[CM] CV is oud AMD, is in !! [pics:1,4Mb]

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2531749175 Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1777690070 Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2252970143 Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1249137165

hehe, met dit ding heb je het nooit koud in de winter, zomer ook niet trouwes :)

de afwerking is verre van af, maar ik wilde hem jullie niet onthouden ik moet nog even gaan plannen hoe ik de slangen en alles wil gaan wegwerken. De mod is gedaan ivm de behoefte aan een stille kast, nou dat is iig gelukt :)

respons please :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Leuk gedaan, nu nog een verfje ?
Heb jij een paaseitje gegeten ?? :D foto2

Verwijderd

LOL. Gaaf gedaan zeg, een CV als radiator :D !

Verwijderd

nice!
Ga je em nog sprayen?
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef Ann0 het volgende:
nice!
Ga je em nog sprayen?
[afbeelding]
was wel de bedoeling, alleen krijg ik die 12313lagen oude verf er niet vanaf :) moest em eigelijk kunnen zandstralen ofso, want een verfbrander werkt niet zo goed op radiatorlak :Y)

ik dacht em trouwens chroomkleurig te maken, en de kast mettalic zwart :)

• The_Invincible
  • Laatst online: 17-04-2022
had je die pix niet een ietsie kleiner kunnen maken?

Maar het ziet er mooi uit, alleen nog ff afwerken.
Maar is die radiator nou nog een beetje nuttig, oftewel werkt het?

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Kewl ! :9~

zeer origineel!

Kweet het: beetje standaard reactie...

(w00t) >:)

\_Specs_/

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:13 schreef The_Invincible het volgende:
had je die pix niet een ietsie kleiner kunnen maken?

Maar het ziet er mooi uit, alleen nog ff afwerken.
Maar is die radiator nou nog een beetje nuttig, oftewel werkt het?
jah, had de pics wel iets kleiner kunnen maken, beetje haast :P

en hoewel hij minder goed werkt als mijn bong, is het resultaat toch zeker acceptabel ik heb de temp nog niet boven de 45 graden gezien, en met mijn interne bong had ik ze max @ 40
ik moet hem nog testen na een nachtje renderen :)

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef Phuck het volgende:
Leuk gedaan, nu nog een verfje ?
Heb jij een paaseitje gegeten ?? :D foto2
Van de AH zeker! :D

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:30 schreef Tomaat het volgende:

[..]

Van de AH zeker! :D
om precies te zijn kwam dit betreffende eitje van de lokale chinees :Y)

Verwijderd

koel

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Woeiii, of nee waait eigenlijk niet :+

Heb hier ook nog een radiator naast mijn pc zitten
is ff gaan kijken wat ik daarmee kan....

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Het zal ook wel aardig aan 'gewicht' komen :? Hoeveel weegt het nou totaal (zonder en met water???) Daar ben ik wel benieuwd naar...

Hij ziet er wel flex uit :D

Verwijderd

W00t W00t! jammer dat het nu juist zomer aan het worden is... zul je nog 8 maanden moete wachten totdat het lekker praktisch wordt :).

Verwijderd

En hoe is de koeling ?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Geen problemen gehad dat je het water niet rondkreeg met je pomp?

of had je al een mega-pomp?

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

cool :D :) >:) btw resevoir is nu helemaal onnodig :D btw ziet ik dat goed. zit je pc in de buro verwerkt?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• RolandWitvoet
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef ImaStar het volgende:
LOL. Gaaf gedaan zeg, een CV als radiator :D !
Bijna goed... Duidelijk een gevalletje De plank mis, klok en klepel, etc.
CV=Centrale Verwarming, een losse radiator is geen CV. En hij gebruikt de radiator als radiator. :+) Alleen is het misschien niet het meest gebruikelijke type voor deze situatie.

Toch knap dat hij toch nog temperaturen van 45 graden weet te halen, van zo'n groot oppervlak zou je verwachten dat het beter koelt.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 01:59 schreef Enterprice_NL het volgende:
Het zal ook wel aardig aan 'gewicht' komen :? Hoeveel weegt het nou totaal (zonder en met water???) Daar ben ik wel benieuwd naar...

Hij ziet er wel flex uit :D
ik heb echt geen idee, erg veel iig ik zal es kijken of k het geheel op de weeg krijg :)
Op woensdag 03 april 2002 02:29 schreef ReseTTim het volgende:
cool :D :) >:) btw resevoir is nu helemaal onnodig :D btw ziet ik dat goed. zit je pc in de buro verwerkt?
jep, het frame van een oude at kast zit aan de binnekant, maak ik straks wel ff wat pics van
Op woensdag 03 april 2002 02:12 schreef Wirf het volgende:
Geen problemen gehad dat je het water niet rondkreeg met je pomp?

of had je al een mega-pomp?
sicce 1300l/h
Op woensdag 03 april 2002 03:11 schreef RolandWitvoet het volgende:
...
Toch knap dat hij toch nog temperaturen van 45 graden weet te halen, van zo'n groot oppervlak zou je verwachten dat het beter koelt.
Amd AxiA 1200 @ 1412 1,92V

Verwijderd

sjah.. een radiator wordt nou eenmaal gebruikt om warmte af te geven aan de lucht eromheen door middel van convectie. Een radiateur zoals de rest van de WC'ers gebruiken heeft toch een net iets andere werking.

hij is groot, lomp en lelijk en koelt slechter dan mijn cooling cube die mooi in de kast past.

ik zou um er af slopen :{

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 03 april 2002 08:43 schreef Juggernaut het volgende:
sjah.. een radiator wordt nou eenmaal gebruikt om warmte af te geven aan de lucht eromheen door middel van convectie. Een radiateur zoals de rest van de WC'ers gebruiken heeft toch een net iets andere werking.

hij is groot, lomp en lelijk en koelt slechter dan mijn cooling cube die mooi in de kast past.

ik zou um er af slopen :{
Hoezo, het werkt, koste waarschijnlijk niks en is weer eens wat anders!

Ik hou het ook lekker bij mijn black ice, en die zou ik ook zeker kopen en niet voor brok CV gaan. Maarja smaken verschillen nou eenmaal.

Coole mod, beetje jammer van de afwerking maar daar word nog aan gewerkt :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Wordt de cv nog een beetje warm? >:)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 09:15 schreef The_Greater het volgende:
Wordt de cv nog een beetje warm? >:)
ja, hij komt gewoon op temperatuur tis net een gewone verwarming die op een gemidelde stand staat :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Op woensdag 03 april 2002 12:13 schreef Atgast het volgende:

[..]

ja, hij komt gewoon op temperatuur tis net een gewone verwarming die op een gemidelde stand staat :)
Dus hij wordt nog een redelijk warm.
Ik red het ook wel in de winter om mijn kamer warmer te krijgen dan de rest bij mij thuis. Computer+monitor werkt ook goed :)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Op woensdag 03 april 2002 12:13 schreef Atgast het volgende:

[..]

Maar dan koelt ie toch nauwelijks? Of zie ik dit nu verkeerd?? Wat zijn je temps?

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 07:02
Ik denk dat als dia radiator eenamaal op temperatuur is dat hij niet zo snel meer afkoelt...dat is immers de bedoeling van een radiator toch? :? misschien zou het beter werken als je je radiator buiten zou hangen... zeker in de winter

Maar goed 9911GT2 vind het idee erg goed! 8-)

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
PSIES! Dat is natuurlijk wel een idee. Dat is wel gaaf. Gewoon die radiator buitenhangen, of hem vet koelen. Volgens mij helpt het dan alleen. Dit is toch bullshit dat dit allemaal koelt zo. Het is inderdaad de bedoeling dat een radiator zijn warmte vasthoudt.....

Dit kan toch haast niet werken? :?

• RolandWitvoet
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 08:43 schreef Juggernaut het volgende:
vertel...
Volgens mij wordt de radiator van een CV gebruikt om zijn warmte af te staan aan de lucht door middel van straling (radiate, vandaar het woord radiator/straler). Bij een PC gebruik je een radiator om eveneens warmte af te staan aan de lucht. Het doel van de CV is de lucht verwarmen en dat het water afkoelt is een neven-effect. Het doel van de PC-koeling is om het water af te koelen, het opwarmen van de lucht is een neven-effect. In beide gevallen wordt de warmte van het water overgedragen aan de lucht.Bij de CV maakt men gebruik van het natuurkundig principe dat warme lucht stijgt, bij een PC stimuleert men de afvoer van de verwarmde lucht met een ventilator.

Er is geen verschil tussen een radiator en een radiateur. radiateur is enkel het franse woord voor radiator.
Op woensdag 03 april 2002 14:25 schreef 911GT2 het volgende:
Ik denk dat als dia radiator eenamaal op temperatuur is dat hij niet zo snel meer afkoelt...dat is immers de bedoeling van een radiator toch? :?
Als dat het doel was zou je je (radiator van je CV) helemaal moeten isoleren, dan blijft het water lekker warm. Nee dus, het doel is niet om het water warm te houden, maar om de lucht te verwarmen. Dat een CV-radiator best wat efficienter zou kunnen heeft te maken met de kosten en duurzaamheid.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
nou, ik ben weer terug op mijn interne bong, dat ding werd serieus te warm !!! :D

ik heb toch al de raam dag en nacht open, en dan die verwarming naast je benen, nope, liever niet :)

Pagina: 1