Collect Call spam :(

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
ej,

't is me nu al een paar keer overkomen: er wordt gebeld dat er een collect call is, maar dan kost het je wel €3.50 per minuut !

Nouja, de 1e keer accepteer je het maar, en dan heb je zo'n buitenlandse hijger(es) aan de lijn. Oke, nouja, 1x, kan gebeuren, maar nu krijgen we een paar keer per week hetzelfde telefoontje !

Kan het zo zijn dat diegene die belt er ook nog mee verdient? Want die €3.50 per minuut is wel erg veel....

'k wordt het wel goed zat iig :(

Verwijderd

zal wel 'n kpn-medewerker zijn :D :D :D
ze moeten wat met zulke schulden he ;)

• Xandrios
Op dinsdag 02 april 2002 18:18 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
zal wel 'n kpn-medewerker zijn :D :D :D
ze moeten wat met zulke schulden he ;)
hebben ze bij de KPN ookal turks-achtig klinkende lui in dienst :? :P

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12 16:19
Op dinsdag 02 april 2002 18:19 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

hebben ze bij de KPN ookal turks-achtig klinkende lui in dienst :? :P
Ja, ik heb ze al een paar keer aan de lijn gehad.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:16 schreef Cutebritney het volgende:
ej,

't is me nu al een paar keer overkomen: er wordt gebeld dat er een collect call is, maar dan kost het je wel €3.50 per minuut !

Nouja, de 1e keer accepteer je het maar, en dan heb je zo'n buitenlandse hijger(es) aan de lijn. Oke, nouja, 1x, kan gebeuren, maar nu krijgen we een paar keer per week hetzelfde telefoontje !

Kan het zo zijn dat diegene die belt er ook nog mee verdient? Want die €3.50 per minuut is wel erg veel....

'k wordt het wel goed zat iig :(
Buiten de kosten per minuut, zijn er ook landen die via een lokale operator een collect call opzetten. Hiervoor moet je in het ergste geval nog eens zo'n 6,75 euro bemiddelingskosten betalen ( zie ook www.vakantiebellen.com voor collect info )

Dus voor een lokale operator brengt het geld in het laatje.

Maar wat ik niet begrijp is dat de operator altijd de naam doorgeeft van de gene die jou collect belt ?!?!?!.

• Xandrios
Op dinsdag 02 april 2002 18:37 schreef CheS het volgende:

Maar wat ik niet begrijp is dat de operator altijd de naam doorgeeft van de gene die jou collect belt ?!?!?!.
Als ik de boel accept, krijg ik ene Shiva (ofzo) aan de lijn...nouja, dan hang ik meteen op :D

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:06 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Als ik de boel accept, krijg ik ene Shiva (ofzo) aan de lijn...nouja, dan hang ik meteen op :D
Als de operator jou belt geeft ie normaal geproken eerst de naam van de gene die jou collect belt, gebeurt dat niet dan niets accepteren cq gelijk ophangen.
Als ze nog eens bellen vraag dan de naam van de operator of telco.
Meld het bij KPN mischien zijn er meer klachten en kunnen ze stappen ondernemen...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Stelletje vuile flikkers....

Ik zou net zo lang die telefoonkabel uit de muur blijven roppen tot de persoon aan de andere kant van de lijn ook met het lijntje door m'n muur heen komt zetten :(

1x raden wat ik dan ga doen >:)

Verwijderd

Gelijk ophangen kost dan ook al geld

Je hangt er dan al wel aan voor de evt. bemiddelingskosten...

• Xandrios
Op dinsdag 02 april 2002 19:17 schreef wfvn het volgende:
Stelletje vuile flikkers....

Ik zou net zo lang die telefoonkabel uit de muur blijven roppen tot de persoon aan de andere kant van de lijn ook met het lijntje door m'n muur heen komt zetten :(

1x raden wat ik dan ga doen >:)
:D
Op dinsdag 02 april 2002 19:15 schreef CheS het volgende:

[..]

Als de operator jou belt geeft ie normaal geproken eerst de naam van de gene die jou collect belt, gebeurt dat niet dan niets accepteren cq gelijk ophangen.
Als ze nog eens bellen vraag dan de naam van de operator of telco.
Meld het bij KPN mischien zijn er meer klachten en kunnen ze stappen ondernemen...
't zou kunnen dat het stukje dat ik hoor, dat dat inderdaad de naam is ofzow...

Maar als ik opneem hoor ik eerst zo'n kpn figuur zeggen van er is een collect gesprek, blabla, druk op 1 om te accepteren....

Nouja, als er nu weer een collect gesprek binnenkomt, hang ik direct op..maar 'k vind het wel vervelend iig :(

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:20 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

:D
[..]

't zou kunnen dat het stukje dat ik hoor, dat dat inderdaad de naam is ofzow...

Maar als ik opneem hoor ik eerst zo'n kpn figuur zeggen van er is een collect gesprek, blabla, druk op 1 om te accepteren....

Nouja, als er nu weer een collect gesprek binnenkomt, hang ik direct op..maar 'k vind het wel vervelend iig :(
waarom nou weer een KPN figuur ;)

Verwijderd

wordt zijn nummer doorgegeven via nummerweergave >:) , of die van Collect Call KPN???

• Xandrios
Op dinsdag 02 april 2002 19:22 schreef Da Mastah het volgende:
wordt zijn nummer doorgegeven via nummerweergave >:) , of die van Collect Call KPN???
0000-000000....

helaas :'(
Pagina: 1