Toon posts:

Van Wanadoo HT afgegooid...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ik van Wanadoo afgegooid ben, ik kan niet meer inloggen... Ik vermoed dat zij mijn opzegging per 30 juni gezien hebben als een opzegging per 31 maart, wat wel vreemd is, is dat ik gister gewoon nog wel kon inbellen. Ligt dit aan mij, of hebben meer mensen deze problemen??
Wat wel lomp is: heeft Wanadoo speciaal 0900 nummer, relatief goedkoop € 0,10 minuut, zeggen ze: moet je onze technische dienst bellen, dat kost weer € 0,50 per minuut. :?

Gelukkig woon ik over een half jaartje op de campus van de UT, ik heb het helemaal gehad met me trouwe analoge modempje en al die fantastische flat fee providers... :7

Tot zover mijn frustaties ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bel de helpdesk eens zou ik zeggen, ze kunnen best een foutje gemaakt hebben!

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:29 schreef wildhagen het volgende:
Bel de helpdesk eens zou ik zeggen, ze kunnen best een foutje gemaakt hebben!
Heb ik gedaan.. Maar als je al weer € 0,50 per minuut moet betalen om naar het bandje "Al onze medewerkers zijn in gesprek" te luisteren kan ik mijn geld wel beter uitgeven :D

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:40
Op dinsdag 02 april 2002 19:30 schreef DannyHaak het volgende:

[..]

Heb ik gedaan.. Maar als je al weer € 0,50 per minuut moet betalen om naar het bandje "Al onze medewerkers zijn in gesprek" te luisteren kan ik mijn geld wel beter uitgeven :D
t'is duur, maar nou niet verwachten dat het weer ineens gaat werken zondat dat je ze laat weten dat je een probleem hebt...

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

inderdaad, even geduld hebben..
soms helpt het ook als je het normale nummer belt, om in een menu-tje waar je moet aangeven waarom je belt, gewoon iets anders te kiezen: bijv: abonnement afsluiten. Daar belt toch niemand naar, en word je misschien meteen doorverbonden met een medewerker.... Werkte met superweb in ieder geval altijd :P

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 10:10
volgens mij is hometime dit weekend gestopt, daar zul je vast wel een mailtje van gehad hebben!

Icons are overrated

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
het is jammer dat je niet meer kan inloggen want in het service menu staat een 020 nummer, das al goedkoper! ik heb ook hometime gehad maar ben nu verhuist en heb daarom adsl (ging eerst niet). gelukkig maar want 80 uur heb ik niet genoeg aan :)

EDIT: das waar ook, m'n pa is nog lid en ik weet z'n pass :)
hier zijn de telefoon nummers:

Technische vragen: 020-5355666
Administratieve vragen: 020-5355757

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Op dinsdag 02 april 2002 23:44 schreef Helmet het volgende:
volgens mij is hometime dit weekend gestopt, daar zul je vast wel een mailtje van gehad hebben!
Geen onzin lullen ventje :P
Per 1 april 80uur per maand ja ...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1