Ik heb Counterstike best veel speelt en ik kom tot de conclusie dat ik er geen hol aan vind. helemaal niet spannend, geen spannende vuurgevechten, als je eindeiljk iemand tegenkomt den je vaak al dood voordat je merkt dat er iemand was. Kan iemand me overtuigen van het tegendeel? UT is wel heel cool op Internet en BETER DAN COUNTERSTRIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Dan speel je op een server met te weinig mensen. Ik vindt het wel gaaf, zit spanning in. Dat van dat je te snel dood bent veranderd wel als je wat meer speelt. Ik speel het drie weken ofzo en ik blijf al iets langer leven 
Alleen is het ruk als je dood bent en gaan ze allebei campen. Ja huhuh dan is het niets aan nee.
Alleen is het ruk als je dood bent en gaan ze allebei campen. Ja huhuh dan is het niets aan nee.
ik vind couterstrike ook geen hol aan. geef mij maar tactical ops (unrealtournament mod) lijkt erg op counterstrike maar op een of andere manier vind ik dat toch leuker.
http://www.planetunreal.com/tacticalops/
http://www.planetunreal.com/tacticalops/
Ik speel CS nou een week of 1,5 en ik vindt het geweldig! Eerst vond ik er idd geen hol aan maar als je even oefent dan is het echt LEUK. Iig veel beter dan dat stomme gefrag, CS is veel realistischer en spannender.
als je tactical ops ziet wil je niks anders meer
Unreal is in vergelijking tot HL CS echt onecht
Ik snap niet waarom veel mensen het argument "want het is realistischer" geven. Dat boeit toch totaal niet?!
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Omdat het realistischer is komt de actie spannender en leuker op mij over. Je zit de hele tijd op het puntje van je stoel en je kijkt uit dat je niet geraakt wordt want er liggen dus niet overal 'med-kits'.
Het leuk is ook aan Counter-Strike is dat je een film kijkt (geen Sience-Fiction) dan herken je de pakjes (skins) en wapens enzo dat vindt ik erg CEWL ... en ik ben het helemaal met IceStorm een ... GO KOEN
I think therefor I am ... I think
ach ja je houd er van of je houd er neit van.
(je kan je nog bekeren
)
heb ik namelijk ook gedaan speelde eerst veel UT maar ben sinds kort overgestapt naar CS en dat bevalt me veel beter.
Counter-strike Rulez
[GoT]Animal_X
(je kan je nog bekeren
heb ik namelijk ook gedaan speelde eerst veel UT maar ben sinds kort overgestapt naar CS en dat bevalt me veel beter.
Counter-strike Rulez
[GoT]Animal_X
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
en dan natuurlijk met nato wapens

nothing beats an M60 in full action
nothing beats an M60 in full action
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ooit strikeforce gespeeld, mod voor UT. Wel 1.000.000 keer zo realistisch als halflife CS, HL CS sux gewoon! 
In strikeforce verlies je bloed als je gewond bent, waardoor een ander je kan volgen enzo. Je hartslag wordt hoger als je rent waardoor je nauwkeurigdheid minder wordt!!! En dat allemaal op de (veel stabielere) UT engine Mwuahhahahaha! En wie zei er hier dat UT niet realistisch kon zijn?
In strikeforce verlies je bloed als je gewond bent, waardoor een ander je kan volgen enzo. Je hartslag wordt hoger als je rent waardoor je nauwkeurigdheid minder wordt!!! En dat allemaal op de (veel stabielere) UT engine Mwuahhahahaha! En wie zei er hier dat UT niet realistisch kon zijn?
Verwijderd
Da's nou juist leuk.. doordat je niet meer meedoet als je dood bent wil je _echt_ niet dood en ga je dus niet als een kip zonder kop lopen rushen zoals in de Quake-a-likes. Dat maakt het veeeel spannender.
Geen vage medkits onzin, geen pakketjes munitie overal. Da's reali.
Geen vage medkits onzin, geen pakketjes munitie overal. Da's reali.
Net nog even vers zitten SF'en, niets zo leuk als een trapgat bomben met een team van vijf!!!
UnrealTournament IS niet leuker, maar ik VIND hem leuker. Ieder zijn eigen voorkeur toch?. We weten inmiddels al door al deze threads dat mensen nou eenmaal verschillen in mening qua spellen, so be it.
Verder vind ik Strikeforce idd veel realistischer ogen, misschien omdat de Quake2 engine van halflife zo beperkt is, in tegenstelling tot de UnrealEngine.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Counterstrike ziet er veeeeeeeel realistiser uit dan Unreal...[/quote]oh ja? roflmao
Verder vind ik Strikeforce idd veel realistischer ogen, misschien omdat de Quake2 engine van halflife zo beperkt is, in tegenstelling tot de UnrealEngine.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Counterstrike ziet er veeeeeeeel realistiser uit dan Unreal...[/quote]oh ja? roflmao
Counterstrike kan best leuk zijn... (voor 10min.)maar StrikeForce is beter en waarom?
1) Je gaat bloed verliezen als je health daalt
2) Je hardslag stijgt als je rend/springt of valt daardoor word je naukeurigheid minder dus moet je ff ergens gaan zitten totdat je hardslag weer normaal is.
3) De maps zijn VEEEEEEEL mooier beter, dat komt doordat de UT engine is gebruikt die mooiere/realistischer beeld kan geven.
4) Er komen meer wapens dan in Counter Strike die er tevens mooier uit zien dan die in Counter Strike.
5) Er komt meer missions: uit een gevangenis ontsnappen, een bepaald gebied een bepaalde tijd beschermen om zo punten te krijgen, het beschermen van een convooi en nog veel meer...
6) Er is geen counter die telt hoeveel ammo je nog in je gun hebt zitten zoals in Counter Strike. Dat is in het echt toch ook niet zo!!!
Maar waarom word in dit forum Unreal Tournament met Counter Strike vergeleken???
dat zijn toch verschillende games!!! Vergelijk dan Counter Strike met het geweldige Strike Force (na mijn mening) want het zijn bijde MOD's voor een first-person-shooter
Scarecrow
http://www.planetunreal.com/strikeforce/
2) Je hardslag stijgt als je rend/springt of valt daardoor word je naukeurigheid minder dus moet je ff ergens gaan zitten totdat je hardslag weer normaal is.
3) De maps zijn VEEEEEEEL mooier beter, dat komt doordat de UT engine is gebruikt die mooiere/realistischer beeld kan geven.
4) Er komen meer wapens dan in Counter Strike die er tevens mooier uit zien dan die in Counter Strike.
5) Er komt meer missions: uit een gevangenis ontsnappen, een bepaald gebied een bepaalde tijd beschermen om zo punten te krijgen, het beschermen van een convooi en nog veel meer...
6) Er is geen counter die telt hoeveel ammo je nog in je gun hebt zitten zoals in Counter Strike. Dat is in het echt toch ook niet zo!!!
Maar waarom word in dit forum Unreal Tournament met Counter Strike vergeleken???
dat zijn toch verschillende games!!! Vergelijk dan Counter Strike met het geweldige Strike Force (na mijn mening) want het zijn bijde MOD's voor een first-person-shooter
Scarecrow
Counterstrike kan best leuk zijn... (voor 10min.)maar StrikeForce is beter en waarom?
Scarecrow
Scarecrow
Counterstike is best leuk, nieuw soort spel en is gratis. Maar ik zelf vind er geen zak aan, en waarom?...Omdat bij ons op de TU Eindhoven een aantal van die LOSERS zitten die niks anders kunnen doen dan CS. Echt de hele dag door, en dan geen colleges lopen of instructies volgen. "En dat noem ik geen spelen meer, van zulke mensen wil ik me graag distancieren" (Hans teeuwen rules)
Ze zijn ECHT ZIEK !!!
Als ik zou moeten kiezen dan speel ik toch liever gewoon Unreal Tournament Deathmatch met Instagib in het level Face !!
Double Kill..Multi Kill...Ultra Kill... M-M-M-MONSTER kill !!
Ze zijn ECHT ZIEK !!!
Als ik zou moeten kiezen dan speel ik toch liever gewoon Unreal Tournament Deathmatch met Instagib in het level Face !!
Double Kill..Multi Kill...Ultra Kill... M-M-M-MONSTER kill !!
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ja mensen is het geen groot onrecht dat de blinde medemens verstoken blijft van het fenomeen Tactical Ops.... (Hans roelt) 
Oke Zymo niets is leuker om met 10 man grote pakketjes te pingen naar die Counter Strike _LOSERS_ hahahahahaha. Waarom is het netwerk nou zo langzaam???? Gewoon omdat wij die Counter Strike en alle andere Half-Life K*T zooi niet willen zien.... Maar gelukkig zijn er ook nog andere mensen, mensen zoals mij, die het er niet bij laten zitten, maar zeggen waar het op staat. Dan kan de ijverige UT-man lekker van zŽn rust genieten, in plaats van naar het gejammer van een doodbloedende Counterstiker te moeten luisteren... Zo dit wilde ik even kwijt daar bij die molen.... :):):) (Ja cabaret, cabaret, cabaret....)
Oke Zymo niets is leuker om met 10 man grote pakketjes te pingen naar die Counter Strike _LOSERS_ hahahahahaha. Waarom is het netwerk nou zo langzaam???? Gewoon omdat wij die Counter Strike en alle andere Half-Life K*T zooi niet willen zien.... Maar gelukkig zijn er ook nog andere mensen, mensen zoals mij, die het er niet bij laten zitten, maar zeggen waar het op staat. Dan kan de ijverige UT-man lekker van zŽn rust genieten, in plaats van naar het gejammer van een doodbloedende Counterstiker te moeten luisteren... Zo dit wilde ik even kwijt daar bij die molen.... :):):) (Ja cabaret, cabaret, cabaret....)
Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Strike Force is idd veel realistischer, mooier en spannender dan CS. Ik ben UT verslaafd
en nu speel ik sinds kort SF. Ik had een tijdje CS geprobeerd maar daar is dus echt geen zak aan he. Alleen dat rijden in die jeeps roels in dat jeep-level
De UT engine is vele malen mooier dan die oude CS engine van Half-Life.
meuk wat ben jij triest zeg, een beetje het spel plezier van andere te verneuken.
half-life heeft een quake engine niet een quake2. ze hebbe em kanp gemodificeerd ik geef toe..
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 20:33 schreef Clay het volgende:
Jah duh, natuurlijk is UT op zich mooier dan Halflife, dat MAG IK OOK HOPEN JAH, weet je hoe oud halflife is vergeleken met UT. DUH!
[/quote]waarom speelt iedereen dan nog CS?
Jah duh, natuurlijk is UT op zich mooier dan Halflife, dat MAG IK OOK HOPEN JAH, weet je hoe oud halflife is vergeleken met UT. DUH!
[/quote]waarom speelt iedereen dan nog CS?
Ik weet wel een antwoord omdat heel veel mensen geen p2 of p3 hebben maar een simpele p1 233 of een p2-233 of zo, en ja unreal vraagt nogal wat van je systeem. en strikeforce of die andere is wel leuk maar er zijn niet zo veel mensen die het spelen en er zitten nogal wat dingen in die het niet echt cool maken. Maar aangezien het beta is kan er nog veel aan veranderen. Tot nu is cs leuker om te doen, ik zeg niet beter of slechter. De tijd zal leren.
WAt ik even wil benadrukken is dat CS en andere MODs TEAMPLAY zijn. Je dekt elkaar, met elkaar in de aanval, en als iemand kampt om de rest te dekken is dat ook okay.
En ga alsjeblieft niet meteen anderen beschuldigen van Lamer, Loser, Camper, of wat dan ook. Op het Arstechnica forum onder Games is nu net weer een enorme flame war bezig omdat ze elkaar in dat SPEL voor alles en nog wat uitmaakten. "Jij zat te campen looser", "nee, ik zat strategisch te snipen"
bla bla bla bla...
Alsjeblieft zeg, speel het spel samen en verdoe je tijd niet met goedkope flames.
Remember, it's all about fun!
En ga alsjeblieft niet meteen anderen beschuldigen van Lamer, Loser, Camper, of wat dan ook. Op het Arstechnica forum onder Games is nu net weer een enorme flame war bezig omdat ze elkaar in dat SPEL voor alles en nog wat uitmaakten. "Jij zat te campen looser", "nee, ik zat strategisch te snipen"
bla bla bla bla...
Alsjeblieft zeg, speel het spel samen en verdoe je tijd niet met goedkope flames.
Remember, it's all about fun!
hoe maak ik zo'n sig?
Ach.... we houden er gewoon over op ok? Hoewel ik SF nog nooit gespeeld heb zijn ze waarschijnlijk beide goed... Ieder zo zijn voorkeur... 
Btw.. "Strategisch snipen" ... die houden we erin
Btw.. "Strategisch snipen" ... die houden we erin
Verwijderd
ik vindt die models nietz aan in UT.. allemaal zo bleek, en CS zijn de models gewoon mooier .... vindt ik persoonlijk dan
zet maar een twee screenshots neer hier om te zien hoeveel verschil je ZIET
zet maar een twee screenshots neer hier om te zien hoeveel verschil je ZIET
Verwijderd
Je kunt op twee manieren over CS denken
-Je vind er niks aan, bent een lul en kan blijkbaar niet op de goede server klikken (bv Wageningen U.)
-Je vind CS mooiste en beste spel ooit (dubbelzinnig: CS IS het beste en mooiste spel ooit!), je bent een goed mensje en kan blijkbaar wel met een muis overweg!
I came, I spoke, I conquered!
-Je vind er niks aan, bent een lul en kan blijkbaar niet op de goede server klikken (bv Wageningen U.)
-Je vind CS mooiste en beste spel ooit (dubbelzinnig: CS IS het beste en mooiste spel ooit!), je bent een goed mensje en kan blijkbaar wel met een muis overweg!
I came, I spoke, I conquered!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 23:06 schreef smokey het volgende:
waarom speelt iedereen dan nog CS?[/quote]dan moet het wel beter zijn
waarom speelt iedereen dan nog CS?[/quote]dan moet het wel beter zijn
Verwijderd
Ik heb gister avond voor het eerst counterstrike gespeeld en ik heb me rot gelachen!!!! vooral die APC is heeel coool en die mannetjes die er uit steken enzo.. en die geluiden!!
"the bomb has been planted" hahaha echt heel cool
Was er alleen nog niet zo goed in volgens mij zijn er best veel gasten met cheats enzo.. das wel jammer..
en hee de quake engine is dus echt wel ff de beste network game engine tot nu toe hoor.. come`on weet je wel hoe lang quake1 is gespeeld!!!! i loved it and i still do (ook al is hij niet mooier dan recente engines)
"the bomb has been planted" hahaha echt heel cool
Was er alleen nog niet zo goed in volgens mij zijn er best veel gasten met cheats enzo.. das wel jammer..
en hee de quake engine is dus echt wel ff de beste network game engine tot nu toe hoor.. come`on weet je wel hoe lang quake1 is gespeeld!!!! i loved it and i still do (ook al is hij niet mooier dan recente engines)
Strike Force is dus echt niet te vergelijken met CS.
UT is dus totaal niet realistisch..
UT is 'gewoon' raggen op alles wat beweegt, CS is dat totaal niet, meer strategy en teamplay, realistische wapens.
Of het nu grafisch anders is maakt toch weinig uit, het gaat in veel gevallen toch om de gameplay en dat zie je welk spel beter is, kijk ook maar eens naar de GAMEPIONT servers, 7 van HL CS!!
UT is dus totaal niet realistisch..
UT is 'gewoon' raggen op alles wat beweegt, CS is dat totaal niet, meer strategy en teamplay, realistische wapens.
Of het nu grafisch anders is maakt toch weinig uit, het gaat in veel gevallen toch om de gameplay en dat zie je welk spel beter is, kijk ook maar eens naar de GAMEPIONT servers, 7 van HL CS!!
Verwijderd
Jzs, Fox, ben jij nou echt achterlijk?
Of ben je gewoon traag van begrip, zal het nog een keer uitleggen. Ten eerste kun je CS en UT idd niet met elkaar vergelijken omdat het 2 totaal verschillende spellen zijn. Ten tweede is CS een mod voor Halflife, wat ook een totaal ander spel is. Ten derde is SF, of Strikeforce, ook een mod maardan voor UT en die is juist heel goed te vergelijken, die is namelijk nog realistischer dan CS enz. enz. enz *zie Scarecrow*.
Verwijderd
ik vindt strike force nou niet zo..en realistischer dan CS vindt ik het nou ook niet..vinst de UT engine en SF niet zo speelbaar (en dan bedoel ik niet fps etc.)
besides heeft CS een veel coolere community
(dit is gewoon mijn mening..voordat er weer mensen zich weer aangevallen voelen)
besides heeft CS een veel coolere community
(dit is gewoon mijn mening..voordat er weer mensen zich weer aangevallen voelen)
Jezus jongens, ik stel 1 vraag en meteen een vloedgolf aan reacties, het is wel goed zo, ik heb genoeg gelezen. sluit deze Topic maar af.
Verwijderd
als je UT en HL gaat vergelijken moet je bij andere post zijn..
dit gaat over "wat is er nou zo tof aan Counter Strike"
niet over waarom is CS leuker dan die mod van UT.
Counter Strike is leuk omdat het gewoon vrij realistisch is en dat je echt als een team moet samen werken.. meeste mensen vinden er in't begin geen fuck aan omdat ze nog niet zolang spelen..
Geloof mij maar hoe langer je 't speelt hoe leuker je 't vind..
Speel als sinds Beta 3 van CS en heb er nog nooit spijt aan gehad dat ik er mee begonnen ben
[GoT]Dutch Commando
dit gaat over "wat is er nou zo tof aan Counter Strike"
niet over waarom is CS leuker dan die mod van UT.
Counter Strike is leuk omdat het gewoon vrij realistisch is en dat je echt als een team moet samen werken.. meeste mensen vinden er in't begin geen fuck aan omdat ze nog niet zolang spelen..
Geloof mij maar hoe langer je 't speelt hoe leuker je 't vind..
Speel als sinds Beta 3 van CS en heb er nog nooit spijt aan gehad dat ik er mee begonnen ben
[GoT]Dutch Commando
Dacht dat de topic ging over wat er nou zo tof is aan Counterstrike en niet of je HL-CS nou met UT moet spelen. Nou, wat ik zo tof vind aan CS is dat ook newbies redelijk mee kunnen komen, en dat je alles in team doet, dus als jij met je sniperrilfe lekker ergens perfect staat om je team cover te geven, dan is er niets aan de hand, terwijl in UT (ja ik ga het zelf ook ff vergelijken dan he) iedereeen je meteen fragged omdat je een camper bent, bij CS moet je gewoon continue goed opletten, en wat betreft SF, bij een spel moet je niet hebben dat je op je hartslag moet letten (vind ik dan) een spel moet zorgen dat JIJ op je hartslag zelf zit te letten omdat het zo spannend is, zoals bij CS het geval is. als ik met de AWM of mijn TMP iemand bruut overhoop schiet en zijn team is er niet, ja jammer dan........ CS rulez gewoon
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
CS Heerst!!!
Tactical ops Heerst ook !!! (maar minder als CS)
Urban Terror Heerst !!! (meer als cs)
Firearms Heerst !!!
Mijn mening.
Tactical ops Heerst ook !!! (maar minder als CS)
Urban Terror Heerst !!! (meer als cs)
Firearms Heerst !!!
Mijn mening.
het ligt aan de gameplay
bij tactical ops lijkt het alsof je supertraag loopt (de enginge is van oorsprong veels te snel en de vertraging in deze mod is te traag)
bij cs loop je gewoon lekker,
als je gewone q3 of ut dm gewend ben, ga je cs in het begin ook traag vinden, maar w8 maar tot je tact. ops speel, dat speelt echt traag, het lijkt alsof er allemaal omaatjes in lopen
bij tactical ops lijkt het alsof je supertraag loopt (de enginge is van oorsprong veels te snel en de vertraging in deze mod is te traag)
bij cs loop je gewoon lekker,
als je gewone q3 of ut dm gewend ben, ga je cs in het begin ook traag vinden, maar w8 maar tot je tact. ops speel, dat speelt echt traag, het lijkt alsof er allemaal omaatjes in lopen
Bij counterstrike krijg je de kans mij neer te schieten. Nuff said. 
Fakir
PS: Daar hoef je niet eens goed voor te zijn
Fakir
PS: Daar hoef je niet eens goed voor te zijn
Verwijderd
Aarrrrgghhh!!! Weer zo'n topic dat voor niets omhoog is gehaald hoor... 
*zucht*. Naja... wat is er tof aan counter-strike? De gameplay... ennuf said.
*zucht*. Naja... wat is er tof aan counter-strike? De gameplay... ennuf said.
Verwijderd
Jezus, hoe bedoel je een oud topic omhoog halen zeg. De vraag die ik toen stelde.. tsja.. Counterstrike is wel zeer sterk verbeterd sinds toen (afgezien van die
cheaters) Maar ik voel nog weinig behoefte om het te spelen. Stop hier maar een slotje op, ben tenslotte de topicstarter dus kan ik dat vragen
Verwijderd
Wel leuk om te zien hoe de meningen verandere na verloop van tijd... Vooral bij deze topic..
Verwijderd
Die "poppetjes" bewegen zo raarOp dinsdag 19 september 2000 20:35 schreef smokey het volgende:
als je tactical ops ziet wil je niks anders meer
In CS bewegen ze veel realistiser.
En in TO is het kut bewegen in kleine ruimtes.
En het is een lelijk gezicht dat je je wapen gewoon in een muur kan steken .
Verwijderd
Dat van die hartslag in strikeforce vind ik gelul. Je kan mij niet wijs maken dat jij alle kanten opschiet als jij in een vuur gevecht ligt en strak staat van de adreline. Dus dat van die hartslag vind ik een idioot argument.
En wat betreft het gelul dat unreal stabieler is dan counterstrike dat slaat gewoon als een lul op een drumstel.
Ik heb unreal al meerdere malen geinstaleerd op verschillende systeem configuraties en verschillende operating systemen en tot nog toe heb ik het alleen draaiend (crasht om het half uur) gekregen op een systeem met een pentium 3 en een asus v3800 kaartje onder windows98....
Oja en kep unreal dus een tijd gedraaid heb in een clan gezeten en ik moet zeggen unrealtournament is een top spel! maar kan niet toppen aan counterstrike die is gewoon veel beter!!
En wat betreft het gelul dat unreal stabieler is dan counterstrike dat slaat gewoon als een lul op een drumstel.
Ik heb unreal al meerdere malen geinstaleerd op verschillende systeem configuraties en verschillende operating systemen en tot nog toe heb ik het alleen draaiend (crasht om het half uur) gekregen op een systeem met een pentium 3 en een asus v3800 kaartje onder windows98....
Oja en kep unreal dus een tijd gedraaid heb in een clan gezeten en ik moet zeggen unrealtournament is een top spel! maar kan niet toppen aan counterstrike die is gewoon veel beter!!
2e keerOp donderdag 28 juni 2001 02:58 schreef Raven_ het volgende:
Aarrrrgghhh!!! Weer zo'n topic dat voor niets omhoog is gehaald hoor...
Verwijderd
bij TO lopp je bagger, stel je voor: je loopt, je laat het knopje los en je staat meteen stil, Dat kan toch helemaal niet Bij CS loop je dan nog even door en daarbij CS is gewoon veeeeel koeler en bestaat ook al langer (geloof ik) en daardoor is de gameplay ook veel beter!
zo...
zo...
Wat klets jij nou???? ik kan me in december 2000 ofzow een icestorm herrineren die niet echt weg was van een nieuwe versie ????? Jij CSt toch al veel langerOp dinsdag 19 september 2000 18:41 schreef IceStorm het volgende:
Ik speel CS nou een week of 1,5 en ik vindt het geweldig! Eerst vond ik er idd geen hol aan maar als je even oefent dan is het echt LEUK. Iig veel beter dan dat stomme gefrag, CS is veel realistischer en spannender.
Verwijderd
ik vin CS ook geen ruk aan
op lanparty's spelen mensen 44 uur CS en dan hele tijd de_dust
da moet tog gaan vervelen zou je denken
hmmz
i dont get it
op lanparty's spelen mensen 44 uur CS en dan hele tijd de_dust
da moet tog gaan vervelen zou je denken
hmmz
i dont get it
Kijk eens naar de datum van zijn reply.Op vrijdag 19 oktober 2001 14:03 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Wat klets jij nou???? ik kan me in december 2000 ofzow een icestorm herrineren die niet echt weg was van een nieuwe versie ????? Jij CSt toch al veel langer
Uit 2000 jaa.. dat verklaard een hoop
bij UT krijg ik spontaan een walggevoel
gadverdamme wat een brakke engine is dat
Jukkie
Geef mij maar de Quake serie
Bij UT krijg ik altijd zo'n "plastic" gevoel bij het spelen (vooral bij strikeforce, daar lopen de ventjes net als in UT
! dus lekker vaag schuiven
* Servowire speelt CS! :-)
gadverdamme wat een brakke engine is dat
Jukkie
Geef mij maar de Quake serie
Bij UT krijg ik altijd zo'n "plastic" gevoel bij het spelen (vooral bij strikeforce, daar lopen de ventjes net als in UT
* Servowire speelt CS! :-)
met papier mache kun je alles maken!!
Poppetjes schijven LOL das een server bug.
Ik zelf speel TO en ik vind de poppetjes beter bewegen dan dat houterige CS.
TO rules , vettere gameplay minder cheaters en betere GFX.
Ach ja ik ben blij dat TO niet zo groot is als CS anders zouden al die CS lamers hier ook komen
Ik zelf speel TO en ik vind de poppetjes beter bewegen dan dat houterige CS.
TO rules , vettere gameplay minder cheaters en betere GFX.
Ach ja ik ben blij dat TO niet zo groot is als CS anders zouden al die CS lamers hier ook komen
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
WTF?? geen cheaters is TO??
Nog nooit gehoord van de Nade-bug zeker? zelfs me oma kent em
Nog nooit gehoord van de Nade-bug zeker? zelfs me oma kent em
[ik weet het, oud topic, maar toch maar ff reageren
]
Laten we het alsjeblieft niet gaan hebben over het 'realisme' van Counter-Strike. Simpel gezegd: dat is er niet. Ik vind het best een lachen spelletje (qua gameplay, de engine zuigt ronduit), maar het geberut mij te vaak dat:
- ik een granaat recht onder iemand's kont gooi, en deze persoon hooguit 10 health verliest
- ik een magazijn recht in iemands hoofd of borst leeg, soms zelfs van luttele meters afstand, en deze persoon mij vervolgens neerschiet terwijl ik aan het reloaden ben
(En ja, dit is ook in de nieuwere versies nog het geval)
Verdere opmerkingen:
- De server hangt volledig als de persoon op de betreffende PC even in het menu bezig is
- De models van de wapens zijn kewl, de textures daarentegen (ook die van het level) om te huilen...
- De 'feeling' is bij CS wel goed, maar van de andere kant: da's gewoon een kwestie van wennen, en ik vind TO ook zeer goed speelbaar
Kortom: leuk spelletje, maar nog voor verbetering vatbaar, totaal niet realistisch. Wil je realistisch, kijk dan eens naar Operation Flashpoint, dat is een stuk realistischer (en zelfs dat is nog niet superrealistisch)
Een hele goede move zou zijn het overnieuw te doen op een andere engine, want dat lijkt me toch de grootste tekortkoming.
Laten we het alsjeblieft niet gaan hebben over het 'realisme' van Counter-Strike. Simpel gezegd: dat is er niet. Ik vind het best een lachen spelletje (qua gameplay, de engine zuigt ronduit), maar het geberut mij te vaak dat:
- ik een granaat recht onder iemand's kont gooi, en deze persoon hooguit 10 health verliest
- ik een magazijn recht in iemands hoofd of borst leeg, soms zelfs van luttele meters afstand, en deze persoon mij vervolgens neerschiet terwijl ik aan het reloaden ben
Verdere opmerkingen:
- De server hangt volledig als de persoon op de betreffende PC even in het menu bezig is
- De models van de wapens zijn kewl, de textures daarentegen (ook die van het level) om te huilen...
- De 'feeling' is bij CS wel goed, maar van de andere kant: da's gewoon een kwestie van wennen, en ik vind TO ook zeer goed speelbaar
Kortom: leuk spelletje, maar nog voor verbetering vatbaar, totaal niet realistisch. Wil je realistisch, kijk dan eens naar Operation Flashpoint, dat is een stuk realistischer (en zelfs dat is nog niet superrealistisch)
Een hele goede move zou zijn het overnieuw te doen op een andere engine, want dat lijkt me toch de grootste tekortkoming.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Dan schiet je toch errug scheef... als ik 1 kogel op iemands kop schiet issie d00dOp vrijdag 19 oktober 2001 17:15 schreef johnwoo het volgende:
- ik een magazijn recht in iemands hoofd of borst leeg, soms zelfs van luttele meters afstand, en deze persoon mij vervolgens neerschiet terwijl ik aan het reloaden ben![]()
Euhm? Ik weet niet op welke BAGGERE servers jij speelt maar goede servers draaien apart op een linux/bsd-bak en daar wordt dus niet op gespeeldVerdere opmerkingen:
Verwijderd
Lol@oudheid van topic 
CS owned best wel... Strikeforce is misschien iets realistischer, maar da's TE realistisch. CS is goed wat dat betreft, als je dood bent moet je w88 tot het andere team wint of er 1 overblijft blabalabla, da's wel oke.
En idd: als je het goed kan, hoef je je daar niet aan te ergeren
CS owned best wel... Strikeforce is misschien iets realistischer, maar da's TE realistisch. CS is goed wat dat betreft, als je dood bent moet je w88 tot het andere team wint of er 1 overblijft blabalabla, da's wel oke.
En idd: als je het goed kan, hoef je je daar niet aan te ergeren
Pagina: 1