Website met 3D info?

Pagina: 1
Acties:

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52
Ik ben bezig met een verslag en ik zoek een (of meerdere natuurlijk) website(s) met informatie over verschillende technieken m.b.t 3D graphics.
Dus hoe het zit met textures, Anti Aliasing, Bump Mapping en noem het maar op.
Zowel in games als 3Dmax aanverwante dingen.
Een tijd geleden stond er zoiets op de frontpage maar die kan ik niet meer vinden.

Search en google gebruikt maar niet echt iets bruikbaars kunnen vinden.

b.v.d.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:12 schreef primusz het volgende:
Ik ben bezig met een verslag en ik zoek een (of meerdere natuurlijk) website(s) met informatie over verschillende technieken m.b.t 3D graphics.
Dus hoe het zit met textures, Anti Aliasing, Bump Mapping en noem het maar op.
Zowel in games als 3Dmax aanverwante dingen.
Een tijd geleden stond er zoiets op de frontpage maar die kan ik niet meer vinden.

Search en google gebruikt maar niet echt iets bruikbaars kunnen vinden.

b.v.d.
Uhm het komt er dus op neer dat je tutorials wilt onderzoeken? Probeer www.3dbuzz.com en www.3dcafe.com en www.maxhelp.com es. Maar je vraag is onduidelijk :9

• Cheezus
Op dinsdag 02 april 2002 19:07 schreef Ann0 het volgende:

[..]

Uhm het komt er dus op neer dat je tutorials wilt onderzoeken? Probeer www.3dbuzz.com en www.3dcafe.com es. Maar je vraag is onduidelijk :9
Nou nee, ik hoef op zich niet te weten hoe het programma werkt.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik wil zeg maar gewoon weten wat polygonen/textures/rendering/FSAA enzovoorts is en hoe het werkt.
Maar misschien heb ik ook wel wat aan die sites, ik zal ff verderzoeken.

• Cheezus
Als iemand er nog in geïnterreseerd is heb ik dit (dat ik op deze site niet eerder heb gezocht |:( )iig gevonden. Niet echt uitgebreid maar ik kan er iig wel wat mee.