oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
was wel de bedoeling, alleen krijg ik die 12313lagen oude verf er niet vanaf
ik dacht em trouwens chroomkleurig te maken, en de kast mettalic zwart
Maar het ziet er mooi uit, alleen nog ff afwerken.
Maar is die radiator nou nog een beetje nuttig, oftewel werkt het?
zeer origineel!
Kweet het: beetje standaard reactie...
(w00t)
\_Specs_/
jah, had de pics wel iets kleiner kunnen maken, beetje haastOp dinsdag 02 april 2002 19:13 schreef The_Invincible het volgende:
had je die pix niet een ietsie kleiner kunnen maken?
Maar het ziet er mooi uit, alleen nog ff afwerken.
Maar is die radiator nou nog een beetje nuttig, oftewel werkt het?
en hoewel hij minder goed werkt als mijn bong, is het resultaat toch zeker acceptabel ik heb de temp nog niet boven de 45 graden gezien, en met mijn interne bong had ik ze max @ 40
ik moet hem nog testen na een nachtje renderen
Van de AH zeker!Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef Phuck het volgende:
Leuk gedaan, nu nog een verfje ?
Heb jij een paaseitje gegeten ??foto2
om precies te zijn kwam dit betreffende eitje van de lokale chineesOp dinsdag 02 april 2002 19:30 schreef Tomaat het volgende:
[..]
Van de AH zeker!
Heb hier ook nog een radiator naast mijn pc zitten
is ff gaan kijken wat ik daarmee kan....
Hij ziet er wel flex uit
Verwijderd
of had je al een mega-pomp?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Bijna goed... Duidelijk een gevalletje De plank mis, klok en klepel, etc.Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef ImaStar het volgende:
LOL. Gaaf gedaan zeg, een CV als radiator!
CV=Centrale Verwarming, een losse radiator is geen CV. En hij gebruikt de radiator als radiator.
Toch knap dat hij toch nog temperaturen van 45 graden weet te halen, van zo'n groot oppervlak zou je verwachten dat het beter koelt.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
ik heb echt geen idee, erg veel iig ik zal es kijken of k het geheel op de weeg krijgOp woensdag 03 april 2002 01:59 schreef Enterprice_NL het volgende:
Het zal ook wel aardig aan 'gewicht' komenHoeveel weegt het nou totaal (zonder en met water???) Daar ben ik wel benieuwd naar...
Hij ziet er wel flex uit
jep, het frame van een oude at kast zit aan de binnekant, maak ik straks wel ff wat pics vanOp woensdag 03 april 2002 02:29 schreef ReseTTim het volgende:
cool![]()
![]()
btw resevoir is nu helemaal onnodig
btw ziet ik dat goed. zit je pc in de buro verwerkt?
sicce 1300l/hOp woensdag 03 april 2002 02:12 schreef Wirf het volgende:
Geen problemen gehad dat je het water niet rondkreeg met je pomp?
of had je al een mega-pomp?
Amd AxiA 1200 @ 1412 1,92VOp woensdag 03 april 2002 03:11 schreef RolandWitvoet het volgende:
...
Toch knap dat hij toch nog temperaturen van 45 graden weet te halen, van zo'n groot oppervlak zou je verwachten dat het beter koelt.
Verwijderd
hij is groot, lomp en lelijk en koelt slechter dan mijn cooling cube die mooi in de kast past.
ik zou um er af slopen
Hoezo, het werkt, koste waarschijnlijk niks en is weer eens wat anders!Op woensdag 03 april 2002 08:43 schreef Juggernaut het volgende:
sjah.. een radiator wordt nou eenmaal gebruikt om warmte af te geven aan de lucht eromheen door middel van convectie. Een radiateur zoals de rest van de WC'ers gebruiken heeft toch een net iets andere werking.
hij is groot, lomp en lelijk en koelt slechter dan mijn cooling cube die mooi in de kast past.
ik zou um er af slopen
Ik hou het ook lekker bij mijn black ice, en die zou ik ook zeker kopen en niet voor brok CV gaan. Maarja smaken verschillen nou eenmaal.
Coole mod, beetje jammer van de afwerking maar daar word nog aan gewerkt
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
ja, hij komt gewoon op temperatuur tis net een gewone verwarming die op een gemidelde stand staatOp woensdag 03 april 2002 09:15 schreef The_Greater het volgende:
Wordt de cv nog een beetje warm?
Dus hij wordt nog een redelijk warm.Op woensdag 03 april 2002 12:13 schreef Atgast het volgende:
[..]
ja, hij komt gewoon op temperatuur tis net een gewone verwarming die op een gemidelde stand staat
Ik red het ook wel in de winter om mijn kamer warmer te krijgen dan de rest bij mij thuis. Computer+monitor werkt ook goed
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Maar dan koelt ie toch nauwelijks? Of zie ik dit nu verkeerd?? Wat zijn je temps?Op woensdag 03 april 2002 12:13 schreef Atgast het volgende:
[..]
ja, hij komt gewoon op temperatuur tis net een gewone verwarming die op een gemidelde stand staat
Maar goed 9911GT2 vind het idee erg goed!
Dit kan toch haast niet werken?
vertel...Op woensdag 03 april 2002 08:43 schreef Juggernaut het volgende:
sjah.. een radiator wordt nou eenmaal gebruikt om warmte af te geven aan de lucht eromheen door middel van convectie. Een radiateur zoals de rest van de WC'ers gebruiken heeft toch een net iets andere werking.
Volgens mij wordt de radiator van een CV gebruikt om zijn warmte af te staan aan de lucht door middel van straling (radiate, vandaar het woord radiator/straler). Bij een PC gebruik je een radiator om eveneens warmte af te staan aan de lucht. Het doel van de CV is de lucht verwarmen en dat het water afkoelt is een neven-effect. Het doel van de PC-koeling is om het water af te koelen, het opwarmen van de lucht is een neven-effect. In beide gevallen wordt de warmte van het water overgedragen aan de lucht.Bij de CV maakt men gebruik van het natuurkundig principe dat warme lucht stijgt, bij een PC stimuleert men de afvoer van de verwarmde lucht met een ventilator.
Er is geen verschil tussen een radiator en een radiateur. radiateur is enkel het franse woord voor radiator.
Als dat het doel was zou je je (radiator van je CV) helemaal moeten isoleren, dan blijft het water lekker warm. Nee dus, het doel is niet om het water warm te houden, maar om de lucht te verwarmen. Dat een CV-radiator best wat efficienter zou kunnen heeft te maken met de kosten en duurzaamheid.Op woensdag 03 april 2002 14:25 schreef 911GT2 het volgende:
Ik denk dat als dia radiator eenamaal op temperatuur is dat hij niet zo snel meer afkoelt...dat is immers de bedoeling van een radiator toch?
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
ik heb toch al de raam dag en nacht open, en dan die verwarming naast je benen, nope, liever niet