Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Als je Sony-oordoppen neemt van 4 tientjes dan heb je een gemiddelde (Sony)-prijs en zeer goede prestaties. Diepe bas, helder hoog en een goede dynamiek verzekerd. Mijn ervaringen met oordoppen (en ik heb er véél getest!) zijn het beste met Sony, je zit dan altijd goed.
Verwijderd
Neem die Sony met die puntjes eraan.
Ze heten iets met Groove ofzo erin, weet het niet meer
Ze kosten geloof ik 50 piek.
Succes
Ze heten iets met Groove ofzo erin, weet het niet meer
Ze kosten geloof ik 50 piek.
Succes
Dank jullie
Ik heb die sony's gekocht met die "gasmaskertjes" als je begrijpt wat ik bdoel. goed geluid inderdaad.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
MOcht je Echt Geniaal geluid willen.
En 100,- beschikbaar hebben.
neem de Senheisser HD 490. zijn geen oordopjes, Die geven per definitie (&*@&#*@&#*@^#*(&@%!!!!!!! geluid.
Dit is echt gigantisch mooi geluid, komt aardig in de buurt van zeeer hoge kwaliteit speakers. B&O etc. iig neem geen oorkrengen, komt geen bass uit. Senheisser HD490. Zijn ook nog eens insane licht, bio-ergonomisch, en verbazend sterk. sleep die dingen altijd mee in m`n tas met hardware en zijn nooit gebroken. tevens alle onderdelen vervangbaar. Doe jezelf een plezier en luister een keer naar die dingen.
En 100,- beschikbaar hebben.
neem de Senheisser HD 490. zijn geen oordopjes, Die geven per definitie (&*@&#*@&#*@^#*(&@%!!!!!!! geluid.
Dit is echt gigantisch mooi geluid, komt aardig in de buurt van zeeer hoge kwaliteit speakers. B&O etc. iig neem geen oorkrengen, komt geen bass uit. Senheisser HD490. Zijn ook nog eens insane licht, bio-ergonomisch, en verbazend sterk. sleep die dingen altijd mee in m`n tas met hardware en zijn nooit gebroken. tevens alle onderdelen vervangbaar. Doe jezelf een plezier en luister een keer naar die dingen.
Verwijderd
Verkies die 50 gld sony boven die 40 gld sony. K had eerst die 40 gld gekocht, echt blikkkerig crap geluid. meteen terug gebracht. Die van 50 gld heeft tenminste wat bas
Ik heb hier de Sennheiser 480 (wat is het verschil met de 490?) En het klinkt perfect!
Mijn vader heeft een beyerdynamic, die klinkt nog beter, is wel 150 piek.
Mijn vader heeft een beyerdynamic, die klinkt nog beter, is wel 150 piek.
Pagina: 1