Welke oordoppen??

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
ik ga zo effe naar de stad een paar oordopjes halen voor mn discman, welke kan ik het beste halen voor een net bedrag??

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 18:29
Als je Sony-oordoppen neemt van 4 tientjes dan heb je een gemiddelde (Sony)-prijs en zeer goede prestaties. Diepe bas, helder hoog en een goede dynamiek verzekerd. Mijn ervaringen met oordoppen (en ik heb er véél getest!) zijn het beste met Sony, je zit dan altijd goed.

https://www.hansvaneijsden.com

Verwijderd

Neem die Sony met die puntjes eraan.
Ze heten iets met Groove ofzo erin, weet het niet meer :)
Ze kosten geloof ik 50 piek.
Succes

Verwijderd

Sennheiser maakt wel goede oordoppen

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Dank jullie ;) Ik heb die sony's gekocht met die "gasmaskertjes" als je begrijpt wat ik bdoel. goed geluid inderdaad.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

MOcht je Echt Geniaal geluid willen.
En 100,- beschikbaar hebben.
neem de Senheisser HD 490. zijn geen oordopjes, Die geven per definitie (&*@&#*@&#*@^#*(&@%!!!!!!! geluid.

Dit is echt gigantisch mooi geluid, komt aardig in de buurt van zeeer hoge kwaliteit speakers. B&O etc. iig neem geen oorkrengen, komt geen bass uit. Senheisser HD490. Zijn ook nog eens insane licht, bio-ergonomisch, en verbazend sterk. sleep die dingen altijd mee in m`n tas met hardware en zijn nooit gebroken. tevens alle onderdelen vervangbaar. Doe jezelf een plezier en luister een keer naar die dingen.

Verwijderd

Verkies die 50 gld sony boven die 40 gld sony. K had eerst die 40 gld gekocht, echt blikkkerig crap geluid. meteen terug gebracht. Die van 50 gld heeft tenminste wat bas

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb hier de Sennheiser 480 (wat is het verschil met de 490?) En het klinkt perfect!
Mijn vader heeft een beyerdynamic, die klinkt nog beter, is wel 150 piek.
Pagina: 1