkjes van fietsen bijv.)

misschien een optie?

• Terror
Beetje vaag omschreven. Bedoel je netzoiets als die t-shit opdruks? Die Hele goeie kwali kan ik wel halen met wat photoshoppen. Hoef hem alleen maar scherper en helderder te maken.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:50
Mwua, lijkt mij wel de beste oplossing hiervoor: afdrukken op stikkervel en plakken maar :)

Scheelt jou iig weer een berg airbrushwerk :D

btw, waar haal jij je brush spullen weg? Ben zelf sinds kort ook beetje aan't spuiten, maar aangezien 't een el cheapo set was is de spuitmond bagger :( En hier in omgeving (emmen) zit ook nix :(

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Terror
Ken iemand, die iemand kent met zo'n set (Persoon doet het vaker). Heb al een keer gevraagd of ik de set mag uitproberen. Was geen probleem. Zou alleen flink moeten oefenen met zo'n ding. Reageert heel anders dan een potlood lijkt me :)

• Terror
Bestaat er in NL net als in Amerika btw een winkel waar ze je case zo spuiten zoals jij wil? Anders wordt het stickeren zoals jullie al aanraden.

Pagina: 1