Toon posts:

RA2 map's kwijt.....:-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laatste hoop is op jullie hier gevestigd......

Ik heb onlangs na een behoorlijke vastloper een nieuwe schijf in mijn computer gezet.

Ik ben dus alles kwijt maar hetgeen wat zoek is zijn een aantal map's van Red Alert 2.

Kan ik dus nergens op internet vinden........

Die maps bevatten gewoon heel veel ore... en die ben ik allemaal kwijt weet iemand waar ik deze kan downloaden????????

BVD

Sleezy

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op dinsdag 02 april 2002 19:32 schreef DAVINCE het volgende:
Mijn laatste hoop is op jullie hier gevestigd......

Ik heb onlangs na een behoorlijke vastloper een nieuwe schijf in mijn computer gezet.

Ik ben dus alles kwijt maar hetgeen wat zoek is zijn een aantal map's van Red Alert 2.

Kan ik dus nergens op internet vinden........

Die maps bevatten gewoon heel veel ore... en die ben ik allemaal kwijt weet iemand waar ik deze kan downloaden????????

BVD

Sleezy
Kun je niet opnieuw instaleren ??? zo niet, dan ben ik bang dat dit een warezrequest is...

/edit/ of zijn het gratis te downen maps... :?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Maps zijn toch geen warez?

Maar kijk eens op google of zo. Anders veel RA2 online spelen, want die maps worden altijd automatisch getransferred.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

map's dl kost doorgaans geen geld dus is het geen warez request... heb je al met google gekeken voor een paar fansites ofsow? daar maken ze meestal wel een paar mapjes..

Verwijderd

Het gaat hem echt om de map, niet om warez, ed. De game zelf heeft ie......
't Is een map waarbij 4 spelers max op plateau's staan. In elke hoek van het veld één. Elk plateau kan je maar van een kant op. In het midden staan een paar default-prism towers geloof ik....geen oil derricks. Verschrikkelijk veel van dat gekleurde ore. Iemand een idee hoe dat veld heet???

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

éh, ik heb geedit, ik dacht dat het om standaard geleverde maps waren en dan is het wel warez... :)

Maargoed, probeer de standaard websites en fan pages van RA2 maar, dan moet je er wel uitkomen...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:43 schreef White Dust het volgende:
éh, ik heb geedit, ik dacht dat het om standaard geleverde maps waren en dan is het wel warez... :)

Maargoed, probeer de standaard websites en fan pages van RA2 maar, dan moet je er wel uitkomen...
dat is het hem juist daar kan ik ze niet vinden........

Zoek echt maps met heel veel ore..........!!!!!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:21
Hier heb je de officiele mappacks van westwood: http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/redalert2/english/mapsofficial.html

voor andere maps moet je zelf maar ff google'en

Je kan natuurlijk ook maps edit-en of zelf maken met FinalAlert 2: http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/redalert2/english/mapeditor.html

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Er zijn zoveel mappen met veel ore welke bedoel je anders maak je er zelf een met Final 2 voor Yuri's revenge en gewone RA2 :P

ftp://ftp.westwood.com/pub/redalert2/fa2beta/FA2YR.EXE

Met deze kan je maps maken voor Yuri's revenge en gewone RA2.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:21
Op dinsdag 02 april 2002 22:42 schreef Dark_Insaniac het volgende:
Er zijn zoveel mappen met veel ore welke bedoel je anders maak je er zelf een met Final 2 voor Yuri's revenge en gewone RA2 :P

ftp://ftp.westwood.com/pub/redalert2/fa2beta/FA2YR.EXE

Met deze kan je maps maken voor Yuri's revenge en gewone RA2.
Heb je al op de link geklikt in mijn vorige reply? Waar d8 je dat die uitkwam? Juist, bij de info en download van FinalAlert 2!

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• rblommers
  • Laatst online: 29-01 17:12
Op dinsdag 02 april 2002 19:39 schreef mondeo1000 het volgende:
Het gaat hem echt om de map, niet om warez, ed. De game zelf heeft ie......
't Is een map waarbij 4 spelers max op plateau's staan. In elke hoek van het veld één. Elk plateau kan je maar van een kant op. In het midden staan een paar default-prism towers geloof ik....geen oil derricks. Verschrikkelijk veel van dat gekleurde ore. Iemand een idee hoe dat veld heet???
ik heb wel zo'n map, weet niet hoe die heet maar er staan alleen geen prism's in t midden.
Pagina: 1