Toon posts:

DSL via hub?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg als het goed is binnen een paar weken/maanden DSL (van Tiscali) maar nu ff een vraag:

Ik internet nu via mn ouders pc via netwerk dus want daar zit de ISDN 64K modem in (:Z)

Ik weet nog erg weinig van DSL af, maar heb gehoord dat je USB of PCI (ethernet) modems kunt nemen... nu wil ik ff weten hoe dat precies zit... er gaat een splitter in mn stroomkast voor de telefoon lijn.. 1 kabel daaruit gaat naar de DSL modem (neem ik aan) en uit deze dsl modem komt een (ethernet) kabel... deze kabel kan als het goed is dus in een netwerkkaart... maar omdat ik op mijn kamer (zonder telefoon lijn) wil internetten moet ik dus een 2de netwerk kaart in mn ouders pc om toch nog te kunnen internetten en te netwerken (gamen) tegelijk...

maar is het ook mogelijk om die kabel die uit die modem komt in een hub te stoppen.. zodat iedereen die op de hub zit internet heeft? of moet ik dan een Router nemen? Dus de bedoeling is dat mn ouders pc dan niet aan hoeft te staan om te kunnen internetten, alleen de hub moet dus power hebben :)

via search heb ik nix gevonden...

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Neem een Ethernet-modem ipv dat USB-ding, aangezien die laatste nogal eens problemen geeft i.c.m. bepaalde chipsets.

Over het delen van internet:
[topic=309398]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef Ferdo het volgende:
Neem een Ethernet-modem ipv dat USB-ding, aangezien die laatste nogal eens problemen geeft i.c.m. bepaalde chipsets.

Over het delen van internet:
[topic=309398]
delen van internet snap ik wel, gebruik ik al een jaar... maar zal eens ff kijken