Koetje verdwijnt steeds

Pagina: 1
Acties:

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Wanneer ik op school een koetje heb geinstalleerd, en dan de computer opnieuw opstart, is mijn koetje opeens verdwenen.

Nu weet ik dus niet of hij helemaal weg is, of dat hij gewoon niet automatisch opstart (er is namelijk geen mapje Opstarten)

Wie weet hoe en/of waar ik in kan stellen dat het koetje automatisch opstart?

Mvg,
Arthur

Verwijderd

Dat kun je doen met dnetc -install.

Probeer anders de boel in de ini file zo in te stellen dat er geen screen output komt en plaats die in de win.ini op de regel run=

bijde opties werken alleen in optie 1 zie je er niets van en met optie 2 kun je het tezien krijgen met ctrl-alt-del

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Uhhh, is dit niet gewoon een kwestie van in de config ff general options (nr. 1) kiezen en vervolgens bij optie nr. 10 "disable screen output (quiet mode)" no neer te zetten?

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Martinx76, uhh, dat bedoelde ik niet helemaal. Ik heb zelf de screen output ingesteld dat het koetje niet meer te zien is.

Het probleem is dat het koetje helemaal niet meer draait, nadat ik opnieuw heb opgestart. Als ik dus control-alt-del doe, dan staat het koetje er niet tussen.

Draait gewoon op windows 98.

Sir.Kiekeboe.kijkt.tv: Ik zal het eens proberen, als ik tenminste bij win.ini kan komen, bedankt!

Mvg,
Arthur

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Als je dnetc -install doet zie je hem ook niet als ctrl-alt del doet.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Ok, sorry dat ik je verkeerd begreep. Het kan ook zijn dat die computers misschien geschoond worden als ze opnieuw opstarten.
In dat geval kan het helpen om de koe in een directory van windows te zetten.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Heb je hem niet toevallig als service geinstalleerd?

dan is hij nl echt helemaal onzichtbaar.
Pagina: 1