Kent iemand dit spel al? Het schijnt sinds kort ge-released te zijn (in U.S.) en de graphics zien er wel redelijk goed uit. De sfeer lijkt me ook wel leuk, meer Hitchcock-achtig dus. (Linkje) 

adventure neem ik aan
point & click principe?
point & click principe?
Sowieso een adventure jah. Of het Point & Click is zou ik niet weten. Hoopte of er al mensen waren die 'em gedownload hadden..uhm, i meanOp dinsdag 02 april 2002 18:22 schreef Crash-Override het volgende:
adventure neem ik aan
point & click principe?
Wat ziet dat er
uit
Bij nader inzien, bij dat 2e plaatje is dat persoon (Norman Bates
lijkt ie wel wat op, de oude dan van deel 2 enz.) echt op de achtergrond geplakt, alsof ie boven de grond zweeft...
Verwijderd
khoop dat het een beetje resident evil is ... maar zo bijzonder ziet het er niet uit, vooral dat ventje is blokkerig, maar de omgevingen zijn weer wel net
Dat is de naam Alfred Hitchcock niet waardOp dinsdag 02 april 2002 19:53 schreef ReV3rEnD het volgende:
khoop dat het een beetje resident evil is ... maar zo bijzonder ziet het er niet uit, vooral dat ventje is blokkerig, maar de omgevingen zijn weer wel net
Ik geloof het wel, het hotel zoiezo, daarom hoop ik ook dat er geen bloed in voorkomt, het enigste wat bloed kon zijn in Pycho (het orgineel dan, niet die remake van een aantal jaar terug) was dat vloestof wat door het douche putje ging... goh, wat een pracht filmOp dinsdag 02 april 2002 20:10 schreef triple--6 het volgende:
jah inderdaad, maar dit is toch psycho ?
Waarschijnlijk bug in de textures ofzoOp dinsdag 02 april 2002 19:39 schreef White Dust het volgende:
Bij nader inzien, bij dat 2e plaatje is dat persoon (Norman Bateslijkt ie wel wat op, de oude dan van deel 2 enz.) echt op de achtergrond geplakt, alsof ie boven de grond zweeft...
Tis aan een paar screenies moeilijk te zien of een game spannend is.
Dat merk je wel na een kwartiertje gamen
Dat merk je wel na een kwartiertje gamen
Verwijderd
inderdaad het origineel was een prachtfilm net zoals zoveel films van hem (birdsOp dinsdag 02 april 2002 20:15 schreef White Dust het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het hotel zoiezo, daarom hoop ik ook dat er geen bloed in voorkomt, het enigste wat bloed kon zijn in Pycho (het orgineel dan, niet die remake van een aantal jaar terug) was dat vloestof wat door het douche putje ging... goh, wat een pracht film
En dat welbekende deuntje. GeweldigOp dinsdag 02 april 2002 20:15 schreef White Dust het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het hotel zoiezo, daarom hoop ik ook dat er geen bloed in voorkomt, het enigste wat bloed kon zijn in Pycho (het orgineel dan, niet die remake van een aantal jaar terug) was dat vloestof wat door het douche putje ging... goh, wat een pracht film
mischien tegen die tijd toch es uitproberen, ookal ben ik niet zo'n adventure fan
paar weken geleden al gezien, was iets van 2-3 cds of zo, maar prioriteit lagen bij andere downloadsOp dinsdag 02 april 2002 21:57 schreef Clyde het volgende:
Heeft iemand het spel al ged*wnlo*d voor 'em uit te proberen?
...
Pagina: 1