Ik heb een frameset die er ongeveer zo uit ziet
De naam van de index is index.php
<edit>hoop dat het plaatje zo nog te begrijpen is maar anders pakte ie hem niet :?</edit>
Ik zal het zo duidelijk mogen proberen uit te leggen.
In home.php gebeurt alles daar staat alle informatie verwerkt. Ik gebruik daar If (!isset($page)) om de informatie te weergeven.
Dus standaard include ie main.txt maar als $page bestaat include ie $page.php. Goed dit werkt op de home.php maar als ik hem in een frame zet als hierboven niet.
Kan ik het op de 1 of andere manier veranderen dat ie in home.php de variabele wel pakt? dus dat ik gewoon kan doen index.php?page=xxx.
Alvast bedankt,
Maurice
De naam van de index is index.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ------------------------------- |Top.html|||||||||||||||||||||| ------------------------------- |left||||||||||||||||||||right|| |.html||||home.php|||||||.html|| |||||||||||||||||||||||||||||||| -------------------------------- |down.html|||||||||||||||||||||| -------------------------------- |
<edit>hoop dat het plaatje zo nog te begrijpen is maar anders pakte ie hem niet :?</edit>
Ik zal het zo duidelijk mogen proberen uit te leggen.
In home.php gebeurt alles daar staat alle informatie verwerkt. Ik gebruik daar If (!isset($page)) om de informatie te weergeven.
Dus standaard include ie main.txt maar als $page bestaat include ie $page.php. Goed dit werkt op de home.php maar als ik hem in een frame zet als hierboven niet.
Kan ik het op de 1 of andere manier veranderen dat ie in home.php de variabele wel pakt? dus dat ik gewoon kan doen index.php?page=xxx.
Alvast bedankt,
Maurice